V minulém díle:
„Promiň" omluvil se Loui.
„V pohodě. Harry tam chce Miu požádat o ruku"
_____________
***
Elis's POV
Už jsou to 4 dny co Harry a Mia odjeli. Dneska se mají vracet a já s Niallem pro ně jedeme n a letiště. Teď sedím u stolu společně s klukama a snídáme míchaná vajíčka se slaninou a oblohou. U stolu je hrobové ticho, jen občas cinkne příbor když někdo zavadí o talíř.
„V kolik jedete na letiště?" prolomil hrobové ticho Liam.
„Ve tři" odpověděl jednoduše Niall s plnou pusou a dále se věnoval svému jídlu na talíři. Já jen přikývla a odnesla jsem už prázdný talíř do myčky. Jelikož jsem byla ještě v pyžamu tak jsem se šla do pokoje převléknout do domácího. Měla jsem na sobě samozřejmě spodní prádlo, černé tepláky s bílým nápisem Lonsdale na jedné nohavici, bílé tričko na kterém bylo fialově vytištěný nápis 'Free Hug :)'. V pokoji jsem si vzala mobil z nabíječky a šla dolů za klukama. Všichni seděli v obýváku a sledovali fotbal .. no jasně jak jinak. Sedla jsem si k nim na gauč a snažila se vnímat fotbal jako oni. Ale i když jsem se zorientovala v tom jaký tým je jaký, na jakou bránu hraje tým kterému kluci fandí tak jsem pořád nechápala pointu téhle hry. Najednou mi mobil oznámil novou zprávu na messengeru. Vzala jsem si mobil se stolku, odemkla ho a podívala se kdo mi píše. Byl to brácha 'páni to jsem se asi dlouho neozvala když už mi píše brácha' řekla jsem si v duchu a zprávu rozklikla.
Brácha: Čuus ségra .. jak se máš? Máma šílí, že se ani neozveš :D
Já: Ahooj :) promiň mám moc práce. Já se mám skvěle a co ty? Co dovolená?? :D
Brácha: Jasně "moc práce" :D dovolená ušla, ale znáš to jet na dovolenou s našima to je za trest :D
Já: Yop.. to znám :D
Brácha: Mamka se ptá kdy dorazíš domů :))
Já: Oops, tak to fakt nevím. Snad brzo a možná přijede někdo se mnou když ho přemluvím ;)
Brácha: Ok.. Tak až budeš vědět tak mi napiš :D kdo to s tebou přijede??
Já: Nech se překvapit. Všechny pozdravuj a drž se! :* :D Bye Bye :)
Brácha: Taky všichni zdravěj :) Bye Bye ! :* :D
„S kým si to furt píšeš?" zeptal se mě Niall který seděl vedle mě a koukal mi přes rameno do mobilu. On moc dobře věděl s kým si píšu.
„S bráchou" odpověděla jsem mu a vyplázla na něj jazyk.
***
S Niallem stojíme na letišti na terminálu 1 a čekáme než přistane letadlo z Antananarivo (hlavní město Madagaskaru).
„Ahooj!" pozdravila nás Mia s úsměvem na tváři s Harrym po boku.
Nastoupily jsme do auta a vydali s směr vila. Niall zaparkoval a všichni jsme vystoupily. V předsíni si sundaly boty a šli do obýváku kde na nás všichni čekali.
„Nazdáár snoubenci!" vykřikli všichni najednou a bouchly šampaňské. Sedly jsme si na gauč a zapíjely Harryho a Miu. Pro zatím jsme pily jen šampaňské ale už se to začalo pořádně rozjíždět.
„Tak trošku přitvrdíme co vy na to?" zeptal se nás Harry který držel v ruce tři flašky opravdu tvrdého alkoholu jako byla například irská whisky, domácí slivovice nebo jameson. Ani nečekal na naší odpověď a už seděl na gauči a lil alkohol do panáků. Po nějaké době už jsme byli všichni v náladě a začaly dělat kraviny. Vyběhly jsme na zahradu a tam běhaly, pak řvaly a nakonec jsme skončily v ledovém bazénu.Vylezla jsem a motavým krokem se dostala na zahradní židli. Vedle mě se usadil Harry a začal něco žvatlat moc jsem ho nevnímala protože jsem měla co dělat abych zůstala vzhůru.
Asi po 2 hodinách jsme se rozhodly jít spát. Sice nám trvalo asi 10 minut než jsme se dostaly do postele ale přece jen. Teď už ležíme s Niallem v posteli a vrháme se do říše snů.
*Ráno*
Niall's POV
Probudily mě sluneční paprsky, které svítily do ložnice. Posadil jsem se a chytil se za hlavu. Ze včera si pamatuju skoro všechno ale nepamatuju si, že bych toho vypil tolik. Podíval jsem se na hodiny které jsem měl na nočním stolku a byl jsem překvapený. Bylo půl páté odpoledne. Vstal jsem z postele a vzal si na sebe tričko. Elis už v posteli neležela tak jsem se vydal dolů. Schody jsem sešel úspěšně i když jsem měl někdy na mále, že hodím držku. Šel jsem do kuchyně kde všichni seděli na baru a každý měl před sebou vodu, prášek na hlavu a suchý rohlík.
„Taky máš kocovinu jako prase?" zeptal se mě Loui který když se na barovce otočil tak málem spadl.
„Jo. Strašnou" odpověděl jsem mi stručně a šel loudavým krokem na Elis která na tom byla stejně jako všichni ostatní. Otočila se ke mě a podala mi vodu s práškem. Prášek jsem spolknul a dal Elis pusu a skleničku položil na bar.
„Fůj, z tebe to táhne" řekla mi Elis, zkřivila obličej a rukou si zamávala před obličejem.
„Lásko z tebe taky" odpověděl jsem ji a ledabyle se usmál.
„Myslím, že z nás všech to táhne" řekla Mia a ukousla si rohlíku.
„No nic. Já si jdu zase lehnout" řekl jsem, vzal si z ošatky rohlík a rozešel jsem se do pokoje.
„Počkej na mě. Já jdu taky" zavolala na mě Elis a došla za mnou a pak jsem šli společně do pokoje. Zalehly jsme do postele a pustily si na počítači film u kterého jsme nakonec oba usnuli.
===============
Snad se Vám díl líbí ;) .. Mooc děkuju za 1.3K přečtení a 124 votes ♥ Jste skvělý :)
Omlouvám se za chyby :)
xx.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanfictionOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.