LELAKI ITU MEMUSINGKAN badannya dan melipat lengan suit yang lebih dan Lyn menatap tangan kekar itu.
Lyn menahan air mata nya daripada jatuh kerana sekarang tiba masa nya untuk mengutarakan CERAI. Jujur hatinya sungguh berat tapi apabila Delvent tidak mencintai nya hingga sekarang membuat Lyn tersedar bahawa dia mungkin tidak boleh mendapat kan mutiara atau cinta daripada CEO itu.Wajah Itali di lihat dengan penuh cinta yang tak boleh diucapkan melalui suara hanya dapat diutarakan saja.
Lyn merasakan kelu dan berat, manakala Delvent hanya menatap nya datar sambil membaiki baju Office nya itu kerana dia baru pulang dari kerja dan tidak lupa solat di masjid.
" Saya nak cerai"Lyn bersuara melihat kearah Delvent dengan tatapan comot air mata nya mengalir di pipi sungguh dia sangat mencintai lelaki itu tapi apabila dilayan seakan-akan pembantu ia merasa seakan-akan lelaki itu hanya memanfaatkan nya dan menyiksa nya.
Delvent tersentak sebentar apabila mendengar permintaan wanita cantik itu.Dia seakan-akan merasakan jantung nya berhenti seketika mata kecoklatan itu menatap kearah isterinya, wajah nan putih itu ditatap dengan penuh makna yang tersirat.
Lyn mengesat air mata nya yang mengalir laju di pipi tembam nya itu sambil tersenyum pahit menahan kesakitan yang ia rasakan semasa berkahwin itu. Delvent menahan sesak di dada apabila menatap Lyn dan mengingatkan kembali bahawa permintaan perempuan itu.
Delvent mendekati tubuh mungil itu membuat Lyn memundurkan diri nya sehingga.
Bump.
Badan kecil terkena dinding manakala Delvent menatap nya dengan penuh rasa dan makna tersembunyi.Badan kekar itu langsung saja mendekati hingga kini mereka sangat dekat sehingga badan kecil Lyn benar-benar mendekati badan nya itu.
Lyn masih mengelap air mata nya yang jatuh di pipi bulat nya itu.
" I love you"ucap Delvent pada sang isteri menatap dengan lama mata nya kembali melihat kearah mata sang isteri cinta nya sangat tulus.
Lyn tercengang hebat mendengar 3 patah perkataan itu mata nya tidak berkedip sama sekali.
Delvent menundukkan kepala nya hingga benar-benar sama dengan kepala Lyn. Mata kecoklatan itu menatap wajah isterinya sambil melihat kearah bibir peach itu. Tangan kekar itu langsung menyentuh muka mulus Lyn yang membuat kan Lyn mengangkat kan sedikit kepala nya. Bulu Lyn merasa kan sentuhan lembut itu.
Bibir tipis itu tersenyum lebar menatap wajah Lyn yang kebingungan dan tangan kekar itu menyentuh dagu Lyn dan mendekatkan wajah Lyn kepada wajah tampan milik nya.
Sambil menatap lama. Manakala Lyn hanya tercegat saja apabila mengingat kembali yang diucapkan oleh Delvent. I love you?.
Lyn masih teringat-ingat. Tangan kekar itu mengesat air mata di pipi tembam Lyn lalu menatap lama kini nafas mereka saling bertembung dan Lyn merasakan nafas hangat Delvent yang berada di depan muka nya.Lyn menatap lalu. Bibir tipis itu mendekati bibir peach Lyn sebelum mencium dengan lembut dan dengan perlahan-lahan membuat Lyn membulat kan mata nya. Tak percaya!.
Bibir tipis milik Delvent mencium dengan lembut membuat Lyn merasakan debaran kencang di jantung nya itu. Lama-kelamaan bibir tipis itu mencium dengan kasar membuat bibir mungil nan peach milik Lyn itu tak mampu bernafas. Muka putih itu mula memerah, manakala Delvent tersenyum sambil mencium dengan kasar dan penuh cinta.
TBC🦖(vote+comments!)
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓 ⒸⒺⓄ┃𝐂
Romance😉𝑴𝒚 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚! 🦖... (𝐂𝐄𝐎) 𝓗𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝓰 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶: (𝟏𝟖+𝟐𝟏+) 🖤✧𝐌𝐨𝐡𝐝 𝐀𝐥-𝐙𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐃𝐞𝐥𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐁𝐢𝐧 𝐌𝐨𝐡𝐝 𝐃𝐞𝐥𝐯𝐚𝐫𝐨✧: 𝐋𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬 𝐈𝐭𝐚𝐥𝐢,𝐂𝐄𝐎 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐤𝐞𝐧𝐚...