11.Díl

837 30 0
                                    

V minulém díle:

„Jáá mám hlad" zaúpěl Niall ležíc na posteli.

„Já taky, tak se jdeme podívat do jídelny? Třeba tam ještě něco bude"

„Joo!" řekl Niall a rychlostí blesku vstal z postele a běžel ke dveřím našeho pokoje.

____________________

Jen aby jste byli v obraze jak vypadají holky :) -->

Elis...obr.1

Mia...obr.2

Došli jsme do jídelny kde bylo pořád strašně moc jídla a to bylo něco na Nialla.

„Bude ti blbě" řekla jsem mu protože na talíři toho měl fáákt hodně.

„Nebude neboj"

Oba jsme dojedly a šli k nám na pokoj. Převlékla jsem se do svého provizorního pyžama což bylo Niallovo tričko které mi bylo až do půlky stehen a moje oranžové kraťasy. Zalehla jsem do postele a projížděla sociální sítě když v tom vyšel Ni z koupelny jen v ručníku který měl obmotaný okolo pasu a byl nebezpečně nízko. Mobil jsem odložila, hlavu si podepřela lokty a koukala na Nialla s pootevřenou pusou. 'Bože!Proč je tak neuvěřitelně sexy!' říkala jsem si v duchu.

„Aby ti do tý pusy něco nespadlo" řekl mi, usmál se na mě a já si to teprve uvědomila.

„Neboj .. dám si pozor" odpověděla jsem mu a zašklebila se na něj. On si oblékl boxerky a jeho kroky následovaly ke mě.

„Takže ty se budeš šklebit joo?"

„Joo budu" odpověděla jsem mu a zase se ušklebila. Věděla jsem, že ho tím provokuju.

„Tak to by chtělo trest" řekl a hladově se přisál na mé rty.

„Tenhle trest mi vadit nebude"

Po nějaké chvilce jsme ze sebe svlíkaly oblečení které bylo poházené po celém pokoji. Už oba nazí a připraveni na to co se teď stane. Niall si nasadil kondom a podíval se mi do očí, já kývla na souhlas že může a on do mě vnikl. Oba jsme se udĕlaly a nakonec vedle sebe usnuly.

Další den ráno:

Ráno mě probudil zvonící mobil na kterém jsem měla nastavená budík na 8:30 protože dnes odlétáme směr Londýn jelikož klukům turné po Evropě skončilo. Teď mají 11 dní přestávku a pak budou pokračovat v turné které bude po Americe a Kanadě a tam s holkama pojedeme asi taky. Převalila jsem se čelem k Nialovi který pořád spal, byl strašně roztomilý a tak jsem neváhala, vzala mobil a vyfotila si ho. Vstala jsem z postele a šla do koupeny ze sebe udělat člověka.Namalovaná a učesaná jsem šla ke svému kufru který ležel u postele a vzala si z něho šaty, které byli do pasu bíle a suknĕ mentolová se vzorem a k tomu baleríny bílé barvy. Oblékla jsem se a šla zkusit vzbudit toho spáče.

„Lásko, vstávej" řekla jsem mu a trochu do něho šťouhla ale odpovědi jsem se stejně nedočkala.

„Niallere vstavej" zopakovala jsem mu

„Nééé" zabručel a převalil se na pravý bok.

„Jestli vstaneš dám tu pusu"

„Jsem vzhůru, jsem vzhůru!" posadil se na postel a rozkoukával se. Přišla jsem k němu a dala mu pusu.

V Londýně

Na letišti jsme se s klukama rozdělily a jely jsme do toho našeho baráčku. Vešla jsem do mého pokoje a začala si vybalovat svoje věci z kufru. Špinavé oblečení jsem hned odnesla do pračky a čisté dala zpět do skříně. Posadila jsem se na postel a zapla notebook. Automaticky mě to přihlásilo na skype kde už byli online i kluci a hned mi volali.

„Ahój, my jsme se dlouho neviděly coo?" začal naší konverzaci Loui

„No ahój, neviděly noo je to tak hodina" s klukama jsem si volala něco málo přes 2 hodiny a jsme hovor ukončily s tím, že zítra u nich budeme s Miou spát. Seběhla jsem schody a vydala se do kuchyně kde si vzala jogurt a bagetku a šla za Miou do obýváku koukat na televizi.

„Co dávaj?" zeptala jsem se jí

„Teorii velkého třesku" odpověděla mi a dál se věnovala televizi. Do tohohle seriálu byla už nějakou tu dobu zažraná.

Snědla jsem si jogurt s bagetkou, vyšla schody do mého pokoje, převlékla jsem se do pyžama které bylo zase složené z Niallova trička a mých oranžových kraťásků. Niallovo tričko pořád vonělo po jeho parfému a proto mi ho to připomínalo. Usínala jsem a přitom myslela na Nialla.

=====================
Omlouvám se za případné chyby :)
xx.

Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat