V minulém díle:
„Fajn, jmenuju se Elis Čechová je mi 19 let. Narozeniny mám 20. července moje nejlepší kamarádka se jmenuje Mia. Obě jsme letos odmaturovaly. Jsem z České republiky a s Miou jsme tu na prázdninách. Mám mladšího bráchu, jemu je 14 let a je na zabití. Můj koníček je tenis, hraju ho už od svých 12. let. A už víc nevím co bych ti o sobě řekla" dopověděla jsem mu svůj monolog a usmála se.
,,Páni, máš zajímavý život"
,,Moc ne, a teď povídej ty"
===========================
,,Tak dobře. Jsem z Irska z malého městečka jménem Mullingar. Mám staršího bráchu Grega a ten má ženu Denise a spolu mají mého synovce Thea. Je strašně roztomilej. Je mi 21 let, narozky mám 13. září. Za mé nejlepší kamarády považuji Harryho, Liama a Louise. To je asi všechno. Pokračování příště." řekl a usmál se na mě tím jeho neodolatelným úsměvem.
,,Waau" řekla jsem a zívla si, po dnešku jsem fakt unavená.
,,Jseš unavená?" zeptal se mě Ni.
,,No trošku"
,,Chceš odvést domů?"
,,Tak jo" souhlasila jsem. Niall zaplatil i přes to, že jsem protestovala ale nedal se a jely jsme ke mě domů.
Tentokrát jsme si po cestě měli pořád o čem povídat protože jsme se oba rozmluvily. S Niallem byla strašná sranda a jsem ráda, že mám tu šanci ho poznávat..
,,Zítra ti napíšu ano?" zeptal se
,,Dobře, tak pa"
,,Pa" řekl mi.
Rozhoupala jsem se a dala mu lehkou pusu na líčko. Usmál se a pusu mi oplatil. Vystoupila jsem z auta a usmívala se jak měsíček na hnoji, a šla k hlavním dveřím abych si odemkla. Ale sotva jsem vytáhla klíče z kapsy tak se dveře otevřeli a v nich stála Mia s nedočkavým výrazem.
,,Tak povídej" popohnala mě když jsem si sedla v obýváku na gauč.
,,Nebuď zvědavá, budeš brzo stará"
,,Ále nebudu a říkej"
,,Ok, takže-" všechno jsem jí řekla, ale nějaké drobnosti jsem jí neřekla. Třeba to o tý puse. Však nemusí vědět všechno. Je to sice moje nejlepší kamarádka ale vsadím se že ona mi taky neříká všechno.
„Páni" vydechla zasněně Mia
Mia's POV
Probudila jsem se kolem půl desáté, zkoukla instagram, facebook a twitter. Pak jsem se šla vysprchovat a namalovat se. Po celém domě bylo ticho a to bylo divný, buď Elis ještě spí nebo někam šla. Sešla jsem schody a vydala se do kuchyně kde ležel lísteček a na něm stálo "Dobré ráno Mio :), šla jsem s Niallem ven. Nevím v kolik se vrátím. Elis xx ;)" Došlo mi, že se jen tak nevrátí, tak jsem si udělala palačinky s marmeládou a čaj. Po snídani jsem se rozhodla, že si udělám popcorn a půjdu si lehnout do postele a budu koukat na filmy a celý den se budu jenom válet.
Když už bylo půl 10 večer, viděla jsme, že přijíždí nějaké auto, podívala se z okna a byl to černý Range Rover a z něho vystupovala Elis. Běžela jsem ultra rychle po schodech, že se doteď divím že žiju. Nečekala jsem než se dveře otevřou ale otevřela jsem je já. Stála tam překvapená Elis. Sundala si boty a když dosedla na gauč spustila jsem, donutila jsem ji aby mi řekla co se dělo celý večer.
===================================
Jakýkoliv Koment potěší ;)
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanfictionOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.