V minulém díle:
„Jakou?" zeptala jsem se jí vystrašeně.
„Noooo" protahovala to co nejvíc to šlo.
„Tak už se vymáčkni, leze to z tebe jak z chlupatý deky!" řekla jsem jí a usmála se na ni.
„Takže.. K tý výhře nebyli jenom ty lístky na koncert ale i dva lístky do backstage.."
„Takže to znamená že jdeme do backstage??!"
„Přesně tak."
„Óóó můj bože!" byla jsem štěstí bez sebe. Tak kdo by nebyl že..
===============
Když koncert skončil byla jsem strašně uplakaná. Tohle byl můj nejlepší den mého života a to doslova.
Backstage:
Konečně jsme dorazili do backstage. Měli jsme to přes celý stadion a to je nějaká štreka. Před námi tam bylo tak 5 holek které taky čekali na naše kluky. Ta fronta byla snad nekonečná i když tam bylo jen 5 holek trvalo to snad půl hodiny ne-li víc, strašně mě kručelo v břiše ale odejít jsem nemohla když už jsem tak blízko klukům. Když jsme přišli na řadu tak to bylo něco úžasnýho. Kluci byli strašně ochotný a milý. Znova mi bylo do breku ale zadržela jsem to.
„A-ahoj, p-podepíšeš se mi prosím?" zeptala jsem se Liama zaskočeně,roztřeseně ale i šťastně..
„Ahoj, jasně podepíšu" a jak řekl tak udělal podepsal se mi na jeho fotku.
Tentokrát jsem šla za Niallem který mi šel naproti a s úsměvem. Taky se mi podepsal, jako ostatní. A udělali jsme asi 3 společné fotky a jednu mám jen s Niallem. S klukama jsme si povídali asi hoďku a půl, jsou strašně fajn.
„Omlouvám se že ruším ale už budete muset jít." řekla nám gorila které říkají ochranka.
„Jasně už jdeme. Stejně musíme někam na večeři." řekla Mia gorile (:D)
„Holky, nechcete někam zajít s náma? Taky jsme chtěli někam zajít, máme docela hlad."
„Jasně, proč ne" Odpověděla jsem mu, protože Mia z toho byla značně mimo.
„Tak pojďte a kam zajdeme?" zeptal se pro změnu Loui
„Nando's!"vykřikl sebejistě Ni
„Ok" řekly jsme všichni jednohlasně.
Po večeři jsme si s klukama vyměnily telefonní čísla a jeli domů. Domů jsme dojeli kolem půl 1 v noci a hned šli spát.
Ráno:
Elis's POV
Probudili mě sluneční paprsky jelikož jsem si večer nezatáhla žaluzie. Podívala jsem se na mobil abych zjistila kolik je hodin, ale měla jsem tam smsku od Nialla.
N: Ahoj krásko, včerejšek byl moc fajn. ;) Podniknem dneska něco? Niall xx
Nad tím oslovením jsem se musela pousmát.
E: Ahóój, můžeme a co? Elis xx
N: Nech se překvapit. Za 10 minut jsem u tebe :) Niall xx
E: Ok..Jak víš kde bydlím? :)) Elis xx
N: Mám své zdroje ;) Niall xx
===================
Konečně další díl :)
Užívejte prázdniny ;)
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanfikceOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.