15.Díl

725 32 0
                                    

1173 slov ;)..Na začátek bych Vám moooooc chtěla poděkovat za neuvěřitelných 420 readers moc to pro mě znamená :)) snad se Vám tenhle díl bude líbit a komentujte (i kritiku). Děkujuuu moc jste skvělí ;).

V minulém díle:

„Jojo, hned jsme tady" odpověděl Ni za nás oba a šli jsme do druhé patra rodinného baráčku. Šli jsme po chodbě a zašli do posledních dveří vlevo. Když jsem vešla do Niallova pokoje tak jsem zůstala stát s otevřenou pusou. Měl to tu krásný, pokoj měl sladěny do modro-šedé barvy, nalevo ode dveří byla velká skříň, vedle skříně byli dveře a hádala jsem, že vedly do koupelny. Nad velkou postelí byla irská vlajka a vedle postele byli 2 noční stolky. Naproti dveřím byla stěna která byla pokryta fotkami s kluky nebo s rodinou a v rohu byl psací stůl.

„Wau!"

==================

„Líbí se ti tu?" zeptal se mě Ni když položil naše kufry a sedl si na postel.

„Joo! Máš moc fajn rodiče" odpověděla jsem mu s radostí v hlase.

„Jojo, tak pojď jdeme na večeři už mám hlad" řekl, usmál se a jako na povel mu zakručelo v břiše. Sešly jsme do kuchyně a Maura už servírovala na stůl jídlo. Sedly jsme si ke stolu a vyčkaly než tu budeme všichni.

„Dobrou chuť!" popřály jsme si a pustily se do jídla.Měli jsme kuře, šťouchaný brambory a salát. Po večeři jsem Mauře pomohla umýt nádobí a pak jsem šla za Niallem do obýváku kde s Bobbym koukali na fotbal. Sedla jsem si vedle Nialla na gauč a snažila se taky sledovat fotbal, ale nerozumím tomu a fotbal mě ani moc nebere.

„No, my asi půjdeme spát, byla to únavná cesta" řekl Niall a oba jsme se zvedly z gauče.

„Dobře. Tak dobrou noc"

Došly jsme k Niallovi do pokoje. Flákla jsem sebou na postel a už neměla ani sílu na to abych se převlíkla do něčeho v čem budu spát.

„Našim se líbíš" řekl Ni po chvilce ticha

„Myslíš?"

„Yop.Takhle se nechovali ani k Denise když ji viděli poprvé, oblíbili si tě" řekl a mrknul na mě.

„Tak aspoň že tak ... co budeme dělat zítra?" zeptala jsem se Nialla

„Noo. Po snídani by jsme se šli projít a já bych ti ukázal Mullingar a odpolko by jsme zajely za Gregem s Denise a Theem, co ty na to?"

„Proč ne" řekla jsem a vstala z postele, že se půjdu převlíknout. Otevřela jsem kufr vytáhla moje pyžamo v podobě Niallova trička Crazy Mofos a s mýma kraťaskáma. Šla jsem do koupelny kde jsem se převlíkla a odlíčila. Na sprchování nemám náladu jelikož jsem strašně unavená. Oba jsme s Niallem leželi v posteli a povídaly si o různých věcech. Nakonec jsem mu lehla na hruď a takhle jsme usnuly.

Další den

Ráno jsem se probudila a koukla se na mobil kolik je hodin, bylo 8:56. Mobil jsem odložila na noční stolek a přetočila se k Niallovi který už byl vzhůru a pozoroval mě.

„Dobré ráno zlato"

„Dobré" odpověděla jsem mu a natáhla se k němu pro pusu. Ještě chvíli jsem ležely v posteli a muchlovaly se a pak se rozhoupaly, že se půjdeme nasnídat a pak si vyrazíme ven a Ni mě tady provede. K snídani byli palačinky s džemem, šlehačkou a čajem.

„Je tam zima?" zeptala jsem se Nialla když jsme se převlíkaly.

„Nevím, ale počkej hned to zjistím" odpověděl mi. Nevěděla jsem co tím myslí že to hned zjistí, čekala jsem, že půjde ven nebo tak ale on otevřel okno co je v pokoji a vystrčil ruku z okna.

„Mmm ..... na mě je docela teplo, ale ty si vezmi mikinu." Pousmál se a okno zase zavřel. Vzala jsem si teda na sebe černé legíny, tričko s krátkým rukávem a potiskem a na to modrou mikinu k tomu černé Vansky a mohlo se vyrazit.

„Jsem připravená" řekla jsem Niallovi, který už byl taky nachystaný a seděl na posteli.

„Tak jdeme" vyšli jsme z pokoje a šli k hlavním dveřím. Niall ještě zařval do domu, že odcházíme a nevíme kdy dorazíme.

Bylo to nádherný, šli jsme s Niallem ruku v ruce po městě kde Niall vyrůstal a prožil tady dětství. Neotravovaly nás fanynky a my si užívaly jeden druhého. Niall se najednou zastavil u krásného kostela. Otočil se ke mě a začal se přibližovat a pak naše rty spojil. Po chvilce líbání ale Niallovi zazvonil mobil.

„Sakra. Zrovna teď" zabručel a mobil zvednul. Chvilku se s někým bavil, pak se rozloučil, hovor típnul a mobil strčil do kapsy u kalhot.

„To byla mamka, říkala, že s tátou odjeli na trhy protože je neděle a vrátí se kolem šestý a nebo vůbec protože musej ještě za strejdou a možná tam budou spát" řekl a šibalsky se usmál.

„Doobře. A my budeme dělat co?" zeptala jsem se ho schválně ale přesně jsem věděla na co myslí.

„Já bych o něčem věděl" řekl a zase se usmál. Přitáhl si mě blíž a opět jsme se líbaly. Vůbec nám nevadilo, že kolem nás chodí lidi a koukaj se na nás tak divně, neřešily jsme to a věnovaly se tomu druhému. Pak se ale Ni odtáhl, vzal mě za ruku a šli jsme směrem k jejich domu..

Ni odemknul dveře a vešly jsme do chodbičky. Zavřel a pro jistotu i dveře zamknul. Začaly jsme se líbat a pak si mě Niall vzal do náruče a odnesl do pokoje bez toho aby se naše rty rozpojili. Opatrně mě položil na postel a začal mě svlíkat, já nezůstala po zadu a během minuty předem byl jen v boxerkách kde už mu rostla boule. Ni ze mě svléknul tričko a já před ním byla jen ve spodním prádle. Skousl si ret a pokračoval ve své práci. Vlhké cestičky mi dělal od krku a pokračoval až k lemu mých červených kalhotek. Tam se zastavil a kalhotky letěly do rohu pokoje k ostatnímu oblečení. Přesunul se na podprsenku a pořád mě líbal, když se mu jí po chvilce podařilo rozepnout tak taky letěla do kouta. Přejela jsem po Niallové bouli v boxerkách a on mi slastně vzdychnul do ucha, jelikož jsem nechtěla být po zadu tak i jeho boxerky letěly někam pryč.

„Jsi nádherná" polichotil mi a zkousnul si spodní ret, to samé jsem udělala i já. Ni do mě vniknul a začal přirážet. Místností se ozívaly naše vzdychy a jména.

„Nialle!!"

„Elis! už-už budu!" řekl a po chvilce tak udělal. Oba jsme se udělaly a Ni se svalil vedle mě na postel. Pomalu jsme to rozdýchávaly a pak Ni promluvil

„Byla si úžasná" řekl mi a dal mi pusu do vlasů.

„Ne to ty" lehla jsem si na jeho hruď a nazí jsme usnuly vedle sebe.

Probudila jsem se a koukla na mobil bylo něco kolem 8 hodiny večer, a pak se koukla vedle sebe. Ni už tam nebyl a tak jsem se rozhodla obléknout se a najít ho. Sešla jsem schody a šla do obýváku, seděl tam a koukal na fotbal.

„Dobrý večer lásko" řekla jsem mu, dala mu pusu do vlasů a sedla si k němu na gauč.

„Dobrý večer, volali mi naši, že dneska nepřijedou, takže barák je náš" řekl a pusu mi oplatil.

„A protože mám hlad tak si zajdeme do Nando's, souhlasíš?" zeptal se mě

„Yop"  Vykopaly jsme se z baráku a šli směrem k Nando's.

Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat