𝘔𝘦𝘬𝘵𝘶𝘱⚝

20 3 2
                                    


Soyeon'a... 04.05.2013

"Merhaba sevgili karıcığım Soyeon. Seni çok özledim. Peki, sen beni özledin mi karıcığım? Eğer bu kağıdı okuyorsan el yazımdan direk olarak anlaman lazım ki anlamadıysan bana hiç aşık olmamışsın. Ne kadar olmuştu? 20 yıl. Doğru! Tam 20 yıldır sen beni ölü sandın ve dedektif oldun ve olmana rağmen benim dosyam daha açılmadan kapattın. Ama merak etme ki ölmemiştim o yüzden iyi yaptın karıcığım eğer dosyam açılsaydı yaşadığım ortaya çıkardı ve ben Jimin ve J-hope'tan intikam alamazdım. Asıl konuya gelelim, Jimin ve J-hope... Onların ikisi aynı ayda senin bana yaşattığın duyguları yaşattılar. Onlar benden yaşça küçükler ama onları seni eskiden nasıl arzuluyorsam şuanda onları o şekilde arzuluyorum. Ama onlar küçük yaramazlıklar yaptığı için ceza vereceğim bebeğim. Aslında J-hope iyice işkence gördü ve şimdi sıra Jimin'de. belkide sen bunu okurken ben onu kaçırmışımdır değil mi? Ah, doğru sen nereden bileceksin ki. Neyse J-hope'u sadece kullandım ama Jimin... Onu kullanmadan atacağım, öte ki dünyaya yada neresiydi o? Cennete. Sadece küçük bir oyun oynuyorum sizinle. Oyun tuzaklı, ama geçilebilir. Tabi geçemeyenler olacak(Jimin.) Senin J-hope'un dosyasını garip bulup üstleneceğini biliyordum ve yüzde yüz emindim çünkü akılllı bir kadınsın Soyeon. Onlara neden bu kadar sinirliyim şuanda bunu düşünüyorsun karıcığım seni iyi tanırım. Eğer o kavanozda bulduğun fotoğraftaki yeri bulup gelirsen sana herşeyi anlatırım, ancak kurallarım var. İlk öncelikle silahsız gelmeni istiyorum eğer yanında beni tehlikeye sokacak şeyler var ise sen hiç birşey öğrenemeden bu dünyadan geçip gidersin. İkinci olarak yanında kimse olmayacak. Karnında bir bebek varsa bile aldırıp gel çünkü sinir bozucu. Üçüncü olarak güzel ve beyaz üstelik uzun bir elbise giy düğün yapmamız gerekecek biricik karıcığım."

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin