BAB60🤍🌹(🔞)

2.6K 12 0
                                    

⚠️⚠️⚠️⚠️🔞🔞🔞🦖🦖🦖🦖Bawah umur jangan baca! And korang boleh skip bab ni!. Kalau nak!... Bye, selamat membaca. Hehhee



LYN TERSENYUM KEKOK sambil berjalan tanpa memandang kearah mata kecoklatan itu membuat Delvent melihat isterinya dengan makin pelik. Kenapa?.

"Sayang?"Lyn berhenti daripada berjalan apabila merasakan seseorang memanggil nya,kedua tangannya memegang erat paket besar itu walaupun susah juga bagi nya tuk membawa tapi Lyn cuba sedaya upaya, mahu bagaimana lagi takkan la plan ni nak bagitau Delvent tak masuk akal!.

"Hmm abang? Ab-abang nak a-aapa?"Jawab Lyn apabila merasakan Delvent memeluk nya dari belakang lalu mencium sebentar pipi isterinya dari belakang.

"Hmm apa tu sayang? Kenapa nampak macam weird je?"Lyn tersenyum kekok lalu tak menjawab pertanyaan suaminya itu.

"Hmm takde cuma biasa barang."Lyn melihat ke arah kotak yang dipegang itu sambil menatap kearah mata kecoklatan itu yang elok saja memakai  baju kerja yang berwarna hitam serta jam tangan berjenama, tali leher tak lupa di leher lelaki itu membuat terlihat segak dan kemas saja.

"Okay be careful and nanti tengah hari maybe abang balik."Lyn mengangguk faham lalu menyalam tangan kekar itu dan dia mencium pipi tembam Lyn dengan lembut.

Flashback off.

                 TANGAN NYA  memegang kearah baju sexy yang berwarna peach sekilas otak nya mengingatkan kembali kata mertuanya 'pakai depan suami Lyn tau!' Lyn  masih bingung dan hanya mengambil dan memakai baju itu tanpa mengenal apa baju itu. Lyn menyarung baju peach itu dan melihat kearah cermin yang berada di almari besar itu. Badan nya sangat terdedah, paha dan dada nya sangat terdedah membuat perempuan itu sedikit pelik.Kenapa mama Dira suruh Lyn pakai baju ni?Kenapa dia tak pakai baju ni? Tanya Lyn dalam hati pelik, fikiran nya tak dapat mengenali baju ini mahupun apa-apa berkaitan dengan dewasa, Lyn sangat lemah.

Cklek.

Pintu besar rumah Delvent terbuka sesuai dengan katanya untuk balik pada waktu tengahari entah apa yang membuat nya ingin pulang. Rindu? Mungkin. Lelaki itu berjalan memasuki rumah dan menutup pintu utama.

Huft.

Delvent mengeluh  perlahan kerana letih akibat meeting bersama costumer. Dia tak sedar akan kedatangan Lyn yang berada di dapur, tangan Lyn laju saja mengemas barang dapur itu. Entah mengapa rasa gugup dan  malu sangat ada pada dirinya kerana memakai baju lingerie ini apatah lagi badannya yang terdedah. Haish bodoh betul rasa nya.

         
                  DELVENT memanggil panggilan telefon, biasa kalau sibuk tu sibuk ja. Nombor Zeak ditekan dan diletakkan di tepi telinga nya.

Manakala Disana di office DELVENT H.B terdapat lelaki yang duduk elok di meja kerja nya kebetulan disana Zeak mempunyai bilik sendiri sebagai asisten. Zeak yang memegang air kopi yang masih panas itu tersentak apabila mendengar nada dering telefon nya. Ala biasa la Zeak ni diluar jangkaan, bunyi nyanyian minions kadang-kadang ada juga lagu Barbie.

"Astaghfirullah". Zeak melihat kearah telefon nya dan diletakkan air kopi itu. Haish baru nak tenang kacau betul la.

«Assalamualaikum, ha nak apa?«

»Nanti aku ada meeting tak selepas lunch?»Delvent bertanya kepada Zeak didalam talian, Lyn yang asyik mengemas dapur itu pun tak sedar juga oleh Delvent. Apa kira-kira reaksi nya apabila melihat Lyn berpakaian terbuka macam ni? Apakah dia tergoda? Atau.....?

«Hmm takde tak silap aku nanti aku check«

Delvent bangun dari duduknya nya dia tak sengaja menatap kearah dapur, mata nya memerhati pakaian isterinya yang terbuka luas itu. Seketika air liur nya ditelan sambil tersenyum miring.

»K. »

Itu saja balasan nya dan menutup telefon mahal dan diletakkan di sofa sambil kaki nya berjalan  kearah dapur.

TBC🦖(vote+comments!)

𝐌𝐘 𝑹𝑬𝑨𝑳𝑳𝒀 𝓑𝓐𝓓  ⒸⒺⓄ┃𝐂Where stories live. Discover now