BAB66🤍🌹

677 11 0
                                    

KINI KANDUNGAN NYA mencecah 7bulan.Lyn terbangun dari tidur nya lalu memeluk badan suaminya yang elok tertidur penat. Lyn seketika tersenyum tak sabar ingin melihat badan bayi melalu scan.

Lyn bangun dan mandi diikuti oleh suaminya yang tersenyum melihat Lyn ceria bukan main apatah lagi ni baru pukul 11:00 pagi belum pukul 2:00 sebenarnya Delvent ingin pergi ke hospital private itu untuk scan kandungan Lyn pada pukul 2:00 tengah hari tapi Lyn menolak walaupun ada doktor private yang dapat membantu Lyn tetap ingin check di hospital katanya sambil merasa vibes gitu. Ada-ada saja Lyn ni makin lama makin pelik.

"Abang cepat la bersiap lama la macam nenek-nenek pulak!"Delvent berjalan laju lalu memegang tangan isterinya dan berjalan laju membuat Lyn tak dapat menyeimbangkan diri nya kaki nya tak dapat mengejar langkah suami nya itu membuat nya tak dapat menahan badannya.

"Abanh.!!"Jerit Lyn apabila badannya hampir terjatuh dan disambut kuat oleh suaminya itu hampir berhenti jantung Delvent apabila badan isterinya hampir jatuh kalau tak mungkin pingsan dia kat sana lagi-lagi dia sangat berjaga-jaga dengan kesihatan mahupun fizikal Lyn supaya terkawal.

Lyn bernafas laju apabila badan nya disambut oleh suaminya itu dunia nya seakan-akan berhenti berputar dan masa seakan-akan berhenti sungguh itu sangat menakutkan nya. Delvent memegang badanLyn lalu menyeimbangkan badan isterinya itu lalu mencium dahi Lyn dan perut itu. Peluh di dahi nya sangat banyak. Huh nasib baik tak jatuh kalau tak takkan Delvent ni nanti panik dan risau.

"Huh i'm sorry Honey, Honey sakit mana-mana?"Lyn dalam keadaan ketakutan memeluk suaminya sungguh itu sangat membahayakan diri nya. Badan nya sedikit menggigil ketakutan membuat Delvent mengelus badan isterinya lembut dan mencium bibir peach itu dengan lama. Lyn dalam keadaan ketakutan tiba-tiba tersentak apabila bibir suaminya bermain dengan bibir peach nya itu.

Delvent melepaskan ciuman itu lalu mencium pipi isterinya dengan sayang lalu mengelus perlahan perut isterinya.

Maaf kan papa, papa hampir buat mama dalam keadaan bahaya.Ujar nya dalam hati sambil mencium dahi isterinya. Lyn tersenyum apabila diperlakukan sayang begini.

"Honey okay? Boleh berjalan? Nak abang gendong?"Tanya Delvent bukan apa badan tegap nya itu boleh saja mengendong isterinya walaupun dalam keadaan mengandung sekalipun bagi nya berat Lyn sedikit saja bertambah ibarat mengangkat tong gas 2 kali ganda saja,mungkin.

"Hmm Lyn okay je, maaf tau Lyn buat abang tergesa-gesa."Delvent menggeleng kepala perlahan lalu mengangkat isterinya dengan laju dan berjalan membuat tangan Lyn automatik memeluk leher suaminya itu.

"Abang , Lyn berat la turunkan Lyn."

"No bidadari abang tak berat macam angkat Tong gas je."Lyn tersenyum riang sambil memeluk badan kekar suami lalu mencium bau itu. Bau yang menusuk hidung Lyn membuat nya menghirup bau itu didekat leher suami nya sambil tersenyum. Biasa lelaki mestilah ada bau tersendiri jadi tak pelik lak.

"Ish Honey jangan nak bau sangat badan abang ni buat abang tak dapat tahan."Lyn terserentak lalu ketawa riang, bukan apa nafas Lyn yang halus itu menyapa bulu Roma Delvent membuat nya seketika tak dapat kawal.

"Hehhehe.Lain kali jangan la gendong Lyn."

"Eh kenapa pulak lagipun awak ni nak bau badan orang nanti kalau ngap tak scan kan nanti baby ni."Lyn menyenangkan riak blur nya seketika membuat Delvent makin geram. Sabar ,tahan.

"Alaa abang ni cepat sangat bernafsu macam tu pun boleh, lemah."Ujar Lyn bersama ketawa lucu ,dia membau badan delvent manakala Delvent mencium isterinya .

"Sayang please jangan buat abang macam ni. Kalau abang lemah takde nya baby ni dalam perut sayang."

"Tapi kenapa perut sayang besar sangat-sangat?"

"Maksud abang?"

TBC🦖(vote+comments!)

𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓  ⒸⒺⓄ┃𝐂Where stories live. Discover now