Not: Yeni bölümü Salı veya Çarşamba atacağım diye belirtmiştim, doğru – iki günlük gecikme için özür dilerim. İncelenmesi gereken hayati (!) sözleşmeler beni modern zaman köleliğinin en ücra köşelerine doğru sürüklemişti, yeni kurtulabildim. İyi okumalar:)
—
"Asla, asla deme" diyenlere hak verdi Asi, bulunduğu apartmanın önünde durup telefondaki konuma tekrar bakarken. En son göründüğü konum buydu ve son iki saattir konum yenilenmesi olmamıştı. Alaz duştayken telefonuna baktığında Müge'den gördüğü mesaj yüzünden Asi hasta olduğunu söyleyerek yemek yememiş, sonrasında da başının ağrıdığını söyleyip biraz dinlemek için odasında uzanacağını söylemişti. Alaz yanına gelip sırnaşmaya çalışmış fakat Asi tarafından terslenince "minik bir iş için" çıkacağını ve birkaç saate döneceğini söylemiş, saçına minik bir öpücük bırakıp çıkmıştı. Alaz evden çıkar çıkmaz, Asi konumunu takip ederken bir yandan giyinmiş, bir yandan da Rüya ve Yaman'ın bütün ikazlarına rağmen Alaz'ı takip etmeyi tercih etmişti.
Alaz'a birkaç kez ne yaptığını sormuş ve doğru cevabı alamamıştı, Çağla'dan ve Yaman'dan farklı bilgiler almıştı. Tek bildiği Alaz'ın bir işler çevirdiği ve Müge denilen kişi ile son üç gecedir beraber olduğuydu. O yüzden artık başka çaresi kalmamıştı - telefonunda gördüğü mesaj onu buraya getirmişti işte. Dananın kuyruğu kopacaktı, Asi içindeki şüphe ile yaşayamazdı.
Bir tarafı Alaz yapmaz derken diğer tarafı da neden yapmasın, eşleşmek bir çözüm mü diye düşünüyor, kulaklarının kızardığını, şakaklarının zonkladığını ve göğsünün sıkıştığını hissediyordu. Alaz'ın onu aldatıyor olma fikri bile nefesinin sıkışmasına yetiyordu.
İlk zile bastığında nefesini tutmuştu, ürkek bir ceylan gibiydi - hem kapının ardında olanları merak ediyor hem de etmiyordu. İlk çalışından sonra sinirlenerek daha şiddetli basmaya başlamıştı zile - kapı açılmadıkça çıldırıyor, aklındaki düşünceleri susturamıyordu. Açıkçası kapının ardında ne görmeyi umduğunu bilmiyordu - ama bu değildi. Kapı açılmış ve karşısında orta boylu kirli sakallı 20'li yaşlarda biri duruyordu. Yanlış mı gelmişti yoksa?
"Asi? Asi, değil mi? Alaz abi - Asi burada," diye önce çıkarmaya çalışmış sonra da içeriye seslenmişti adsız arkadaş. Aynı zamanda da Asi'nin içeri girmesi için geri çekilmişti kapının girişinden. Asi şaşırmış bir şekilde yavaşça içeriye adım atarken, içeriden bir şeylerin yere düşme sesini duydu önce - peşine de o çok tanıdığı ses kulaklarında yankılandı "hay sike—" daha neler olduğunu anlamadan sesin geldiği odadan sarışın bir kız da çıkıverdi - yoksa tahmin ettiği şey mi oluyordu? Eğer öyleyse karşısındaki adam kimdi? Bunlar ne kadar rahattı? Alaz'ın çarpık fantezi dünyasının bir yansımasının mı içerisindeydi?
"Asi? Sevgilim -" diye odadan şaşırmış bir şekilde çıkıp Asi'ye adım attığında Alaz'a bakmak yerine sarışın kıza bakmayı tercih etmişti Asi - adı gibi emindi, Alaz'a mesaj atıp beklediğini söyleyen Müge buydu. Asi gözlerinin hızlıca dolduğunu hissetti.
"İyi misin? Korkutuyorsun beni—" diye Alaz ona doğru yaklaştığında Asi, Alaz'ın dokunuşlarından kaçınmıştı ve Alaz fark etmişti Asi'nin dokunuşlarından kaçındığını - şimdi neler olduğunu anlamaya çalışıyordu, gözlerinden belliydi, üstüne bağı da çekiştiriyordu.
"Müge aşkım, içerden su mu ne kaldıysa Asi'ye getirsene" diye Alaz'ın seslenmesiyle adının Bora olduğunu tahmin ettiği kişinin konuşması ile birlikte Asi, kulaklarının onu yanılttığını düşünmüştü. "Müge aşkım?" - bu insanlar kimdi ve burada ne oluyordu? Asi olayları yanlış mı anlamıştı? Ama mesaj çok netti. Müge denilen kız Alaz'ı buraya çağırmıştı ve her ne oluyorsa dün de olmuştu, hatta son üç gündür olmuştu - hala da oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bazı Ruh Eşi Sorunsalları
Fanficinsanların ruh eşlerini buldukları alternatif bir evrende (ya da bazıları için bulunmayan durumlarda), birbirine geçen ailesel durumlar arasında eşleşen Asi ve Alaz'ın, birbirlerini ve bağlarını keşfetme hikayesi.