BAB52🤍🌹

790 12 0
                                    

MEREKA KELUAR daripada lift dan langsung saja Lyn melihat kearah pekerja Delvent yang menatap kearah nya dengan terkejut tapi mereka menunduk tanda hormat kepada Delvent. Lyn berjalan tanpa menghiraukan Delvent yang mengikuti nya mata hitam yang bulat itu menatap bingung. Omo dimana bilik suaminya itu?.

Delvent ketawa perlahan sambil melihat kearah Lyn yang kecik itu. Seorang lelaki keluar daripada bilik kerja nya dan melihat kearah Lyn yang bingung dan melihat ke belakang perempuan itu yang terdapat Delvent menatap Lyn dengan lekat tanpa memandang kearah pekerja nya yang melihat kebingungan sebelum ini belum pula Delvent membawa perempuan datang ke office nya lagi-lagi Delvent sudah berumur 28 tahun.

"Eh adik manis cari apa?"Lyn tersenyum sambil melihat kearah Zeak yang elok menyapa nya dengan baik, lalu saja badan tegap Delvent memeluk pinggang isterinya membuat Zeak tersentak tapi dia langsung tak terkejut. Tu la hati tu bukan main call cakap tak nak dekat Lyn sekarang apa jadi?.

"Hmm tepi lah, sibuk je nak peluk."Delvent semakin memeluk isterinya dengan erat manakala Zeak hanya diam saja kesian dia single sorang.

"Haish sape eh call aku dulu cakap menyesal ke apatah astu cakap perempuan tepi dia tu lemah sekarang apa hal peluk-peluk?"Lyn melihat muka Zeak yang melihat kearah Delvent yang menatap nya tajam manakala Lyn hanya diam tak mengerti maksud Zeak itu.

"Maksudnya?"Zeak melihat kearah isterinya sahabat nya lalu melihat kearah Delvent yang mengisyaratkan mata nya supaya diam. Tapi oh tidak ini Zeak dia akan memberitahu juga. Hahahhah tapi Zeak ni gurau dia ni pandai je jaga rahsia kalau penting tapi ni sekedar percakapan je kan and masa Delvent call dia tak de pula cakap janji jangan beritahu orang lain tapi macam budak-budak la pulak Zeak ni.

"Maksud nya suami Lyn ni cakap tak mungkin suka kat Lyn tapi tak terima kenyataan sekarang dia kena karma mujur Lyn tu terima sahabat ku ini kalau tak hmm tah la aku pun tak tahu la beruk mana call aku dulu cakap tak suka kat isteri dia tapi sekarang?"Zeak memandang kearah Delvent yang mengaru rambut nya sambil tangan kanannya memeluk pinggang ramping isterinya itu. Haish taknak jauh sikit macam kena lekat dengan gam gajah.

"Eh leh diam kau beruk."Zeak ketawa perlahan apabila mendapat jawapan lelaki itu.langsung saja Delvent berjalan membuat badan kecil Lyn mengikut langkah besar suaminya itu, Lelaki itu memasuki bilik nya sambil tersenyum lebar kearah isterinya yang menatap dengan jelingan. Tak pujuk lagi kan!

"Sayang? Kenapa ni abang kan dah cakap nanti beli liptint atau barang make-up lain tu satu kotak ke tak cukup nak satu almari pulak?"

Lyn menyilang tangan nya lalu menggeleng kepala nya dengan perlahan sambil melihat kembali kearah lain membuat Delvent tak tinggal diam badan tegap itu langsung menghampiri isterinya lalu duduk di sofa hitam yang berada di bilik kerja nya itu. Suit nya dibaiki takut terkedut.

"Hmph!"Lyn melihat kearah lain sambil memasangkan riak masam nya. Tangan kekar itu langsung memeluk isterinya sambil tersenyum dan melihat mata bulat isterinya itu.

Chup.

Delvent mencuri ciuman di bibir peach itu membuat sang pemilik menatap nya dengan terkejut sambil menahan tuk tersenyum.

TBC🦖(vote+comments!)

𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓  ⒸⒺⓄ┃𝐂Where stories live. Discover now