17.Díl

621 32 3
                                    

V minulém díle:

Když nás Greg spatřil tak se hned zvednul a přišel nás - spolu s Theem v náručí - představit.

___________________

Byli jsme u nich asi 3 hodiny a pak se rozhodly, že je na čase jet domů. Rozloučily jsme se s nima a nastoupily do auta. Niall vycouval, zatroubil a jely jsme.

„Tak jaký máš pocity?" zeptal se mě Ni.

„Úžasný, jsou to milý lidi. Všichni. Jak tvoji rodiče tak i Greg s Denise" odpověděla jsem mu na otázku.

„Tak to je dobře. A Theo si tě oblíbil" řekl mi a já se na to jen usmála.

„Večeře!" zařvala Maura na Nialla a Bobbyho do obýváku. Sedly jsme si a začaly jíst. Měli jsme medailonky s oblohou a zeleninovým salátem.

„V kolik odjíždíte?" zeptala se Maura. My jsme se na sebe s Niallem jen podívaly, protože jsme neměli tušení v kolik nám letí letadlo.

„Netuším, ale dojdu se podívat" řekl Ni a vstal od stolu. Během chvilky se vrátil s mobilem v ruce a koukal v kolik nám letí let do Londýna.

„Letadlo nám letí v 9:50. Tak aby jsme vstávaly v 5. Než se vykopem tak bude 6.. Cesta bude trvat tak hodinu a půl... No to bude akorát" uvažoval Niall nahlas.

„Takže v 6 pojedete?"  ujistila se pro jistotu Maura

„Přesně tak" odpověděl Niall, odložil telefon a dojedl jídlo co mě na talíři. S Maurou jsme pak umyli nádobí a já šla za Niallem do jeho pokoje balit věci.

„Bylo to tady skvělý" řekla jsem Niallovi když jsem dobalovala poslední věci.

„Hlavně, že se ti tady líbilo" usmál se a zavíral kufr.

Po chvilce jsem taky zavírala kufr ale nešlo mi to tak snadno jako Niallovi. Zkoušela jsem si na kufr sednou, postavit se, skákat po něm ale prostě stávkoval. Ni seděl na posteli, smál se a koukal na mě jak s tím bojuju.

„Ha ha to je náramně vtipný .. nechceš mi místo toho posmívání radši pomoct?" zeptala jsem se ho když se válel v křečích teď už na zemi.

„J-jo hned jdu" řekl se záchvatem smíchu a vstal. Během minut ho měl zavřený a ležel na posteli. Šla jsem se převlíknout do pyžama a lehnout si do postele k Niallovi.

„Běž do sprchy, smrděj ti nohy!" řekla jsem mu, a ucpala si nos.

„To není pravda!" odporoval

„Tak si k nim čuchni ty chytrolíne"

„Fuj" řekl a zkřivil obličej do různých grimas. Nechtěně se zvedl z postele a šel do koupelny. Otočila jsem se na bok a po chvilce jsem uslyšela jak teče voda, vzala jsem si mobil projela instagram, facebook a na twitter se vykašlala jelikož fanynky jaksi zjistili, že s Niallem něco mám. Sice jsme jim to nepotvrdili ale znáte to. Samé výhružky v podobě, že jestli Niallovi ublížím zabijí mě, a jak se vůbec opovažuji s ním něco mít a tak podobně.

„Lásko?"

================

Omluvám se dneska kráátký díl, a za chyby ale nemám moc čas :/

xx :))


Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat