BAB54🤍🌹

681 12 0
                                    

"Honey? Please?"Lyn berjalan apabila mendengar suara suaminya memanggil nya seakan-akan benar-benar ada hal penting saja.

Pap. Tangan kekar itu menyelitkan tangan nya di perut isterinya lalu menjatuhkan keatas paha nya sambil memandang wajah tembam itu. Ishh geram.

"A-abang?"Delvent mencium bau isterinya di tudung itu. Wangian premium itu masuk ke lubang hidung nya dan terus mencium seakan-akan menginginkan isterinya.

"Hmm?"Delvent memandang wajah isterinya yang menatap nya terkejut sambil bermain dengan rambut halus suaminya itu membuat Delvent semakin menginginkan sesuatu dari isterinya.

"Sayang?"Lyn memandang sumber suara itu apabila dipanggil, wajah bingung itu membuat nya susah itu mengetahui apa yang ingin diutarakan suaminya itu.

"Kenapa abang?"

"Hmm n-nothing sayang boleh duduk macam ni sampai balik?"Lyn menatap tak percaya apabila mendengar permintaan suaminya itu.

"Hmm ok anything for my husband."Delvent tersenyum gatal sambil mencium bau isterinya dan sesekali tangan itu menekan komputer untuk menyelesaikan kerja.

                      AIYLYN LYNYAA keluar daripada office suami nya kerana sebenarnya Delvent sudah saja suruh isterinya tunggu di office tapi Lyn tidak boleh menunggu lagi-lagi harus berdiri dah la peminat Delvent menatap nya dengan jelingan.

"My angel... "Lyn mengerutkan dahi nya apbila merasa seseorang berjalan dari belakang menghampiri nya manakala Lyn yang terkejut dengan panggilan itu lagi-lagi itu bukan suara suaminya tapi suara garau itu seakan-akan dia kenal.

Lelaki itu tersenyum jahat sambil mendekati Lyn dari belakang lalu lantas saja tangan nya menutup mata perempuan tu lalu berjalan mundur membuat Lyn tak karuan ketika berjalan mata nya tak melihat apa-apa mulut nya dibuka.

"Tolong!"Lyn menjerit apabial merasa tak selesa tubuh nya seakan-akan ditarik kuat oleh lelaki itu membuat badan nya tak dapat melepaskan diri nya.

Delvent yang baru keluar dari Syarikat Delvent HD itu mencari isterinya kerana tadi suruh tunggu di dalam office tapi tak nak dengar. Delvent juga sudah tanya Zahara di mana isterinya dan Zahara jawab Lyn menunggu di depan sana.

Delvent mengerutkan kening nya rasa cemas mula membaluti diri lelaki itu apabila melihat handbag isterinya tergeletak di lantai membuat lelaki itu langsung berjalan laju dan melihat sekeliling badan tegap itu mendekati te lorong yang gelap.

"Hmmmm hemm."mulut perempuan itu ditekup dengan kemas dengan tangan yang menutup mata tadi perlahan-lahan lelaki itu mengeluarkan pisau yang tajam sambil tersenyum miring manakala Lyn hanya menangis tak berdaya apabila merasa tak selesa jujur dia sangat tak selesa dan merasakan takut. Macam mana kalau dia trauma lagi?.

Delvent mengeluarkan telefon nya lalu memanggil panggilan Zeak. Wajah cemas lelaki Itali itu jangan ditanyakan lagi apatah lagi dia berpeluh laju saja sambil melihat sekeliling rasa resah bertambah lagi dengan risau apa yang terjadi oleh isterinya.

«Assalamualaikum.»

«Waalaikumsalam kenapa bro?»

«Eh kau jangan nak lambat kan kerja tolong cek CCTV depan office. »

«Nanti aku cek.«

Woi kau cek sekarang! shit cepat!!!! Isterinya aku hilang ni bodoh!. Mendengar pekikkan sahabat nya membuat Zeak yang tadi elok makan biskut sambil menyandar di kerusi kerja nya lantas bangun dan mendekati bilik CCTV tapi di mana pegawai penjaga bilik? Confirm gi tandas.

Weyh i-isteri ka-kau kena culik dengan Darwish!. Delvent memandang tajam lalu menekan butang matikan panggilan. Badan tegap itu memasuki lorong gelap yang hampir dengan office nya.

TBC🦖(vote+comments!)
                   

𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓  ⒸⒺⓄ┃𝐂Where stories live. Discover now