V minulém díle:
„Dobře. Niall Horan a Elis Čechová" diktoval ji Ni naše jména a ona si je zapisovala do počítače. Pak jsme se podepsaly a šli si sednout a čekat na letadlo.
_______________
***
Momentálně sedíme v letadle a čekáme než vzlétneme. Položila jsem si hlavu na Niallovo rameno, dala si do uší sluchátka a usnula jsem
„Broučku. Jsme v Londýně" budil mě Ni. Pohladil mě po tváři a dal mi lehkou pusu. Vyšli jsme z letadla a před východem z letiště bylo dost fanynek. Stiskla jsem Niallovi více ruku a vydali se před letiště kde na nás čekalo auto. Byla jsem překvapená, že už mi fanynky nenadávali ale nechala jsem to být a nastoupila do auta.
„Lásko?" zeptala jsem se Nialla hledícího z okýnka.
„Anoo?" otočil se ke mě
„Kam to jedeme? Tohle není cesta k vile."
„Zlato, jedeme ke mě domů. Kde budeme teď spát" odpověděl mi na otázku a usmál se.
Asi po hodině cesty bodyguard zaparkoval před Niallovým domem a pomohl nám dát kufry do chodby.
„Díky moc" poděkoval Ni
„Za nic. Kdyby něco tak volej" řekl ten bodyguard, Niall mi říkal jak se jmenuje ale já to nějak zapomněla.
„Já uvařím večeři. Co by sis dal?" zeptala jsem se Nialla když jsem přišla do obýváku.
„Mmm .. třebaaa smažák?"
„Dobře"
Došla jsem do kuchyně a připravila si potřebné ingredience. Po půl hodince jsem měla uvařeno a servírovala jsem na stůl.
„Večeře!" zařvala jsem do domu, protože jsem nevěděla kde Niall je.
„Jojo, už jdu!" zařval odněkud. Hned přišel a my se pustili do jídla.
„Bylo to výborný"
„Děkuju" poděkovala jsem. Vstala jsem a sesbírala talíře ze stolu. Nádobí jsem skládala do myčky když se mi najednou obmotali okolo pasu Niallovi ruce
„Lásko, mám pro tebe překvapení. Zabal si plavky" zašeptal mi Ni do ucha a pak mi skousl ušní lalůček. Otočila jsem se k němu a vlepila mu pusu. Ale znáte to, z jedné pusy se stala válka jazyků. Ni si mě chytil pod zadkem a vyhoupl mě na kuchyňskou linku, já mu obmotala nohy kolem pasu a ruce spojila za jeho zátylkem. Ni mi svlékl tričko a kraťásky a já protože jsem nechtěla být pozadu tak jsem z něho servala kalhoty. Měla jsem to o to jednodušší jelikož on neměl tričko. Naše oblečení se válelo po celé kuchyni a teď se k němu přidalo i moje spodní prádlo. Když mě Ni viděl skousl si spodní ret a projel si mě od spoda nahoru. „Jsi překrásná" řekl mi Ni a vsunul mi 'tam' jeden prst a po chvilce přidal i druhý.
„Nialle!" vykřikla jsem jeho jméno. Když jsem cítila že už budu tak Niall přestal. Podívala jsem se na něho pohledem si ze mě jako děláš prdel?! on se jen tak blbě usmál. Svlékl si boxerky a vnikl do mě až po kořen. Chvilku ve mě zůstal abych si zvykla na jeho velikost a asi po minutě začal přirážet. Domem se ozývali naše jména. Nakonec jsme se udělaly nastejno a pak jsem v sobě ucítila teplou tekutinu. Dalších 5 minut jsme to vydýchávali a pak se oblíkly.
„Broučku, zabalila sis už ty plavky?" zeptal se mě Ni.
„Ještě néé" zakroutila jsem záporně hlavou.
„Tak utíkej. Odjíždíme v 11."
„A kam?" zeptala jsem se ho. vstala z gauče a objala ho.
„Kdybych ti to řekl tak by to nebylo překvapení" řekl, usmál se a dal mi pusu na čelo.
Obešla jsem ho a šla si zabalit plavky. Pro jistotu jsem si vzala i nějaký make-up a oblečení.
Z Niallovi skříně jsem si vzala jeho tričko s nápisem 'Free Kiss' a jeho bílé boxerky od Calvina Kleina. Šla jsem do koupelny kde jsem si vyndala ručník a oblečení odložila na umyvadlo. Vlezla jsem do sprchy a nechala na sebe padat horké kapky vody. Krásně jsem se uvolnila a umyla si vlasy Niallovým šampónem, protože jiný jsem tu nenašla. Taky co jsem mohla čekat? Vylezla jsem ze sprchy usušila jsem a oblékla. Na hlavě si udělala turban a šla za Niallem do obýváku.
„Na co koukáš?" zeptala jsem se Nialla, který byl do filmu tak zažraný - a to doslova - že když jsem promluvila tak vystřelil ze sedačky a zvládl rozsypat i popcorn.
„Fuj! Víš jak jsem se leknul? Tohle už mi nedělej" řekl když se ke mě otočil.
„P-promiň" omluvila jsem se mu mezi záchvatem smíchu.
Asi po čtvrt hodině uklidňování od záchvatu jsem se rozhodla, že půjdu sesbírat ten popcorn ze země.
„Dobrou noc" řekl a kolem mého pasu se obmotaly jeho paže.
„Dobrou" Kuňkla jsem na oplátku a dala mu pusu. Pak už jsem jen upadla do říše snů.
*Po týdnu*
Včera jsme s Niallem přijely z lázní kde jsme byli 6 dní a strašně jsme si to užily. Zítra ráno kluci odjíždějí na tour po Americe a Kanadě a my s holkama za nima přiletíme za týden. Vím, že je to jen týden ale bude se mi neskutečně stýskat. Ale teď zpět do reality. S Niallem zachvilku jedeme ke klukům do vily kde budou i Soph a Lottie a my tam dneska budeme spát.
„Máš všechno?" ptám se Nialla který už sedí připoutaný v autě.
„Joo, mám" Odpověděl mi a zařadil rychlost.
„Holky?" zařvali z obýváku nás kluci a tím nás vyrušili z naší důležité debaty.
„Noo?!" zařvala jsem pro změnu já ze zahrady.
„Pojďte prosím sem. Je to důležitý"
S holkama jsme se sebraly a šli za klukama do obýváku. Sedla jsem si Niallovi na klín, Soph si sedla na Liama a Lottie vedle Louise na sedačku.
„Takže.."
=================
Omlouvám se za chyby :) Komenty potěší..
Snad se líbí ;)
xx.
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanficOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.