Pov. Macaque
Leżałem na kanapie z nudów patrząc się w telefon. Nie za bardzo miałem co robić w domu był porządek a jedzenia chyba jeszcze było. Nie wiem z resztą mam to gdzieś. Ostatni cały czas myślę o tym rudym debilu.
~Chciałbym powiedzieć mu to wtedy. Chciałbym powiedzieć mu te uczucia. ~Pomyślałem ~Ale on mnie nienawidzi. ~Od samego myślenia o tym zaczyna mi się robić smutno.
Wstałem schowałem telefon do kieszeni spodni i poszedłem do kuchni. Chciałem napić się soku . Otworzyłem lodówkę i moim o on ukazało się nic.
~Czyli jeszcze dzisiaj trzeba iść do sklepu na zakupy spożywcze. ~Jak ja tego nie lubię jest straszne ryzyko że kogoś spotkam.
No ale dobra trzeba to trzeba. Ubieram się tak żeby nikt mnie nie rozpoznał a tym bardziej ktoś kogo znam. Do najbliższego sklepu i tak ma daleko bo mieszkam na obrzeżach tej metropolii. I tak jest dla mnie tam stanowczo za głośno z powodu sześciu uszu które posiadam ukryte pod glamurem. A to nie tylko co ukrywam przed światem zewnętrznym. Wziąłem jeszcze portfel z przed pokoju . Wyszedłem z domu zamknąłem go na klucz żeby ktoś mnie nie okradł i poszedłem w stronę miasta.Szedłem dość długo aż doszłam do miasta.
Pov. Monkey king
Od co najmniej tygodnia znów nie mogę spać. Po walce z Azure'm znowu jak tylko zamykam oczy widzę ciało martwego Macaque z wydłubanym okiem. Mój stan psychiczny cierp z każdym razem gdy nie śpię i widzę Macaque. Jest że mną coraz gorzej. Moja skóra jest tak blada że niemal przypomina skórę Bone Demon. Skończyłem trening z Mk który uparł się że idzie z mną na zakupy bo jestem taki blady jakbym miał zaraz zasłabnąć. Chciałabym pogodzić się z Macaque ale on mnie nienawidzi. Pewni będzie mnie unikać sam bym unikał osoby która by mnie zabiła. Najprawdopodobniej mój "przyjaciel " czyje na mój widok obrzydzenie. Założyłem bluzę z kapturem bo nie za bardzo chcę przeciekał się przez tłumy. Doszliśmy do sklepu po jakiś 15 minutach.
_____________________
Nie mam nic do oddania :) .
Miłego Dnia/Nocy.
CZYTASZ
Nadzieja zawsze umiera ostatnia ~pamiętaj Liu'er Mihou
RomancePo pokonaniu Azure Lion'a wszystko wróciło do normy. Jednak był jeden wyjątek tym wyjątkiem był Macaque. Czarna małpa bardzo tęskniła za Wukong'iem i tym co zostało nieodwracalnie zniszczone. Jednak nasz główny bohater postanawia dać staremu przyjac...