V minulém díle:
„Počkej na mě. Já jdu taky" zavolala na mě Elis a došla za mnou a pak jsem šli společně do pokoje. Zalehly jsme do postele a pustily si na počítači film u kterého jsme nakonec oba usli.
________________
Elis's POV
Všechno tady v Londýně a s klukama strašně rychle utíká a tak jsem se ani nenadála a už se blíží Vánoce. Dneska je 21. Prosince a já se chystám, že půjdu do obchodního centra nakoupit všem dárky. Pořádně jsem se oblékla jelikož jsou venku 2°C. Vzala jsem si teplou zimní bundu v modro-šedé barvě a skinny jeans v lehce modré barvě. Na nohy jsem si obula normální tenisky od značky Nike a přes rameno si hodila kabelku s peněženkou a mobilem. Niall je ve studiu a nahrávají novou písničku, nepochopila jsem to. Jsou Vánoce a oni musí nahrávat, jako kdyby nebyli už tak dost vytížený. Došla jsem do kuchyně kde jsem vzala kousek papírku a napsala Niallovi vzkaz i když moc nepočítám s tím, že by dorazil dříve než já. Poslední týden chodí domů okolo půlnoci a v sedm zase vstává a jede do studia, takže se prakticky vůbec nevidíme. Vzkaz jsem položila na linku a vyrazila do nákupáku.
***
„Dobrý den, prosím vanilkové latté" řekla jsem svoji objednávku mladé servírce za pultem ve Starbucks.
„Hned to bude. Poprosím 2 libry" řekla mi s úsměvem na tváři a začala dělat moje latté. Dala jsem ji na pult 2 libry a čekala.
Domů jsem dorazila okolo páté hodiny a jak nečekaně čekané Niall doma nebyl. Dárky jsem schovala pod postel kam Niall na 100% nekouká a šla do obýváku a sedla si na gauč. Asi po 10 minutách jsem se začala neskutečně nudit tak mě napadlo nazdobit stromeček. Došla jsem tedy do sklepa pro krabici v které byl stromeček a vynesla ji zpět do obýváku. Všechno jsem z krabice vytáhla, pustila jsem si k tomu písničky a mohla jsem se pustit do práce.
Asi za hodinku jsem měla hotovo a teď už prázdné krabice jsem odnesla zpět do sklepa. S večeří se ani dělat nebudu protože vím, že Niall stejně nejí když příjde.
Lehla jsem si na gauč, přikryla se dekou a do ruky si vzala ovladač a zapnula si televizi. Všude běželi filmy nebo pohádky s vánoční tématikou. Přepínala jsem to asi 3 minuty než jsem narazila na Lásku nebeskou. Ovladač jsem odložila na stolek, pořádně jsem se utetelila na gauči a sledovala jsem film.
Niall's POV
„Tak kluci, můžete jít domů a nezapomeňte zítra před letištěm" rozkázal nám Paul a odešel z místnosti kde jsme všichni seděli v křeslech a přemýšleli jak tuhle věc řekneme našim holkám. Sám z toho nejsem nadšený, chci strávit Vánoce s Elis a už teď mě to leze na mozek, že s ní nemůžu být. Teď to nese špatně a já taky a to je teprve před Vánocema ale jak poneseme to, že nebudeme moct být na Štědrý den spolu.
„No nic kluci. Já pádím domů. Čau" rozloučil jsem se s klukama a nasedl do auta a jel za Elis.
„Lásko, jsem doma!" zahulákal jsem do domu a sundal jsem si bundu a boty a šel jsem do obýváku, který zdobil krásný vánoční stromeček.
„Ahoj zlato" řekla mi Elis, která vstala z gauče a šla mi dát pusu. Přitáhl jsem si ji k sobě a ona si obmotala ruce okolo mého zátylku a nohy okolo pasu. Přidržel jsem si ji pod zadkem a odnesl jsem si ji do ložnice a položil si ji na postel.
Elis's POV
Lehce mě položil na postel a začal mi dávat lehké pusinky na můj odhalený krk. Nesoustředila jsem se na nic jiného než na jeho dlaně, které zůstali na mém pase. Z mých úst vyšel jemný sten když se jeho ruka ocitla u mého citlivého místa.
Po chvilce se moje oblečení ocitlo v rohu místnosti. Niall měl dokonalý výhled na moje poprsí, které bylo zahalené jen černou krajkovanou podprsenkou.
„Pane bože, ty si nádherná" hlesl Niall potichu, zkousl si spodní ret a pokračoval.
Začal mi dávat lehké pusy na prsa a pokračoval ve vlhké cestičce k mému pod bříšku.
Niall mě vyzdvihl do vzduchu a obmotal si moje nohy okolo svého pasu. Naše rozkroky se o sebe letmo dotkli a oba jsme nahlas vzdychli.
Niall mě položil na postel a do rukou chytil moje boky. Jeho tělo se jemně dotklo toho mého a rty se dotkl mého krku. Jeho pýchou lehce přešel po mém vchodě a jemně ho do mě vsunul. Vzdychla jsem a tím jsem Niallovi dala znamení, že může pokračovat. Niall začal přirážet čím dál tím rychleji a rychleji. Z Niallových úst vycházeli vzdychy, které zaplňovali celou místnost. Naše zpocené těla se o sebe třela a to jen díky rychlým pohybům které vykonával Niall. Oba jsme byli tak blízko aby jsme dosáhly vrcholu. V momentě kdy jsem dosáhla vrcholu já dosáhl i Niall.
„Miluju tě Elis" rozkřikl se Niall z plných plic.
„Miluju tě Niallere" zakřičela jsem jako Ni. On si mě otočil k sobě a objal mě okolo pasu. Jeho hlava byla položená na mých prsou. Zarazila mě ale věta, kterou teď vypustil z úst. „Miláčku ... no víš ... Paul nám dneska řekl, že na Vánoce musíme být v Americe kde je koncert. Takže -" nenechala jsem ho dokončit větu a skočila mu do řeči.
„Takže .. spolu nebudeme na Štědrý den" hlesla jsem potichu se slzami v očích.
„Budeme .. ale přijedu až večer" odpověděl mi a koukal mi přímo do očí a já viděla, že nelže, že ho to opravdu mrzí a, že s tím bohužel nemůže vůbec nic udělat.
„To je v pořádku.. Chápu to." řekla jsem smutně a dala Niallovi letmou pusu.
„Není to v pořádku lásko.. ale vynahradíme si to ano? spolu jen my dva .. hned jak přijedu"
„Dobře.. miluju tě" řekla jsem mu a pohladila ho po vlasech.
„Taky tě miluju.. jen a jen tebe" opětoval mi slova a přitiskl si mě blíž k tělu. Pak jsme oba společně usnuli.
===============
Tadááááá! Omlouvám se že dál je až po 14 dnech ale byla jsem teď týden v Egyptě a tam jaksi nebyl čas :))
Komentujte a hvězdičkujte :) Díky za votes a přečtení.
xx.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanfictionOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.