V minulém díle:
„A řekneš mi už konečně kde jsme?" zeptala se mě Mia a dala mi pusu na tvář.
„Princezno, právě jsme na...."
________________
Mia's POV
„Jsme na Madagaskaru"
„Na Madagaskaru?! Děláš si srandu viď?" zeptala jsem se ho s vytřeštěnýma očima.
„Nope, nedělám. Vím, že je to tvůj sen." odpověděl s úsměvem.
„Vždyť to muselo být strašně drahý to za prvý a za druhý a jak sakra víš, že je to můj sen?"
„Drahý to nebylo a zapomněla si snad na svojí nejlepší kámošku? Ta mi tohle doporučila."
„Elis. No jasně, to mi mohlo dojít ..."
„Tak pojď, čeká na nás auto" řekl mi Harry a vstával ze sedačky. Opatrně jsem sešla schody soukromého letadla a šla k autu. Společně s Harrym jsme nastoupily a on pak nadiktoval adresu řidiči. Nějak jsem to nevnímala až když auto zastavilo a my se ocitly před malým a útulným baráčkem u pláže. Řidič mi otevřel dveře od auta a já vystoupila. Harry vzal věci z kufru a šel směrem k tomu baráčku.
„Jdeš?" zeptal se mě Harry a tím mě probral z tranzu.
„Jasně" odpověděla jsem mu zmateně a opatrně našlapovala. Pořád jsem nepřestávala sledovat ten nádherný baráček a to jsem ho viděla teprve z venku, co budu dělat až vejdu dovnitř?
Zeptala jsem se sama sebe v duchu.
Došla jsem dovnitř a okamžitě mi spadla brada.
„Tak takový luxus jsem ještě v životě neviděla" podotkla jsem a viděla Harryho jak nepatrně kývnul a to jsem rozhlídla se jen po obývacím pokoji. Vyšla jsem schody a vešla do prvních dveří po levé straně. Bylo to něco úžasného. Byla to ložnice s nebesy. Najednou se zavřeli dveře a okolo mého pasu se obmotaly Harryho paže.
„Miláčku? Co vyzkoušet naší novou postel?" šeptal mi do ucha Harry a zkousl mi ušní lalůček. Neodpustila jsem si vzdech a to Harry bral jako že může pokračovat dál. Otočila jsem se k němu čelem a začaly jsme se líbat. Harry mě vzal pod zadkem a já mu automaticky obmotala nohy okolo jeho pasu. Harry mě opatrně donesl k posteli a jemně mě na ní položil. Oba jsme se navzájem svlíkly a pak asi víte co následovalo...
*Ráno*
Ráno jsem se probudila okolo deváté a přetočila se na druhý bok s domněním, že tam bude ležet Harry. Neležel tam ale místo něj tam byl papírek. Dobré ráno zlato :* na stolku leží krabice, otevři ji. Miluju tě Harry xx Vstala jsem z postele a šla ke stolku, krabici jsem si položila na postel a otevřela ji. Byli v ní nádherné černobílé šaty. Vevnitř byl opět papírek. Lásko, vem si ty šaty na sebe a přijď dozadu na pláž. S láskou Tvůj Harry xx
Oblékla jsem se a šla se ještě lehce namalovat. Vlasy jsem si jen učesala a nechala je rozpuštěné. Otevřela jsem dveře a cestu na pláž zdobili lístečky růží. Už nějakou dobu jsem šla po pláži a nechávala jsem aby se mi nohy propadali do písku. Z dálky jsem viděla Harry jak tam postává ve smokingu. Rozeběhla jsem se a běžela k Harrymu. Dala jsem mu pusu a odtáhla jsem se, čela jsem si opřely o sebe a Harry mi dal neposedný pramínek vlasů za ucho. Najednou si ale Harry klekl a vytáhl sametovou krabičku z jeho kalhot od smokingu.
„Princezno, od doby co jsem tě viděl poprvé na koncertě ses mi líbila. Nemohl jsem na tebe přestat myslet a najednou jsme spolu chodily. Od té doby je to moje nejoblíbenější část života a chtěl bych s tebou strávit i zbytek a proto se tě chci zeptat. Mio Patakyová, vezmeš si mě?" Panebože! Harry mě požádal o ruku. Vyhrkly mi slzy které jsem nechala téct. Teď mi bylo úplně ukradený, že si zničím make-up tohle ne moje nejúžasnější chvíle mého života.
„Ano! Vezmu si tě Harry!" vykřikla jsem. Harry se postavil a na prsteníček mi navlékl prstýnek. Hned jsem ho objala a dala mu dlouhou pusu. Harry spolupracoval a tak z pusy vznikla líbačka.
Elis's POV
Harry s Miou odletěli na Madagaskar a já měla za úkol říct to klukům. Všichni sedíme v obýváku a proto je teď ta nejvhodnější chvíle.
„Kluci?"
„Jo?" ozvali se všichni a tím jsem měla zaručený, že mě vnímaj.
„Harry a Mia letěli na Madagaskar-" začala jsem ale to by nebyl Loui kdyby mi neskočil do řeči.
„Proč proboha?" zeptal se.
„Kdys mě nechal domluvit už to dávno víš"
„Promiň" omluvil se.
„V pohodě. Harry tam chce Miu požádat o ruku"
✏================✏
Hi guys! Doufám, že se líbí :)
Komentujte a hvězdičkujte ;) Omlouvám se za chyby..
xx.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanficOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.