Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum❤️
İNSTAGRAM :@RAZİYE_MLL22
************************************
Yanımda ki çekilen sandalye ile bakışlarımı oraya çevirdim, sandalyeyi çeken karandı.
" Günaydın hayatım " diyip gülümsedim, Karan da gülümsedi " Günaydın hayatımın anlamı" dediğinde diğer sandalyelerde çekildi, diğerleri de masaya gelmişti.Yine hep birlikte idik, büyük masa ve büyük mutluluklar..
Samet oturduğu yerde uyuyordu, tahir ise her zaman ki gibi badeyi kucağına oturtmuş bir şeyler anlatıyordu. Bade başını salladı ve kıkırdadı " hayırdır babacım amcan ne söyledi de güldün" diyen karanın sesi ile bade başını karana çevirdi " hiiiç sadece -" demişti ki tahir eli ile ağzını kapatıp susturdu " halacım susar mısın lütfen adı üstün de sır bu senin ile benim bildiğim bir sır" Bade başını salladı. Tahir elini badenin ağzından çekti ve saçlarına öpücük kondurdu.
" inşallah amcan yediği haltları sana anlatıp seni de peşinde sürüklemesin" diye sorduğunda Karan " yok geçen gün çikolata almıştın ya sen, onu saklamıştın onu yerini söyledi tahir" dedi Begüm. Karan bakışlarını badeye çevirdi, kollarını açtı " gel babacım yanıma" Bade tahirin kucağından inip karanın yanına gitti. Karan badeyi tutup kucağına oturttu
" Ben sana ne demiştim güzelim" diye sorduğunda Bade " çok çikolata yer isek dişlerimiz çürür ve karnımız ağrıya bilir dedin babacım" diye mırıldandı." o zaman güzelim ne yapıyoruz az çikolata yiyoruz" tahire kısa bir bakış attı sonra Badeye gülümsedi " hadi kahvaltımızı yapalım şimdi" dedikten sonra " ondan sonra çikolatadan birini yiye biliriz" dedi. Badenin yüzünde anında bir gülümseme oluştu heyecanla " gerçekten mi?" diye sordu Karan gülümseyip başını salladı.
Bade karanın kucağından indi ve koşarak yerine oturdu, Bade yerine oturdu. Bir süre sonra masadan horlama sesi geldi, bütün bakışlar sesin geldiği yere döndü. Samet yine her zamanki gibi uyuyordu. Tahir sırıttı ve Sametin kolundan tutup salladı " kalk lan her sabah her sabah" dediğinde samet uyandı. Uykulu gözler ile etrafına bakındı en son sırıtan tahire baktı. Ağzını oynatarak " sikicem belanı" dedi. Tahir umursamadan Sametin yanaklarına öpücük kondurdu " bende seni çok seviyorum ikizim, canım ikizim"
Samet güldü " bende seni seviyorum" dedikten sonra oda Tahiri öptü " öpüşmeniz bitti ise kahvaltıya başlasak mı artık çünkü biraz daha böyle devam edecek iseniz kalkın gidin sofrada" dedi Karan " abi cidden şurada iki dakika topalak köftem ile romantik bir an yaşayalım dedik ya sende bozdun" Karan nefesini dışarı verdi, uzanıp masanın altıdan elini tuttum " sakin ol lütfen" diye fısıldadım. bakışları birleşen ellerimize kaydı,bir süre baktıktan sonra bakışlarını yüzüme çevirdi, gülümsedim. Karan da zar zor olsa da gülümsedikten sonra bakışlarını benden çekti ve boşta ki eli ile. Masayı işaret edip " afiyet olsun"
Karanın afiyet olsun cümlesi ile Herkes kahvaltısını yapmaya, bazen gülündü bazen İkizler karanı sinir etti, bazen de badenin hayalleri eşliğinde kahvaltımızı tamamlamıştık.
" sen neden bu kadar güzelsin yaa. Bakar iken içim gidiyor kızım sana" diye fısıldadı Karan. Masada ki aile üyelerine kaçamak bir bakış attım herkes kendi alemin de idi, bakışlarımı karana çevirdim alt dudağımı dişlerimin arasına aldım " benim de aynı Karan bey size bakar iken benim de içim gidiyor hatta midem de kelebekler uçuşuyor" dedim cilveli bir şekilde. Karan güldü " benim aklım gidiyor neden ise bırak mideyi ben direk dünyada hatta insanlar soyutlanıyorum hakkın var mı bana bunu yapmaya" dedikten sonra hemen arkasından " var" diye sorduğu soruyu kendi cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Random" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...