it's hard for me to look into your eyes when i say that i would be nothing without your love
-
jungkook
taehyung gelecek misin
yemeği hazırladım (18.05)
ben aptalım
özür dilerim
bu konuşmayı buradan yapmamamız gerekiyordu
çok üzgünüm (18.20)
arıyorum neden açmıyorsun
lütfen gel artık
taehyung
aşkım
lütfen (18.57)
seni üzmek istememiştim
çok pişmanım
sana inanıyorum taehyung yemin ederim ki inanıyorum sevgine
özür dilerim
sana destek olmalıydım
kendimden nefret ediyorum
telafi edebilirim
her şey benim yüzümden oldu
şarjın mı bitti
jimin'i aramalı mıyım (19.37)
bu akşam yüzümü görmek istemezsen anlarım
hatta hafta sonunu benimle geçirmek istemezsen de anlarım
sadece iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var (20.15)
iki saat demiştin
beş saat olacak neredeyse
özür dilerim
kafayı yemek üzereyim
lütfen cevap ver
aramalarıma dön
lütfen (21.28)
-
sakinleşmek adına yaptığım hiçbir şey işe yaramıyordu. endişeden buz kesmiş parmaklarımı bir kez daha gözlerime bastırdım ve son yarım saattir ağladığım için yanan, her kırptığımda iğneler batıyormuş gibi hissettiren şeyden kurtulmaya çalıştım. olmuyordu. saçlarımı çekiştiriyor, etime kısa tırnaklarımı batırıp canımı yakmaya ve anda kalmaya çalışıyordum ama başaramıyordum.
taehyung bana cevap vermemezlik yapmazdı. hatta en ufak, en önemsiz durum bile olsa ona mesaj atmam için beni tembihlerdi. bir kez daha sesli bir şekilde hıçkırdıktan sonra ağlamaya devam ettim. içimde tutamıyordum ve o kadar yüksek sesle ağlıyordum ki, duyan biri canımı alıyorlar sanabilirdi fakat bu, engel olabileceğim türden bir şey değildi. geçen her saniye kalbimin ezildiğini, göğüs kafesimin daraldığını ve başımdaki ağrı yüzünden kafamın patlayacağını düşünüyordum.
pişmanlıkla doluydum.
bunca zaman gözümün önünde olan şeye kör olmuştum. ona yardım etmek, yükünü hafifletmek yerine sadece kendimi düşünmüş ve bu olayın patlak vermesine sebep olmuştum. bütün suç, lanet olsun ki, bendeydi. taehyung her seferinde onu, sevgisini ve şefkatini görmem için adeta yalvaran gözlerde bakıyordu bana. her dokunuşunda, her öpüşünde kendini bana katmak ister gibi davranıyordu. bunu biliyordum fakat bir anlığına yanlış düşünüp her şeyi mahvetmiştim. onu hayal kırıklığına uğratmıştım ve şu an ilişkimizin buralara sürüklenmesine sebep olan kişi bendim.