"Çek o elini, elimden bir kaza çıkmadan" diye sağından gelen tıslama ile irkilmişti Asi, ama kim olduğunu anlaması için arkasına dönüp bakmasına gerek yoktu ne kadar sarhoş olursa olsun - burnuna gelen bu amber ve odunsu koku ve bağın çılgınca titremesinden de anlaşıldığı üzere Alaz O'nu, Kadıköy'deki bu salaş mekanda da bulmuştu. Hem de Yusuf'la dans ederken. Büyük olasılıkla Çağla yerlerini Alaz'a söylemişti. Sahi Çağla nerdeydi?
Arkasını dönmeden hızlıca gözüyle mekanı taradı Asi, ve Çağla'yı köşede tedirgin bir şekilde Cesur ile de konuşurken görmüştü. Yanında Rüya ve Yaman da vardı. Herkes mi buradaydı? En son finallerin de sona ermesiyle üniversitede ilk senelerini bitirmenin şerefine, Kadıköy'de kız kıza içmeye gitmeye karar vermişler, ve karşılarına çıkan ilk mekana girmişlerdi. Bir planları yoktu, yetişmeleri gereken bir evde. Adının Alp olduğunu öğrendikleri barmenin önerdiği kokteylleri peşi sıra içmeye başlamışlar, sonra cila niyetine birkaç shot atmışlardı. Asi yavaş yavaş sarhoş olduğunu hissederken çalan şarkılarla birlikte etraflarına aldırmadan dans ediyor, Çağla ile felekten bir gece çalıyorlardı. Unutması gereken kocaman bir Alaz sorunu ve içini kemiren bir kıskançlık dalgası vardı.
Dokunma yoksunluğu sorunsalı artık ciddi komplikasyonlara yol açmadığı için, son üç haftadır sadece Çağla vasıtasıyla Asi, Alaz'dan haber alabiliyor ve yüzyüze gelmekten kaçınıyordu. Her ne kadar dokunma yoksunluğu sendromunun artık fizyolojik olarak bir etkisi olmasa da asıl sorun, Asi'deydi; ne kadar kızgın ve kırgın olursa olsun Asi, Alaz yoksunluğu çekiyordu.
Fark etmeden, bütün hücrelerine sızmıştı sanki Alaz; aralarındaki bağ, Alaz tarafından çekiştirildiğinde - ki bu üç haftada Alaz, Asi'nin iyi olup olmadığını anlamak için bunu rahatsız edici bir oyuna dönüştürmüştü- Asi, hem midesindeki kelebeklerin uçuştuğunu hem de eş zamanlı kalbinin sıkıştığını hissediyordu. Bağdaki melankolik tınının bütün hücrelerine nüfus ettiğini biliyor fakat henüz bu melankolinin hangisinden kaynaklandığını çözemiyordu. Alaz'ı finaller sırasında okulda denk geldiği kadarıyla görme fırsatı yakalayabilmiş, ve kendine has vurdumduymaz tavırları ile arkadaşları ile takıldığını gördüğü için hayatına kaldığı yerden son sürat devam ettiğini düşünmeye başlamıştı. Alaz'ın aksine Asi'nin aklı, kalbi, vücudu Alaz yoksunluğu çekiyordu, ve bu hisler yumağı karşısında Asi kendini çok aciz hissediyordu.
Bugün son final çıkışı Alaz'ı sarışın bir kızla amfi önünde gülerek konuştuğunu görünce de, Asi'nin içerisinde bir şeyler kopmuş; uzun zamandır kendi içerisinde beslediği karanlık tamamen vücudunu ve düşüncelerini ele geçirmiş, kendisi Alaz'la son üç haftadır konuşamazken başka insanların O'na bu kadar kolay erişebilir olmasından dolayı gözü dönmüş, çözümü hislerini içerek bastırmada bulmuş ve Çağla'yı da peşi sıra sürüklemişti.
Birkaç kokteyl sonrası Çağla ve Asi kendilerinden geçmiş bir şekilde dans ederken, birinin Asi'nin kulağına "Asi? Tanıyamadım - saçın çok güzel olmuş" demesiyle irkilmiş ve arkasını döndüğünde Yusuf ile karşılaşmışlardı.
Geçen hafta bir kötü geçen bir final sonrasında Çağla alternatif bir kafa dağıtma yöntemi olarak kuaföre gitmeyi önermiş ve bu ziyaretleri sırasında Asi belinden iki avuç yukarısına kadar gelen kıvırcık saçlarını omuz hizasında kestirmiş ve saçlarının arasına mor ve kırmızı attırmıştı. Aynada gördüğü bu yeni haline yönelik, herkesten öyle ya da böyle bir yorum/görüş alabilmişken, Alaz'dan herhangi bir tepki alamamak sinirini bozmuştu. Öyle ki, Alaz'la üniversite bahçesinde karşılaştıklarında sadece Alaz'ın tepkisiz bakışlarına maruz kalmıştı. Annesinin bile iyi mi kötü mü belli olmadığı "değişik olmuş" yorumunu duyup Alaz'ın ne düşündüğünü bilmemek Asi'yi çıldırtmıştı. Yetmezmiş gibi, Alaz bağı bir musluk gibi açıp kapatmayı öğrenmiş, ara sıra çekiştirmeleri hariç sessizliğe gömülmüştü. Bir de tabi bağdan var olan şu melankolik tını. Onun dışında kocaman bir sessizlik; bu sessizlik Asi'nin tüm ayarları ile oynayan türdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bazı Ruh Eşi Sorunsalları
Fanficinsanların ruh eşlerini buldukları alternatif bir evrende (ya da bazıları için bulunmayan durumlarda), birbirine geçen ailesel durumlar arasında eşleşen Asi ve Alaz'ın, birbirlerini ve bağlarını keşfetme hikayesi.