V minulém díle:
Lottie's POV
„Jó holka, to jsme dvě co to nechápou" odpověděla mi Elis a napila se kafe. S Elis jsem si suprově popovídala a byli bychom v tom pokračovali kdyby nás nevyrušil řidič hlásící, že jsme na benzínce. S Elis jsme vystoupily z busu a namířily jsme si to přímo dovnitř benzínky kde už byli kluci vybírající si časopis s potiskem aut.
_________________
Mia's POV
S Harrym máme skvělý vztah ale poslední dobou je Harry zvláštní a mě to trápí. Přece jenom jsme spolu skoro půl roku a to je asi můj nejdelší vztah co jsem si dokázala udržet :D .. Právě sedím na posteli v tourbuse když mě z mého přemýšlení vyruší Elis.
„Mio, máš hlad? Kluci si na benzínce koupili pizzy a žerou je jako kdyby ji měli naposled" zeptala se mě Elis a lehce se usmála.
„Promiň teď nebudu" odpověděla jsem ji a pokusila se o úsměv ale asi mi to nevyšlo. Nejsem dobrá lhářka už od útlého věku a Elis to na mě vždy pozná.
„Mio co se děje?" zeptala se mě trochu zoufale a přisedla si ke mě na postel.
„Prostě .. Harry se poslední dobou chová divně a nechce mi nic říct. Vždycky když se ho na to zeptám tak řekne že se nic neděje a chabě se usměje" řekla jsem Elis celou pravdu, u ní se nemusím bát, že to vytroubí dál.
„Já vím .. vím co se s ním děje ale nemůžu ti to říct. Řekne ti to sám až bude vhodná doba" řekla mi a pohladila mě po ruce. Pomalu vstala a odešla.
„To si mi teda pomohla" řekla jsem si potichu pro sebe a zoufale sebou flákla na postel a přitáhla si peřinu blíž k tělu. Ještě chvilku jsem přemýšlela co by mi tak tajil když v tom jsem musela usnout.
Elis's POV
Já vím, že je to hnusný svý nejlepší kamarádce v podstatě lhát ale musím. No spíš Harry to chce. Je to pro něj důležitá věc a nechci mu to pokazit, a ještě lepší věc je, že to vím jen a jen já. Jak mi sám řekl Harry tak říct to klukům tak by to do 5 minut vyzvonili i na netu.
„Prej teď nechce ale pak si dá. Tak tam něco nechte" řekla jsem klukům když jsem přišla do 'obýváku'.
„Neboj se" řekl mi s plnou pusou Loui.
„Harry můžu s tebou prosím mluvit?"
„Jasně" vstal z gauče a následoval mě do přední části busu kde jsme si sedli.
„Tak to máš na srdci" začal
„Já ne, spíš ty.. " řekla jsem mu a opřela se o sedačku.
„Nechápu" řekl a zkřivil obočí do jedné lajny.
„Mia začíná něco tušit. Mluvila jsem s ní a podle ní se chováš divně. Asi seš nápadnej"
„Sakra. Zkusím to zařídit co nejdříve ale nevím jestli mě Paul pustí" řekl a já viděla, že ho to mrzí.
„Aspoň to zkus prosím" zaprosila jsem.
„Jasně" řekl mi a oba jsme vstaly ze sedaček a objali se. „Děkuju Elis.. za všechno" řekl mi potichu do ucha a cítila jsem jak se usmál. „Není za co, pro vás dva všechno a to si pamatuj" řekla jsem mu s úsměvem když jsme se od sebe odtáhly.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanfictionOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.