9.Díl

771 34 1
                                    

V minulém díle:
,,Jaký film si pustíme?" zeptala jsem se ostatních
,,Něco vyberte!" zařval Loui z kuchyně.
________________________
Začaly jsme vybírat a pomohly nám i Niall s Harrym.
,,Co třeba tohle?" řekl Harry a ukázal na CD-čko na kterém bylo napsáno 'Flowers' a mě hned došlo že je to horor.
„Počkat, počkat. To je horor že?" zeptala se Soph se strachem v hlase.
„Je, ale není to tak strašný" řekl Harry a pustil ten film. Loui přišel s popcornem a sedl si na sedačku.
Běžela 20 minut filmu a já byla nalepená na Niallovi, stejně jako Soph na Liamovi a Mia na Harrym.
„Harry, neříkal si, že to není tak strašný?" zeptala jsem se Harryho když film skončil.
„Nemohl jsem čekat, že se budete až tak bát" hájil se Hazza
„Jsme holky!" řekly jsme všechny najednou a s klukama se začaly smát.
„Tak my jdeme spát viď?" zeptal se mě Ni.
„Jojo, dobrou"
„My jdeme taky" řekl Liam a Soph přikývla. Všichni jsme si řekli dobrou a rozešli se do pokojů.
„Můžu se vysprchovat?" zeptala jsem se Nialla ležícího na posteli sledujíc mě.
„Jasně, támhle je koupelna, ručník je v 1. skříňce vlevo a sprcháč si můžeš vzít můj" řekl a pořád na mě koukal.
„Dík" odpověděla jsem mu a šla mu dát pusu. Vysprchovala jsem se, umyla si hlavu a zjistila, že nemám co na sebe takže mi bude muset Niall něco půjčit. Obmotala ručník kolem těla a vyšla z koupelny. Ni si mě hned všimnul, přišel ke mě, obmotal své ruce kolem mého pasu a přitáhl si mě k sobě.
„Lásko? Půjčil bys mi prosím nějaký oblečení?" zeptala jsem se ho, on se usmál vlepil mi pusu a přešel ke své obří, bílé skříni a začal vybírat oblečení, které by mi mohlo být.
„Tohle tričko by ti mohlo být, páák tyhle kraťasy by ti taky mohli bejt" řekl a podal mi oblečení které držel v ruce.
„Děkujuu, si zlato" šla jsem do koupelny a tam se oblíkla do oblečení které mi dal. Měla jsem bíle tričko s potiskem 'Crazy Mofos' a bílo-modré kraťasy od značky 'Puma' které mi byli až ke kolenům. Vyšla jsem z koupelny a skočila k Niallovi na postel. Niall už byl jen v boxerkách a tak si mě přitáhl na jeho vypracovanou hruď.
,,Princezno?"
,,Anoo?"
,,Miluju tě" řekl a dal mi pusu.
,,Miluju-tě" řekla jsem mu a mezi slovy mu dala pusu. Z pouhé pusy se stala velká líbačka a válka jazyků.
,,Dobrou noc zlato" popřala jsem mu a lehla si k němu blíž.
,,Dobrou lásko" řekl, popotáhl si mě k sobě a jeho ruku obmotal kolem mého pasu. A přesně takhle jsme oba dva usnuly.
========================
Doufám že se líbí :)
Krásné léto ;)
xx.

Mine hero, Mine life |N.H.|✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat