54. Telefon

61 3 0
                                    

Köye gideli 1.5 ay olmuştu zaman burada ailemle olduğum için çabucak geçiveriyordu bu 1.5 ay da Mustafa beni arayıp bir kere bile nasılsın diye bile sormamıştı bu işte bir gariplik vardı ben köyde mutluydum ama çocuklar İstanbul'a alıştığı için köyde durmak istemiyorlardı sürekli eve gitmek için ısrar ediyorlardı köye alışkın değillerdi sadece Mustafa değil kaynanam kayınpederim hiç kimse aramıyordu annem bana Melek kızım neden kimse arayıp sormuyor diye soruyordu ben de hiçbir şey bilmiyordum babam da üzgündü ama birşey sormuyordu o zamanlarda babanın evinde bu kadar uzun süre kalınmazdı ayıptı köyde dedikodu yapmaya başladı boşandı mı neden hala burada  uzun süre babanın evinde kalınır mı gibi sözler almış başını gitmişti bu durum babamı erkek kardeşlerimi oldukça yıpratıyordu karnım da bebekle baba evinde kalmak karnım büyüdükçe beni de utandırmaya başlamıştı zaman geçmeye başladı köye geleli 4.5 ay olmuştu çocukta 6 aylık olmuştu Mustafa'dan hala ses seda yoktu ben aradığımda da Mustafa'ya ulaşmak mümkün değildi ne yaparsak yapalım bir türlü ulaşamıyorduk birgün boyunca aralıksız evi aradım sonunda Mustafa'ya ulaştım sen neredesin kaç aydır biz buradayız çocuklar perişan diyerek ağzıma geleni söyledim sadece ona değil bütün sülalesine ağzıma geleni söyledim hak etmişlerdi köyde kalmak zordu karnımda bebek vardı bütün köy beni konuşuyordu Mustafa İstanbul'da gününü gün ediyordu bana cevabı ben gelmiyorum sizi de istemiyorum ne haliniz varsa görün diyip kapattı başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü benim 3 çocuğum karnımdaki ile 4  vefat eden abimin 9 çocuğu kardeşlerim babam hepimize yetişmeye çalışmaktan perişan olmuştu hele o dedikodular yüzünden babam başına yerden kaldıramaz olmuştu Mustafa'nın bu sözlerinden sonra ne yapacağımı bilemedim ağlaya ağlaya perişan olmuş halde günlerimi geçiriyordum annem babam bana bakıp ağlıyordu halime üzülüyorlardı karnım da iyice büyüyordu karnım büyüdükçe daha da zor oluyordu her şey Mustafa'yı sürekli sürekli arıyordum birgün yine telefonu açtı ve öyle bir söz söyledi ki dünya başıma yıkıldı.

Beni Neden Görmediniz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin