Bölüm 1:Karşılaşma

153 10 8
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi yine o karanlık ormanda buldum. Ağaçların yoğunluğu, gökyüzünü tamamen kapatmış, sadece ağaçların arasından süzülen zayıf ışıklar vardı. Hava soğuk ve nemliydi, ürperdim. Koşmaya devam ettim. Koşmaktan ve soğuktan artık ciğerlerim sızlamaya başlamıştı, neden hala uyanamıyordum?
Bu, gördüğüm ilk rüya değildi. Daha önce de hatta her gece aynı ya da benzer rüyalar görüyordum ve sonunda yatağımda nefes nefese uyanıyordum.
Bu sefer neden bu kadar uzun sürmüştü, üstelik bu kez hiç görmediğim bir yerdeydim.
Aynı yerde bitmeliydi rüyam belki de,orayı bulmak umuduyla koştum, koştum,koştum ve kendimi bir göl kenarında buldum. Hiç bir şey ve hiç bir yer tanıdık gelmiyordu, burayı ilk defa görüyordum.
Biraz soluklanmak için durdum ve ellerimi dizlerime koyup eğildim.Sanki kalan son oksijeni soluyormuşum gibi derin derin nefesler aldım.
Başımı kaldırdığımda, karşımda siyah saçlı, zifiri karanlık gözlere sahip bir adam duruyordu. Adam, elinde büyük bir ateşli silah tutuyordu ve namlusu bana doğru yönelmişti.
Panik içinde, nefesim kesilmişti. Kalbim göğsünmden fırlayacak gibi çarpıyordu. Gözlerim, korkudan genişlemiş, bedenimi bir titreme almıştı.
Ne diyeceğimi bilemeden kalakalmıştım, dudaklarım aralandı fakat bir şey söyleyemedim.
"Sessiz ol ve sakın kıpırdama! " dedi karşımdaki yabani adam tıslarcasına. Delici bakışları bana değil tam arkamda bir noktaya kilitlenmişti.
Tam ağzımı açmıştım ki, "Ne?"
O esnada arkamda sıcak bir nefes hissettim ve bir uluma, belki de bir kükremeydi. Kafamı çevirip arkamı döndüğüm sırada yaban bir kez daha konuştu, "Sana sessiz ol ve kıpırdama demiştim!" derken aynı anda büyük bir gürültüyle bir patlama oldu. Elindeki silahı ateşledi, ne olduğunu idrak edemediğim yaratıktan tiz bir çığlık koptu bir alev topuna dönüştü. Beş saniye sonra geriye sadece simsiyah küller kaldı ve onlar da gökyüzüne yükselip kayboldu.
Siktir! Bu da neydi?
Bu kadarı da fazlaydı ve dizlerim artık bedenimi taşıyamıyordu kalan son oksijenim de yaşadığım bu şokla ciğerlerimden çekildi ve derin bir karanlığa gömüldüm.

*******Bölüm sonu*******

İlk yazma deneyimim, buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim bir beğeniyi çok görmeyin🙏😊🌸

Not: İlk 3 bölüm deneme amaçlıydı,
kısa ve heyecansız silmeyi bile düşünmüştüm. İlerleyen bölümlerde açıldım yazdıkça yazdım, emek verdim, lütfen sonraki bölümleri göz ardı etmeyin asıl heyecan orada:)

Karanlık AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin