[𝟐𝟔 | 𝐒𝟐] 𝐩𝐞𝐦𝐞𝐧𝐚𝐧𝐠

264 30 5
                                    

•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•

Ternyata pemenang dari lomba lari bawa telur tu adalah sosok yang tak terduga.. Yaitu cikgu Papa sendiri yang membuat semua murid keheranan.

"Hah? Apasal cikgu pulak?" Tanya Yaya.

"Entah, lawak apeni" protes salah satu murid.

Cikgu Papa tertawa renyah lalu menunjukkan rekaman dari kamera Gopal. "Nampak ni! NAMPAK!" Seru Papa Zola agak ngegas. [Name], Duo Y, dan Iwan langsung menghampiri untuk melihat rekamannya yang di 𝘱𝘢𝘶𝘴𝘦.

"Aik nampak? Nampak apa?" Tanya Ying.

"Bukalah mata hati kamu, wahai anak muda." Ujar cikgu Papa, lalu ia menunjukkan dirinya yang terpampang dikamera sebelah Boboiboy.

"Jelas lagikan benar, cikgu Papa lah pemenangnya!" Seru Papa Zola.

"Tapi cikgu Papa tak mutusin 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩 𝘭𝘪𝘯𝘦 nya pun, emang bole menang?" Tanya [Name]
malas.

"Yalo! Mandai je" bisik Ying pelan.

"Kate lomba antara Boboiboy dan Fang." Ujar Yaya.

"Entah! Apeni cikgu!?" Protes Boboiboy yang tak terima. Fang menghela nafas kasar dan meng 𝘧𝘢𝘤𝘦𝘱𝘢𝘭𝘮 🤦‍♀.

"Tahniah cikgu! Saya dah agak dah cikgu akan menang!" Seru Gopal lalu memeluk kaki cikgu Papa.

"Papa, eh ehehehe.. Boleh tak bagi penggaris p Papa tu?" Pinta Gopal seenak jidat jadi langsung diomelin cikgu Papa yang membuat Gopal langsung kicep .

"Eh! Uh.. Kamera tu cikgu?" Pinta Gopal lagi.

"Kamera ni? Malangnya.. Sudah dirampas!" Ujar cikgu Papa.

"HAH!? DIRAMPAS!!?? Mana boleh macam ni cikgu..!" Pekik Gopal panik.

"Hehehehe, kebenaran.. Tidak membenarkan mana-mana murid membawa kamera ke sekolah!" Ujar cikgu Papa, Gopal hanya dapat menangis pasrah tak mungkin kan ia membantah guru? Hayoloo siap-siap kena rotan dari bapakmu :v

"Cikgu" panggil Fang.

"Apa dia wahai si kalah." Ejek cikgu Papa.

"Boleh saya liat rekaman tu balek?" Pinta Fang.

"Apakah kamu tidak puas melihat kekalahan?" Tanya cikgu Papa.

𝐜𝐡𝐞𝐫𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬 | boboiboy x reader | 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫𝐚𝐛𝐞𝐥𝐥𝐚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang