13.Díl

684 32 0
                                    

V minulém díle:

„Neboj se" Cesta trvala asi 20 minut a Niall parkoval. Otevřel mi dveře, já vystoupila a on zamknul auto. Ni mě vedl asi 15 metrů po silnici a pak dalších 30 metrů po trávě.

„Tak, teď můžeš otevřít oči" otevřela jsem oči a hádejte kde jsme byli ...

______________________________

Byli jsme na golfovém hřišti.

„Waau" řekla jsem překvapeně a i šťastně, vždycky jsem si chtěla zkusit zahrát golf akorát to má háček - neumím ho.

„Líbí" zeptal se nejistě

„Anoo, mooc" vlítla jsem mu do náruče, objala ho, nohy si obmotala okolo jeho pasu a dal mu pusu.

„Tak to jsem rád" řekl, usmál se a vlepil mi pusu.

„Že mě to naučíš?"

„To je jasný.. Tak tady máš hůl a míček a postav se tamhle" řekl a ukázal na místo kam se mám postavit. Ni ke mě přišel a ukázal mi postoj a jak se drží hůl.

Mia's POV

Rozloučila jsem se s Elis a šla do lékárny pro antikoncepci. Cestou mi psal Harry abych šla k nim do vily a tak jsem napsala Elis smsku, že nedorazím a že budu u kluků. Došla jsem ke klukům a zazvonila. Za dveřmi jsem jen slyšela něco jako 'Běžte někdo otevřít' a něco podobného. Neřešila jsem to a chvilku vyčkala, nakonec mi přišel otevřít Loui s mrkví v ruce.

„Ahój, pojď dál" řekl a ustoupil od dveří abych mohla projít. Loui zavřel a šel někam do neznáma, šla jsem za nim a došly jsme do obývacího pokoje kde byli skoro všichni. Tím 'skoro všichni' jsem myslela Liama, Soph, Louiho a Harryho. Ale scházel mi Niall s Elis.

„Ahoj" pozdravila jsem a všechny pohledy spočinuly na mě.

„Ahoj lásko" řekl Harry, vstal z gauče a šel ke mě a dal mi pusu.

„Ahoj" pozdravili ostatní

„Nevíte kde je Elis?" zeptala jsem se jich

„Tady nebyla, ale jelikož tady není Niall tak bude někde sním" uvažoval Loui.

„Yop .. tak my jdeme nahoru" oznámil ostatním Harry, vzal mě za ruku a táhl k němu do pokoje.

Niall's POV

Byl jsem šťastný, že je Elis šťastná (:D). Ukázal jsem ji všechno co by měla vědět aby mohla hrát.

„Učíš se rychle" pochválil jsem ji

„No to tak.." řekla a usmála se 'Ježiš ona je táak roztomilá' řeklo si moje podvědomí.

Elis's POV

Ni mě učil hrát golf, ale já jsem na to levá. Asi po 2 hodinách golfu jsme se s Niallem rozhodly, že pojedeme k nim do vily a podíváme se s klukama na nějaký film a to znamená, že na horor. Nastoupily jsme do auta a já si zkontrolovala mobil jestli mě někdo nesháněl. A anoo sháněl .. Mia.

M: Elis, potkala jsem Harryho a jdeme k nim do vily. Domů nedorazím. Promiň :) Mia xx

Na smsku jsem jí neodpověděla protože mi to psala před nějakou dobou.

„Ahooj" zařvaly jsme s Niallem nastejno do baráku.

„V obýváku" ozval se Loui bez pozdravu.

Došly jsme do obýváku a sedly si na volnou sedačku.

„Dáme filmový večer?" zeptal se Liam

„Jo můžem" odpověděl Ni a ostatní přikývli. Harry šel udělat popcorn a my vybíraly filmy na večer. Vybraly jsme 3 komedie a jeden horor a poskládaly se na sedačky a přikryly se dekou.

„No nic, tak my půjdem dom" řekla Mia když filmy skončily.

„Nikam nepůjdete. Zůstanete pěkně tady, ještě by se vám něco stalo" vymlouval nám to Niall.

„Tak dobře" svolily jsme obě.

S Niallem jsme šli k němu do pokoje a já se natáhla na postel.

„Lásko potřebuju se tě něco zeptat"

„Povídej"

„Noo víš ...Říkal jsem o tobě rodičům a chtěli bych tě poznat. Pojedeš semnou do Irska?"

===========================

Táákže je tu nový díl ..

Doufám že se líbíí :) Omlouvám se za chyby.

xx.

Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat