15. BÖLÜM .

2.2K 82 104
                                    

Neden beni hiç görmedin sevdiğim? , oysaki ben gülüşüne kadar herşeyini biliyordum .( Ya benimsin ya kara toprağın ndndjd) .

Öncelikle merhaba arkadaşlar . Bu sabah yayımladığım bölümün beğenileri çok düşük ama yine de olsun sizin için yayımlıyorum bunu.  Fark ederseniz önceki versiyona göre bazı değişiklikler var beğenmediğiniz bir yer varsa söyleyin . Yorumlarda buluşmak dileğiyle .
NOT: LÜTFEN KOYDUĞUM ŞARKILARI DİNLEYİN!!
.
.
.
.

soğuk artık heryeri esir almıştı . Mardin'e yağan nadir karlardan bir tanesiydi .

Her yer bembeyaz olmuştu adeta cenneten bir kare gibiydi her yer. 

Tam üç aydır buradaydı Pâyiz .

Kendine burada küçük huzurlu bir ortam hazırlamış karnındaki küçük Eroğlu veliahtına iyice alışmıştı ama yine de içinde bir kopukluk ve uyumsuzluk vardı .

On ay sonra on sekiz yaşına girecekti ama bu bir şeyi değiştirmiyordu kanunen reşit ve özgür bir genç kızken bu lanet topraklarda hâlâ kadın olan konuşma ve istediği gibi yaşayamayan bir kadındı. COĞRAFYA KADERDİR!!!zırvalıkları işte. 

Küçük kulübenin etrafında beş tane koruma vardı onu değil karnındaki küçük veliahtı korumak için oradaydılar. 

Pâyiz korumların belli saat aralıklarıyla getirdiği odunları sobaya atmış küçük kulübenin dışarıya karşı daha da ısınmasına neden olmuştu. 

Evde hiç bir şey kalmamıştı yiyecek olarak . Kalan az biraz ıhlamur ile kendine kendine kaynatmış sobanın yanına eski bir minderin üzerine oturmuştu  .

Üç ay önce, Êzmân Pâyizin kolundan iğrenerek tutarak kulübenin içine fırlatmış üzerine de yine kendisine layık iğrenç sözlerini söylemişti.

" Layık olduğun yere geldin Kamen ."
Diyip gitmişti . İlk günler haftalar hiç alışamamıştı ,Pâyiz buraya ama sonra gelen kitaplar onun en büyük yardımcıları olmuştu. 

Karnı hafif bir çıkıntı olarak çıkmıştı . Bebeğin yaşı küçük olmasına rağmen anlaşılan bedeni büyüktü. 

Üç ay içinde 27 tane kitap bitirmişti .

Tutunamayanlar.
Veronica ölmek istiyor.
Genç Wertherin acıları .
İnsalığımı yitirirken .
Eylül .
İnsancıklar .
Devran .
Suç ve ceza.
Aşk ve gurur.
Sadako ve kağıttan bir turna kuşu.
Gogol .
.( Hangilerini okudunuz)

Bunlar sadece bir yarısıydı şu an ise göz yaşlarıyla son sayfalarında olduğu, Bilinmeyen bir kadın8n mektupunu okuyordu. 

Amansız bir aşk . Kadın sonunda oğluyla ölmüştü.  Bu senaryo ne kadar da tanıdıktı Pâyize. 

Kitapı bitirdikten sonra biten fincanı yanına indirip göz yaşlarını dirseğinin içiyle sildi .

Karnını tutarak ayağa kalktı ve küçük kitap rafına doğru ilerledi . Minik adımları tahta zemind ses bırakıyorken sobanın içinden çıkan cızırtılar ona huzur veriyordu. 

Kitapı indirdikten sonra karnı gururldadı ancak günlerdir evde bir şey yoktu . Dünden beri hiç bir şey yememişti bu nedenle dolayı hamileliğin verdiği halsizlik ve doyumsuzluk onu daha da çok yıpratıyordu.  Yapacak bir şey yoktu.

Camın kenarına geçen hâlâ usul usul yağan karı izleyince aklına düşen şeyle hemen sobaya doğru koştu.

Sobanın kapağını açıp içinden bir kaç yanan odunu alıp demir bir kovaya koydu,kaldırması biraz güçtü ama yine de kaldırdı .

kuma yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin