8.Díl

1K 41 0
                                    


V minulém díle:
Niall's POV
Koncert byl sice až od 8 večer ale chtěl jsem aby Elis a Mia přišly už v 6, protože bych pak neměl na Elis čas. Ano asi jsem do Elis zamilovaný, ale nedokážu si to připustit, proto se jí to pokusim říct.
Bylo kolem půl 4 a Lou mi zrovna dělala vlasy a přišel Hazza.
„Niallere?"
________________________
Niall's POV
„Jo?"
„Přijdou holky?"
„Jojo, v 6 by měly dorazit"
„Yes!" řekl Harry ale všichni moc dobře víme, že se těší hlavně na Miu.
Už bylo 6 hodin a holky vedly naši bodyguardi k nám. Elis to neuvěřitelně slušelo (všechno je nahoře ⤴, 1. obr. je Elis & 2. obr. je Mia :)) Měla na sobě černé boty na podpatku, černé legíny, bílé tričko a na něm modrou košili, nějaké doplňky a menší tašku přes rameno bílé barvy značky Nike a vlasy měla rozpuštěné. Mie to taky slušelo ta měla šedivé boty na podpatku a stejné barvy i sukni, černé legíny, bílé tričko a bundu do zelena a černou kabelku od značky Adidas.
„Myslím, že mi zaskočila žvejka" řekl jsem a Harry se zasmál.
Holky k nám respektive ke mě a Harrymu přicházeli a já byl odhodlaný jí všechny city co k ní cítím vyklopit i když mi je ona možná neopjetuje, ale jak mi říkala mamka 'za zkoušku nic nedáš'.
„Ahój holky, moc vám to sluší" řekl Harry a já přikyvoval.
„Čáu, děkujeme vy taky nejste k zahození" odpověděla Mia.
Teď nebo nikdy. Opakoval jsem si tuhle větu pořád dokolečka.
„Elis, můžu s tebou prosím mluvit?"
„Jasně" odpověděla a usmála se tím nejkrásnějším úsměvem pod sluncem. Šli jsme teda až nakonec chodby a zatočily do dveří s nápisem 'One Direction'. Nikdo tam nebyl protože Lou všechny připravuje na koncert.
,,Elis já-já potřebuju ti už strašně dlouho něco říct"
„Tak povídej" zase se usmála, bože
„Už když jste byli na koncertě jsem si tě všimnul byla a jsi nádherná a od začátku jsem se do tebe zamiloval. V backstage když jsme se objímaly tak moje tělo bylo napnuté z tvých doteků. Miluju tě Elis"
Elis's POV
Wau, slavný Niall Horan se zamiloval do obyčejné holky jako jsem já. Může mít holku na kterou si ukáže a on si vybral právě mě. Nezmohla jsem se na jediné slovo, byla jsem unešená z toho co mi řekl.
„Prosím, řekni něco." dožadoval se Ni mé odpovědi.
„Taky tě miluju Nialle" řekla jsem mu popravdě. Začaly jsme se k sobě přibližovat a Ni pak spojil naše rty. Bylo to krásný.
„A chci se tě ještě zeptat. Budeš mojí princeznou?"
„Budu tvojí princeznou. A ty můj princ?"
„Budu tvůj princ" řekl a políbil mě.
Ruku v ruce jsme šli za klukama a Miou do 'maskérny' (nevím jak se tomu říká :)) kde Lou už nebyla a kluci byli připravený.
„Vy dva spolu to?" řekl Liam překvapeně, až teď jsem si všimla, že tady je Soph.
„Jop, my spolu chodíme"
„Tak to gratuluju" začala přát Mia a potom i ostatní.
„Pánové, zachvilku začínáme. Běžte se připravit." řekl Paul a zase odešel.
„Hodně štěstí" popřála jsem klukům, Niallovi dala pusu a odešla za holkama do VIP sekce.
Koncert byl úplně epický a Ni se podobu písničky Little Things koukal na mě, jeho sólo jsem zpívala s ním. Se Soph jsem si sedla, je moc fajn. A Lou je taky v pohodě.
„Byli jste úžasný" pochválily jsme je s holkama. Kluci si odložili věci co měli na koncertu, rozloučili se s ostatníma a všichni společně jsme jely ke klukům do vily.
„Co budeme dělat?" zeptal se Hazza a chytil Miu kolem pasu, zapomněla jsem zmínit, že oni to spolu táhnou už 3 dny.
„Co třeba filmová noc?" Navrhl Liam. Bylo půl 11, tak proto noc :)
Ok, jdu udělat popcorn" nabídl se Loui.
,,Jaký film si pustíme?" zeptala jsem se ostatních
„Něco vyberte!" zařval Loui z kuchyně.
==============================
Ahoj! Komentujte i kritizujte abych věděla co mám zlepšit :)
Moc děkuju @nrochtiaf za votes ;)

Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat