„Pane bože to musím mít!" vykřikla Mia ukazující na výlohu kde byl krásný crop top. Byl bílo-růžový a na něm bylo černě napsáno GEEK. Přišly jsme do obchodu a Mia si koupila crop top a šli jsme o obchod dál.
***
Právě stojíme s Lott, Soph a Miou v letištní hale a čekáme na letadlo do Chicaga. Tam na nás budou čekat kluci a s nima pojedeme na hotel. Rozhodla jsem se napsat mamce na messenger protože už jsem se dlouho neozvala. Zprávu jsem odeslala a těsně potom hlásily náš let. Rychle jsem ještě napsala Niallovi, že už budeme vzlítat a pak jsme šli do letadla. Sedli jsme si, oni nám oznámili, že si buď máme mobily a počítače vypnout nebo je dát do letového režimu a čekali než se dá letadlo do pohybu. Skoro celý let jsem prospala a Mia taky. Soph si hrála hry na mobilu a Lottie koukala na filmy na svém MacBooku. Zbývala asi hodina a půl do přistání když v tom nám začali silné turbulence.
"Dámy a pánové, prosím připoutejte se a vypněte elektronická zařízení. Budeme mít turbulence. Děkuji" oznámila nám letuška. Všechno jsme s holkama vypnuli a čekali co se bude dít. Po chvilce turbulence ustali a my v klidu přistály. Po přistání jsme zatleskaly pilotovi a šli si pro kufry. Na letišti jsme našli kluky a jeli do hotelu.
***
Je úterý a kluci mají dneska koncert. Konkrétně v Montrealu. Teď se nacházíme v backstage(i) a do začátku koncertu zbývá necelá hodina a půl. Lou dělá Harrymu vlasy a já se Soph hlídáme Lux.
„Elis?" zavolala na mě Lou.
„Jo?"
„Mohla by si mi sem prosím zavolat Louise? Volal mi Mark, že si na hlavu vylil vodu tak má kompletně celý účes zlikvidovaný"
„Jasně. Hned jsem tady" odpověděla jsem ji. Vstala jsem ze země a šla pro Louise na stage. Pak jsem ho dovedla Lou a a ta mu udělala znova vlasy.
„Zkusíš si na ty vlasy zas vylejt vodu tak tě uškrtim. Jasný?" vyhrožovala mu Lou a při tom ukazovala ukazováčkem na jeho maličkost.
„Ano madam" přísahal Loui vystrašeně.
„Tak už běž" popohnala ho Lou. Za zhruba 5 minut koncert začíná a stadion je beznadějně vyprodaný. Běžela jsem za Niallem popřát mu hodně štěstí a vrátila se zpátky na své místo. K holkám. Z VIP-čka jsme sledovali kluky po celou dobu koncertu. Jako pokaždé dělali na stagei kraviny a Harry mezi písničkou vzal americkou vlajku a dal si ji nad hlavu.
Po koncertu jsme se sebrali a jeli do hotelu sbalit si věci. Jedeme do Toronta, tourbusem.
„Co budeme dělat?" zeptal se znuděně Louis.
„Nevím" odpověděli všichni sborově a znuděně dohromady až na mě.
„Harry podáš mi prosím mobil?" poprosila jsem Harryho který ke stolku s mobilama byl nejblíž.
„Jasně, ale jakej je tvůj?" zeptal se mě a ukázal na stolek s devíti bílýma mobilama značky iPhone 6 plus.
„Ten .... pátý zleva" ukázala jsem mu a on mi ho podal. Odemkla jsem mobil a podívala se na své sociální sítě. To mi zabralo půl hodiny a pak už jsem se začala taky nudit. Podívala jsem se na ostatní kteří vedli debatu o něčem čemu vůbec nerozumím a to je golf. Podívala jsem se na Lottie která byla úplně stejně mimo jako já. Mia šla pro změnu spát k Harrymu do postele. Lott mi ukázala jestli si s ní jdu sednout do přední části autobusu, kývla jsem a vstala. Podívala se na kluky a ti neměli páru o tom, že odcházíme.
„Já je nechápu" konstatovala Lottie a sedla si naproti mě s kafem v ruce.
„Proč?" zeptala jsem se nechápavě
„Jak můžou vést debatu o tom jak se správně hraje golf když tomu stejně nejvíc rozumí Niall"
„Jó holka, to jsme dvě co to nechápou" řekla jsem ji popravdě a usrkla si kafe.
Lottie's POV
„Jó holka, to jsme dvě co to nechápou" odpověděla mi Elis a napila se kafe. S Elis jsem si suprově popovídala a byli bychom v tom pokračovali kdyby nás nevyrušil řidič hlásící, že jsme na benzínce. S Elis jsme vystoupily z busu a namířily jsme si to přímo dovnitř benzínky kde už byli kluci a hádali se o časopis s autama. U nich stál Mark který jim časopis sebral a šel ke kase kde si ho koupil a odešel zpět do busu. Kluci tam jen stáli a čuměli na něj něco jako 'co si to ten chlap sakra dovolil?!'.
=================
Hii guys! Doufám že se líbí. Tenhle díl jsem sesmolila dneska asi za poslední hodinu a půl a podle toho to taky vypadá ale bohužel nemám čas. Ve škole se učíme už od čtvrtka a hned nám dali úkoly .. zkrátka mám toho moc:)
Ještě bych mooooooc bych vám chtěla poděkovat za 1K přečtení!! je to pro mě něco úžasnýho a strašně si toho vážím. Nečekala jsem, že číslo půjde až takhle rychle nahoru :) Velké díky patří vám, těm kteří tohle čtete protože to fakt nechápu :D
Děkuju moc jste skvělý :)*
PS: Omlouvám se za chyby :)
xx.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanficOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.