İlk öncelikle yoonmin bebislerime fazla zaman ayırmadığımı fark ettim bu yüzden bu bölüm yoonmin bebislerime daha baskın olacağıım iyi okumalaaar<3
(Jimin'den...)
"Derin bir nefes daha alın, evet evet. Şimdi ağzınızdan verin... Ve bitti. İyi bir gelişme kayıt ediyorsunuz Jimin Bey."
Tişörtümü giyip güzelce düzenledim ve hemşireye sahte bir tebessüm verdim. Daha hastalığımı bilmiyorum iyi olup olmadığı mı nerden bilebilirim?
Sedyeden ayağa kalktım ve saygı anlamında eğilip odama doğru yöneldim. Ameliyat hanenin önünden geçerken gözüm yere oturmuş ağlayan bir kadına takıldı.
"Zavallı, kim bilir ne olmuştur."
Kafamı iki yana salladım ve odamın yolunu tekrar tuttum. İnce bir ruha mı sahibim? Kesinlikle evet. Ama bunu kabul etmeyecek kadar gurursuzum.
Odama girdim ve kendimi direk yatağa bıraktım. Gözlerimi kapadım ve yine yerden oturup ağlayan kadın geldi aklıma. Ne için ağlıyordu merak etmiştim, öğrenmem imkansız.
"Off."
"sekizinci oflayışın Jimin."
Gözlerim sonuna kadar açıldı ve zombi saldırısı varmışçasına ayaklandım. Kapıya yaslanmış, kollarını birleştirmiş bana bakan kedi ne zamandan beri beni izliyor? Yalandan öksürdüm ve dudağımı ıssırdım.
"Ne... ne zamandan beri beni izliyorsun Yoongi?"
"Odaya sen girmeden öncesi ve sonrasını diyelim."
Tek kaşımı kaldırdım ve onlarca sorumu içimde tutmaya çalıştım ama bu biraz zor olacak sanırım.
"Neden odama geldin? Neden ses vermedin? Yoksa kötü bir şey mi oldu? Yada... Sen iyi misin? Ve ben ne ara sana bu kadar yaklaştım-"
Soruları teker teker yüzüne yapıştırırken cidden yüzüne yapışacağımı fark ettim. Farketmeden Yoongi'yi ne ara kapıya sıkıştırdım ben böyle? Asıl o niye ses etmeden gülerek beni izliyor!?
"Bu beyefendi vücuduma değen vücudunu benden birazcık uzaklaşıp beni tahrik etmezse cevaplarımı veririm."
"Soğuk kanlı kedi."
Yüzüne doğru tıslayıp göz teması kurarak, geri geri ondan uzaklaştım. O ise sadece yutkunmuş bana bakmaya devam ediyordu. Dilini mi yuttu bu angut?
"Yoongi-"
"Seni özledim."
"Ne?"
"Seni özlediğim için geldim Jimin."
Dona kalmış sadece ona odaklanmıştı gözlerim. Kalp atışlarımın hızlandığını hissedebiliyorum! Nefesimi ne ara tuttum ben? Bu çekiciliği altında beni gömüyor bu kedi...
⤷ Salak Jimin bir şey söyle şu çocuğa yoksa seni yiyecekmiş gibi bakmayı bırakmayacak.
İç sesim sen konuşma! Zaten kıpkırmızı olduğumu hissediyorum...
⤷Zaten domatese dönüşmüşsün hissetmene gerek yok.
İç sesim bile beni utandırıyor şaka mı bu!?
"Jimin iyi misin?"
Bana yaklaşmaya başladığı anda haraketlendim ve geriye doğru yürümeye başladım. Bana şuanda yaklaşamaz! Geri geri doğru yürümeyi bıraktım ve bana doğru yürüyen bedeninden sıyrılarak kapıya doğru koştum. Bir günümde normal geçsin yalvarırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA
Romancehayatında hiç yaşamadığı duyguları Jimin'e tatdıracak olan Yoongi en başta çok fazla hata yapsada ikiside bu hataların geçmişte kaldığını anlayacak ve kendi yollarına bakacaklar. Tabiki bu yollar tuzaklı. Onların bu sınavı geçmesi için planlarını iy...