"Maaf puan, puan kena ada kad sebab pengawalan kat sini sangat ketat kami tak benarkan pekerja atau pun orang asing memasuki office Tuan Delvent sesuka hati apatah lagi puan bukan siapa-siapa Tuan Delvent lagi kami tak percaya. Zahara menerangkan dengan nada selembut mungkin walaupun dia terlihat tegas tetapi sifar lembut seorang perempuan ada pada Zahara membuat Lyn mengangguk.
"Tapi saya kena tolong jangan halau saya Zahara". Ujar Lyn memohon. Seorang lelaki Itali itu melihat sekeliling office nya seperti biasa ramai perempuan melihat kearah nya dan mencoba mendekati nya tapi malangnya tidak boleh kerana bodyguard Delvent terdapat di sana yang siap menahan peminat Delvent. Mata kecoklatan itu melihat kearah gadis cantik dan langsing dia langsung mendekati kaunter itu manakala bodyguard itu menahan daripada peminat Delvent mengikut Delvent.
"Puan Zahara tolong saya puan saya kena berjumpa dengan dia puan saya dah takde masa saya dah nak kena balik rumah puan please puan. "Ujar Lyn memohon dan dalam masa yang sama lelaki itu mendekati nya dan duduk di belakang Lyn dengan jarak.
"Maaf puan".Zahara mengerut kening melihat Delvent dia lantas menunduk kepalanya.
"Kenapa Zahara?" Saya kena jumpa apa tadi Tuan? Haah Tuan Delvent tu please saya nak kena balik rumah pula. Huh sial nya aku. Ujar Lyn perlahan tapi tidak didengar oleh mereka semua.
Tangan kekar itu menarik tangan mulus Lyn. Sontak saja badan kecil Lyn mengikuti Delvent tanpa membantah entah apa yang ia fikir.
Delvent pergi ke ruang yang sunyi membuat Lyn menjauh sedikit daripada nya. Mata Lyn menatap kearah mata kecoklatan itu. Yep Delvent benar lelaki dalam kad pengenalan ini.
"Hmm this". Lyn memberikan dompet Delvent dengan tangan nya. Lyn sesekali membaiki tudung koko nya.
Delvent menarik kasar membuat badan Lyn dan badan Delvent tersentuh. «Ckrek».cahaya kamera membuat kedua mereka tersentak dan melihat kearah luar konfirm ada orang menakap gambar mereka diam-diam.
*Shit!" Ujar Delvent melepas dengan kasar dia membuka pintu dengan kasar dan melihat sekeliling tiada satu bayangan dapat ia lihat.
"Fuck. Hilang." Ujar Delvent pasti nanti dia harus menjelaskan kepada wartawan apatah lagi syarikat nya banyak berpengaruh bagaimana ini.
Lyn menatap kearah badan kekar itu dia memantung tidak tahu apa yang telah terjadi itu-itu sangat cepat belum sempat saja mereka melepaskan badan satu gambar telah diambil siapa?!. Lyn semakin ingin tahu apakah yang akan terjadi?!.
"Arghhh hhh". Bergema bunyi suara Delvent. Dia memberantakkan rambut nya dan melihat tajam kearah Lyn yang masih setia menatap nya. Satu saja yang ada dalam fikiran Lyn saat ini. Hensem dan sexy. Itu saja dia melihat kearah Delvent. Lyn menatap dalam wajah lelaki itu jantung nya berdebar seakan-akan ingin keluar dari badan nya.
Ting. Ting. Ting.
Delvent membuka telefon nya mata kecoklatan nya membulat apabila melihat berita.
Berita:Tuan Delvent dari Syarikat Delvent HD berpelukan dengan seorang wanita.
Delvent melihat dan menekan kearah gambar itu benar saja gambar itu yang ditangkap oleh seseorang.
Gosh. Ujar Delvent menarik dan melonggarkan tali leher nya.
Lyn mengerut kening nya dan membuka telefon mata nya membulat mulut nya ternganga- nganga melihat dia dan Delvent berpelukan. Delvent mengambil dompet nya dan meletakkan di dalam poket seluar nya.
"Fuck kkkk kkkk.!!!!" Delvent menendang kerusi hingga jatuh bergema bunyi suara dan kerusi itu membuat Lyn menatap tak percaya apatah lagi dia sedaya upaya menelan air liur nya itu.
TBC🦖(vote+comments!)
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓 ⒸⒺⓄ┃𝐂
Romance😉𝑴𝒚 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚! 🦖... (𝐂𝐄𝐎) 𝓗𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝓰 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶: (𝟏𝟖+𝟐𝟏+) 🖤✧𝐌𝐨𝐡𝐝 𝐀𝐥-𝐙𝐢𝐧𝐭𝐚𝐫 𝐃𝐞𝐥𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐁𝐢𝐧 𝐌𝐨𝐡𝐝 𝐃𝐞𝐥𝐯𝐚𝐫𝐨✧: 𝐋𝐞𝐥𝐚𝐤𝐢 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐬 𝐈𝐭𝐚𝐥𝐢,𝐂𝐄𝐎 𝐝𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐤𝐞𝐧𝐚...