V minulém díle:
Zabouchla jsem dveře a i s obálkou šla k sobě do pokoje. Sedla si na postel a pomalu otvírala obálku. Otevřela jsem ji, vytáhla dopis a začala číst.
___________________________"Dobré ráno princezno, jelikož dneska máme koncert tady v Londýně a jinak by jsme se vidět nemohly tak ti posílám 2 lístky do backstage. Vem sebou i svou kamarádku, Hazza jí chce vidět ;) ( asi se zabouch :D) ... Přijďte v šest před stadion, bude tam čekat naše ochranka která vás dovede k nám ;) . Doufám, že dorazíte. Rád tě uvidím :)*"dočetla jsem dopis a z obálky vypadli 2 lístky na koncert. Byla jsem mile překvapena, samozřejmě že dorazíme. Nialla mám strašně ráda a někdy si říkám jestli k němu necítím i něco víc. Vzala jsem 1 lístek a šla za Miou do jejího pokoje. Zaťukala jsem a vešla, Mia ležela v posteli a byla na mobilu.
„Dobré ráno, něco pro tebe mám"
„Dobré, co pro mě máš?" vyptávala se zvědavě
„Před chvilkou tady byla ochranka od kluků z 1D a dala mi dopis od Nialla. Posílá nám 2 lístky na jejich koncert do backstage a mám ti vyřídit, že se na tebe Harry moc těší a v 6 hodin máme být před arénou, kde si nás vyzvedne jejich ochranka a odvede nás za nimi do backstage." Vysvětlila jsem ji všechno ohledně koncertu a podala jí lístek.
„Wau, tak dobře" řekla mi na to. Byla hodně zaskočená. Když už jsem byla na odchodu tak mě zastavila.
„Děkuju"
"Není za co a pěkně se obleč, ať se Harrymu líbíš" řekla jsem ji a mrkla na ni.
Šla jsem k sobě do pokoje a rozhodla se, že zavolám mamce. Po dlouhém pípání to konečně zvedla.
„Ahoj mami"
„Ahoj zlatíčko, tak jak se máte?" začala se mě mamka vyptávat.
„Suprově, tady je všechno úplně úžasný. A jak se máte vy? A co brácha?" vyptávala jsem se pro změnu zase já.
„To je dobře. Tak si to tam pořádně užij. My se máme dobře, včera jsme si rezervovaly letenky do Egypta na 14 dní. A Lucas taky dobrý." Byla jsem překvapená, mamka se totiž bála létat letadlem, asi se konečně rozhoupala svůj strach přemoct..
„Tak to si to tam užijte. Kdy letíte?"
„Už dnes večer, teď ještě balíme věci Lucasovi."
„Tak to jo. Tak si to tam pořádně užijte a pošlete nějaký fotky."
„Neboj, pošleme. Máme tě rádi, pa"
„Všechny pozdravuj pa"
Niall's POV
Koncert byl sice až od 8 večer ale chtěl jsem aby Elis a Mia přišly už v 6, protože bych pak neměl na Elis čas. Ano asi jsem do Elis zamilovaný, ale nedokážu si to připustit, proto se jí to pokusim říct.Bylo kolem půl 4 a Lou mi zrovna dělala vlasy a přišel Hazza.
„Niallere?"
===================
Ahooj :) Je tady další díl :)
Budu ráda za votes nebo za koment klidně i kritiku abych věděla v čem se zlepšit ;)
xx
ČTEŠ
Mine hero, Mine life |N.H.|✔️
FanficOna obyčejná holka z České republiky. On zpěvák ze současně nejpopulárnější skupiny světa. Zamilují se do sebe? To se dozvíte v mém příběhu.