4. Bölüm

7.6K 193 37
                                    

Her gülüşün altında bir dünya dolusu acı yatar ...

Mizgin Aslan

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●                                                                    
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Pâyiz gözlerini güneşin ilk ışınlarıyla açmıştı .

1 Aydır gözlerini bu konakta ,odada kuma gelin olarak açıyordu .

Yerinden kalkıp saate baktı

6:30 du . Hemen kalkıp pencerenin önünde gitti. 

Bir aydır sürekli bu manzaraya bakıyordu .

Çalınan hayallerine bakıyordu . Öğrenciler yolla koyulmuş okulla gidiyorlardı .

Yine gözleri doldu . Ruhundaki acı ve boğazında kocaman olan düğümün acısı kendini her saniye belli ediyordu .

Elli kalbine gitti , acıyla atıyordu o kalp orada çıkıp kendini kurtarmak istercesine atıp kaçmak istiyordu o küçük bir kız çocuğuna ait olan yaralı kalp...

Göz yaşını silip banyoya girdi .

Ellini yüzünü yıkayıp elbise dolabının öne geldi . İçinden koyu yeşil dizlerine kadar gelen elbisesini çıkartı .

Üzerindeki beyaz uzun geceliği üzerinden sıyırıp katlayıp tekrar dolaba koydu .

Elbiseyi hemen üzerine geçirip yatağını topladı , sonrada masa'nın önüne geçip masa'nın özerindeki gümüş ve üzerinde taşlar olan zarif tarağı alıp uzun dalgalı saçlarını taradı .

İşi bitince odadan çıkıp aşağı indi . Kimse yoktu aşağıda . Günlerdir planladığı planı hayatta geçirmek için Esmanın odasına doğru tedirgun ve sesiz adımlarla gitti .

Konak üç katlıydı.  En üst katta Êzmân, Hawin ve Pâyiz kalıyordu .

İkinci kattaysa Esma,Dılda xanım ve kocası kalıyordu .

Pâyiz kapıyı çok yavaş ve gürültüsüz bir şekilde tıkllatı ama hiç ses gelmedi .

Kapıyı usulca açıp içeri girdi . Esma tüm güzelliğiyle yatakta yatıyordu. 

Pâyiz Esma'ya yaklaşıp eğildi  .

Evet uyuyordu . Tedirgince sağ ellini kaldırıp Esma'ya hafifçe dokundu . Ama uyanmadı tekrar yaptı yine uyanmadı. 

Bu kez'de hafifçe Esma'ya eğilip kulağına fısıldadı .

" Esmaaa uyan kızzzz " sesi Esmanın kullağını tırmalerken Esma hafifçe gözlerini açtı ancak dibinde gördüğü kadınla korkup amansız bir çığlık atmışı lakin Pâyiz hemen ellini Esma'nın ağzının üzerine koyup susturdu .

Esma korkuyla kendine gelirken hemen yataktan doğruldu .

" Bağırma benim Pâyiz korkma "

kuma yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin