4

2.1K 78 26
                                    

İyi okumalar.

"tebrik ederim Engin bey mutluluklar." Dedi enginin tam karşısında duran nikah memuru.

"teşekkürler." Dedi Engin düz bir sesle başını sallayarak. Nikah memuru odadan çıktığında şahitlik yapan adamlarda çıkmıştı.

Enginin bakışları koltukta ruhsuzca oturan bedene kaydı.

"Kalk." Dedi Engin sert ve baskın çıkartmaya çalıştığı sesiyle.

Oğuz yerinden milim bile kıpardamadı. Engin kaşlarını çatarak, yavaş adımlarla oğuza yaklaşmaya başladığında oğuz hiçbir şey görmüyor duymuyor gibiydi.

"sana kalk diyorum duymuyor musu-" diyerek elini oğuzun omzuna koyduğunda Oğuz ilkilerek ayağa kalktı.

"Ne bu halin." Dedi Engin yüzünü buruşturarak.

Oğuz ellerini yumruk yaparak karşısında ki adama baktı. "Yok bir şey ya herşey güllük gülistanlık herşey çok normal ya amna koduğum." Dedi oğuz dişlerini sıkarak.

"Bir daha küfür edersen bedelini ödersin." dedi Engin net bir sesle.

"Ne bedelinden bahsediyorsun ya sen baksana şu halime benim için en büyük bedel senin gibi şerefsizin doluyle evlenmek. Ama en beteride ne biliyor musun seni görünce aklıma o yaratık baban geliyor gerçekten aynısınız ikinizde iğrençsiniz." dedi Oğuz iğrenir gibi bir ifadeye bürünürken.

Engin bir anda oğuzun üstüne atılarak elini boynuna koyup sertçe duvara yasladı sırtını.

Oğuz anlık gelişen hareketlerle neye uğradığını şaşırırken boynundaki baskı nefes alışverişini kesiyordu.

"Bbıra-rak ne-nef-es aalam-ıyor-um." Oğuz iki eliyle boynunda sımsıkı olan kola vurup indirmeye çalışıyordu ama nafileydi.

Engin dişlerini sıkarak sertçe oğuzun boynunu sıkmaya devam ettiğinde oğuzun hareketleri yavaş yavaş kesiliyordu.

Artık pes etmiş boynundaki baskıyı yoketmeye çalışmıyordu. Gözleri açılıp kapanmaya başlamıştı.

Tam gözlerini derin karanlık bir boşluğa kapatacakken boynundaki baskının yok olmasıyla yere kapaklandı.

havayı solumasıyla derin derin nefes almaya başlamıştı.

Oğuz elini kıpkırmızı olmuş boynuna dokunduğunda inledi.

Engin ifadesiz bir şekilde karşısında ki çocuğa bakıyordu.

"öl-öldürüyordun beni orospu çoçuğu." dedi Oğuz bir eli boynundayken başını kaldırıp ona ifadesizce bakan engine bakarak.

Engin'in dudakları kıvrıldı. bir dizini yere koyup oğuzla aynı hızaya geldi.

"Emin ol bu sana yapacaklarımın yanında senin için bir ödül." Dediğinde oğuz yutkunma isteği duydu.

"Çünkü seni öldürmem için yalvaracaksın." diyerek oğuzun gözlerinin içine baktı.

"Sana yalvaracağıma ben kendim intihar ederim." Dedi oğuz aynı şekilde Engin'in gözlerinin içine bakarken.

"O gün için yaşıyor olacağım." Dedi Engin duygusuz bir sesle. "Ama şimdilik evimize gidelim sevgilim." Dedi oğuzun kolunu tutarak ayağa kalkarken.

"Seninle hiçbir yere gelmem ben." Dedi oğuz elini sertçe çekerken.

"Zoru mu oynamayı seviyorsun." dedi Oğuz'a bakarak. Oğuz Nefretle engine bakıyordu.

İTAATKAR bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin