V minulém díle:
„Yop" Vykopaly jsme se z baráku a šli směrem k Nando's.
____________________
Dojedly jsme večeři a ještě si povídali když v tom začali blikat blesky od fotoaparátů. Niall se zvedl, popadl mě za ruku a šli jsme k východu. Probojovaly jsme se mezi novináři kteří se ptali na stupidní otázky ohledně nás a našeho vztahu. Úspěšně se nám povedlo otázky ignorovat a neodpovídat na ně. Přišly jsme domů kolem půl 11 a Ni se mi hned začal omlouvat nepochopila jsem proč, protože nic neudělal a pak mi to došlo.
„Promiň mi to, nechtěl jsem aby to takhle zkazili" začal se omlouvat Niall a sklopil pohled k zemi.
„Lásko, ty za to nemůžeš. To oni jsou vypatlaný,(omlouvám se za ten výraz :D) jako kdyby nás nemohli nechat aspoň se v klidu najíst" řekla jsem mu a povzbudivě se usmála.
„Tak dobře"
Šla jsem se vysprchovat a odlíčit k Niallovi do koupelny a potom jsme šli společně spát.
Ráno mě probudil Niall svými sladkými polibky. Otevřela jsem oči a koukali na mě ty studánkově modré oči.
„Dobré ráno" řekl mi a dal mi pusu
„Krásné ráno" usmála jsem se
Ještě chvilku jsme se válely v posteli a pak šli do kuchyně udělat si snídani.
„Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se Nialla který do sebe házel jeden lívanec za druhým.
„Noo, jelikož jsme včera nestihly zajít za Gregem, Denise a Theem tak by jsme tam zašly dneska, když zítra odjíždíme. Co ty na to?" řekl mi až spolkl sousto.
„Klidně" dojedla jsem snídani a šla umýt nádobí, aby tady nebyl nepořádek až přijedou Horanovi.
„Čus brácha, hele mohli by jsme se přijít?" ptal se Ni a volal s Gregem.
„Oukej ... zdarec" rozloučil se Ni a podíval se na mě.
„Můžeme přijít" oznámil mi. Odešla jsem do pokoje, převlékla se, decentně se namalovala jako každý den, sešla schody a šla do kuchyně kde jsem našla Nialla jak kouká do ledničky.
„Můžeme jít" řekla jsem mu. On zavřel ledničku a otočil se mým směrem, udělal pár kroků ke mě a provokatérsky se usmál a dal mi vášnivý polibek. Z polibku vzniklo vášnivé líbání a souboj jazyků. Ni si dal ruce na mé záda, jednou rukou sjížděl níž níž a druhou mi zajel pod tričko. Odtáhl se a podíval se mi do očí.
„Zlato,promiň pokračování příště. Nestíháme" řekl dal mi pusu a zase se tak přiblbě usmál. Niall odcházel a já šla za ním. Nastoupily jsme k Niallovi do auta a vydaly se ke Gregovi.Niall zaparkoval na příjezdové cestě u jejich domečku a šli jsme zazvonit. Chvilku jsme čekaly ale pak se otevřeli dveře a v nich asi stála Denise.
„Nialle?!" řekla překvapeně a objala ho.
„Denise, tohle je moje přítelkyně Elis. Elis tohle je bráchy manželka Denise" představil nás Ni.
„Ahoj, těší mě" pozdravila jsem ji a natáhla jsem k ní mojí pravačku.
„Ahoj, taky mě těší" pozdravila mě a taky ke mě natáhla ruku a vtáhla mě do objetí.
„Pojďte dovnitř, Greg s Theem jsou v kuchyni" Vešly jsme a mě málem vypadli oči z důlku. Mají to tady nádherný, všude je to vyzdobené a sladěné a tak bylo vidět, že mají vkus. Přišly jsme do kuchyně kde to nádherně vonělo a tak mi došlo, že se tady něco vaří. Greg s Theem seděli u jídelního stolu a snažili se vykrajovat nudličky do polívky. Když nás Greg spatřil tak se hned zvednul a přišel nás - spolu s Theem v náručí - představit.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanficOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.