🤍🌹EPILOG🖤🌹

951 13 0
                                    

DATIN DIRA, AYNA, AL DAN DELVARO memandang kearah bayi kembar itu membuat AYNA  dan Datin Dira tersenyum lebar. Tangan  mereka mengambil bayi kembar itu masing-masing.

"Siapa nama kembar ni Delvent?"Tanya mama nya sambil mencium pipi tembam bayi itu.

"Kalau dekat Mama nama dia MOHD ZINTR DAYHAN BIN DELVENT,kalau dekat mama Ayna nama dia MOHD ZINTERN DELYNT BIN DELVENT.Delvaro mencium pipi cucunya dengan lembut manakala Datin Dira elok saja bermain dengan DAYHAN  di tangan suami nya. Ayna dan Al bermain dengan DELYNT , sesekali Al ketawa menatap muka comel itu.

"Ish geram nya dua orang ni nak culik la."Ujar Al sambil mencium pipi dua kembar itu bukan main geram sampai bunyi ciuman itu.

Auch.

Al memdesis sakit apabila mama nya, Ayna mencubit apabila mendengar ucapan Al tadi.

"Alaa gurau je, sebab comel sangat ni."

Lyn yang mendengar suara bising membuat mata nya membuka perlahan-lahan, mata nya silau menatap sekeliling wad. Mata bulat itu memerhati sekeliling ruangan penuh dengan keluarga nya dan keluarga Delvent. Delvent memerhati kearah katil dan menatap isterinya yang bangun dari tidur.

"Honey."Delvent segara mendekat lalu memberi air. Seusai minum air Lyn memandang kearah suaminya yang menahan tangisan.

"Thanks Honey lahirkan  MOHD ZINTR DAYHAN BIN DELVENT dan MOHD ZINTERN DELYNT BIN DELVENT."Lyn mengangguk mendengar ucapan suami nya yang dari tadi berterima kasih pada nya sambil tangan lembut Lyn menjadi mangsa ciuman Delvent. Lyn gembira menatap kedua anak nya rasa geram pula bila melihat pipi tembam anak kembar nya itu. Ish nak ubit banyak-banyak!.

"More welcome."Ujar Lyn apabila tangan nya mengendong DAYHAN manakala Delvent mengendong DELYNT dengan senyuman lebar.

"Nanti kembar 2 pulak."Ujar Delvent berbisik di telinga Lyn sambil mengembus nafas perlahan di telinga nya membuat nya meremang seketika.

"Haih gatal."Datin Dira dan AYNA hanya tergelak saja comel tengok dua orang ni. Manakala Al ketawa perlahan.

"Kakak nanti buat banyak-banyak tau nanti boleh buat sekolah untuk anak akak."Delvaro mengangguk apabila Al berkata begitu makin rapat dua orang ni manakala Delvent tergelak memandang wajah Lyn yang memerah dan menatap Al tajam . Haish mulut tu lebih-lebih ni nanti bagi cubit sampai merah baru tahu.

Eh kamu ni Al ada ke cakap macam tu usik aja kerja dua orang ni. Ujar Ayna sambil menggelengkan kepala nya memang germa betul dengan dua orang anak nya ini kalau tak bergaduh tangan gaduh mulut atau usik masing-masing . Memang tak boleh duduk diam mengalalah kan orang.

"Hehhee."Al menyengir sambil membuat muka tak bersalah nya. Delvent mencium dahi isterinya dengan geram lalu meletak bayi kembar itu di katil bayi.

Mama nya, mama Ayna, Delvaro dan Al pergi makan tengahari, saja bagi masa untuk Delvent dan Lyn sambil bagi masa boleh la isi perut ni.

"Sayang?"Lyn tersenyum riang dan meletak kepala nya dibahu tegap Delvent dengan lembut. Mata kecoklatan itu menatap isterinya geram  tangan  kekar itu memegang dagu Lyn membuat nya tersentak dengan tindakan Delvent, muka mereka sangat dekat, dan terus mendekat.

Delvent memandang bibir peach itu sebelum bibir mereka meyatu dengan cinta, ciuman itu lama juga  , Delvent mencium bibir Lyn dengan kasar dan lembut dalam masa yang sama Lyn hanya mengikut saja walaupun dia terkejut tadi.

Delvent melepaskan ciuman  sambil mencium bau Lyn dan memeluk isterinya sebelum bibir nya mendekati telinga Lyn.

"I LOVE YOU MY  LOVE  START FROM MEET YOU AND FOREVER."

"I LOVE YOU TOO , MY REALLY BAD CEO."

"𝐂𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐝𝐢𝐩𝐮𝐩𝐮𝐤 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐤𝐞𝐭𝐚𝐡𝐮𝐢, 𝐭𝐚𝐤𝐝𝐢𝐫, 𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚, 𝐣𝐨𝐝𝐨𝐡 𝐚𝐭𝐚𝐮 𝐩𝐞𝐫𝐤𝐚𝐫𝐚 𝐥𝐚𝐢𝐧𝐧𝐲𝐚 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐡 𝐝𝐢𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩 𝐤𝐚𝐧 𝐜𝐮𝐦𝐚 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐮𝐬 𝐦𝐞𝐧𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐚𝐮𝐩𝐮𝐧 𝐛𝐞𝐫𝐚𝐭.𝐌𝐮𝐧𝐠𝐤𝐢𝐧 𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐝𝐢𝐭𝐮𝐥𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐩𝐢 𝐤𝐢𝐬𝐚𝐡 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐚𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐡𝐢𝐧𝐠𝐠𝐚 𝐤𝐞𝐦𝐚𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐢𝐬𝐚𝐡𝐤𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐬𝐚𝐭𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐥𝐚𝐢𝐧, 𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚 𝐏𝐞𝐧𝐜𝐢𝐩𝐭𝐚 𝐦𝐮 𝐬𝐞𝐛𝐞𝐥𝐮𝐦 𝐤𝐚𝐮 𝐦𝐞𝐧𝐜𝐢𝐧𝐭𝐚𝐢 𝐝𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐬𝐮𝐧𝐠𝐮𝐡𝐧𝐲𝐚 𝐀𝐥𝐥𝐚𝐡 𝐒𝐖𝐓  𝐬𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐬𝐚 𝐚𝐝𝐚 𝐝𝐞𝐧𝐠𝐚𝐧 𝐤𝐢𝐭𝐚 𝐝𝐢𝐚 𝐌𝐚𝐡𝐚 𝐩𝐞𝐦𝐮𝐫𝐚𝐡 𝐝𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐧𝐲𝐚𝐲𝐚𝐧𝐠"

"𝑫𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒊 :𝑴𝒀 𝘙𝘌𝘈𝘓𝘓𝘠 𝐁𝐀𝐃 ⒸⒺⓄ 𝚖𝚎𝚕𝚊𝚋𝚞𝚑𝚔𝚊𝚗 𝚝𝚒𝚛𝚊𝚒𝚗𝚢𝚊 , 𝚌𝚎𝚛𝚒𝚝𝚊 𝚒𝚗𝚒 𝚖𝚞𝚗𝚐𝚔𝚒𝚗 𝚍𝚒𝚝𝚞𝚕𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚙𝚒 𝚔𝚒𝚜𝚊𝚑 𝚗𝚢𝚊 𝚊𝚔𝚊𝚗 𝚊𝚍𝚊, 𝚖𝚎𝚖𝚘𝚛𝚒 𝚜𝚎𝚛𝚝𝚊 𝚙𝚎𝚗𝚐𝚊𝚓𝚊𝚛𝚊𝚗 𝚊𝚔𝚊𝚗 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚒 𝚒𝚖𝚙𝚊𝚔 𝚋𝚊𝚒𝚔 𝚞𝚗𝚝𝚞𝚔 𝚔𝚒𝚝𝚊 𝚜𝚎𝚖𝚞𝚊."

𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛: 𝐌-𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧𝐚𝐚-.

𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝙵𝚘𝚛𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚕𝚘𝚙𝚎𝚙 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛.💐

𝕊𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝 𝕖𝕡𝕚𝕤𝕠𝕕𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦 :✨✨

TBC🦖(vote+comments!)

𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓  ⒸⒺⓄ┃𝐂Where stories live. Discover now