17 . BÖLÜM .

2.3K 90 81
                                    


Senin için kendimden vazgeçtim ben sevdiğim....

.
.
.
♪♪♪

Bazen sadece umut etmek ,sevmek yetmiyordu ,kader ve alın yazısı sevmenin ,hayallerin ,umutları yakardı şimdi olduğu gibi.

Adil miydi bu hayat ?

Adil miydi bu yapılanlar?

İstanbulda kadın cinayetleri ! Urfa'da küçük yaşta zorla evlilik! Mardin'de töre kurbanı kadınlar! Arabistan da mal ,madde yerine koyulan kadınlar! İran'da zorunlu örtü!...

Ve daha binlerce şey!

Neden kadın hor görülüyordu? , erkeklerin bacak arasında ki o şey mi onları yüceltiyordu ?

Bir et parçası tüm dengeyi bozuyordu . Adem'in ili karısı Lilith....

Havva ,Ademın kaburgasından yaratılmıştır ancak Ademın ilk karısı, Lilith Adem gibi topraktan . İlk baş kaldırı o zaman başlamıştı bile .

Lilith , Adem'in baskılarına ve üstünlük sağlamasına daha fazla dayanamaz ve cennetti terk eder . Kim haklıydı ?

İnsanlığın ilk soylarında bile bu vardı .o bir erkek ama sen bir kadınsın?

Tarih kitaplarında erkeklerin tarih boyunca kadınları korudukları yazılıyor ,peki erkekler kadınları kimden koruyorlardı . Kadınları kendilerinen bile koruyaman bu iğrenç varlıklar kendilerini üstün ve daha güçlü zannediyorlar ama onları doğuran kadındı .

Tüm bu düşünceler Pâyizim kafasında boğuşurken elindeki kahveden tekrar bir yudum aldı.

Oldu olası Pâyiz tarihe düşkün bir insandı ,tarih öncesinde bile olan Kadın/Erkek ayrımını bilmek onu daha da üzüyordu.

Aklına yıldırım tanrısı Zeus geldi . Ne kadar da iyi bir örnekti acımasızlığa adaletsizliğe .

Kafasında ki koca adet mahkemesinden arınmak için kafasını iki yana saladı .

İki buçuk hafta olmuştu o günün üzerinden .

Oğluna daha da alışıyordu onu hissediyordu . Tek duası bu bebeğin acımasız bir erkek olmayıp erkekliğine güvip kadınları kırmamasıydı . Bir kadın olarak çok acı görmüştü biricik oğlunun da başka kadınlara zarar vermesini istemiyordu . Keşke oğlunu tek kendisi büyütebilseydi...

Karın erimesine rağmen havalar oldukça hâlâ soğuktu bu yüzden sıçak çayları tepsiye koyup korumalara götürdü. Onlarda insandı kim bilir onlar ne için bu acımasız adamın emrinelerdi belki onları evde bekleyen çocukları,anneleri ,babaları sevdikleri vardır.

Kapıyı açıp tepsiyi kapının önündeki korumaya verdi . Korumalar üç aydır Pâyizin onlara sıcak şeyler , çay ,kahve vermelerini alışmış ve minnet duyuyorlardı .

Pâyiz bir şey demeden tekrar kulübeye girdi.

Pâyiz ismi gibi soğuktu ,içinde sürekli sonbaharlar olan birisiydi . Ama artık içindeki sonbahar ebedi bir hazin bir kışa dönüşmüştü. İnsanlarla pek konuşmazdı , toplum içine karışmayı pek sevmezdi .

Hawin ise ismi gibiydi . Sıcacık bir insandı . İnsanlarla konuşmayı seven yardım etmeyi çok seven birisydi ama onu da sert bir kışa gömmüşler di.

İki kadını tek bir gökyüzüne gömmüşlerdi o gökyüzü de Êzmân Eroğluydu ancak o gökyüzü bir yaza cenneti sunarken sonbahara cehennemi yaşatıyordu .

Adeletsiz bir gökyüzüdü .

O gökyüzü yaz yağmuruna aşık olmuştu bir kere .

O gökyüzü Erosun oklarını ters tepmişti .

.
.
.
.

Çok kısa ve olaysız oldu ama kusura bakmayın . Küçük bir kazadan dolayı serçe parmağımı yanlışlıkla kırdım ve sol elim tamamen sargıda tek elle yazmaya çalıştım ve mikrofondan da .

Bölüm şarkıları.

SWİM :CHASE ATLANTİC.

DELİLA: ŞEV TARİ .

STİLL WİTH YOU :JUNKOOK.

EVERYTHİNG İ WANTED :BİLLİE EİLİSH .

VEEEEE TABİKİ HER KİTAPIMDA VE BÖLÜMDE OLAN O MUHTEŞEM ŞARKI LÜTFEN DİNLEYİN KARİNA : SAD WALTZ

BEĞENİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

EN SEVDİĞİNİZ RENK NEDİR?

BU ARADA PÂYİZİN KİŞİLİĞİ BENİM KİŞİLİĞİM 🤭 yani biraz





kuma yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin