ᯓ20

16 2 1
                                    


(jimin'den...)

1 hafta sonra

Sabah'ın altısın da güzellik uykumdan kalkmış Jisung ve kız kardeşimin yeni evine eşyalarını yerleştirmeye, temizlik yapmaya daha doğrusu onlara kölelik etmeye gidiyorduk.

Yani, sadece ben değil. Öyle olsaydı, beni öldürseler gitmezdim zaten. Yoongi, Annem, J-hope, Taemin, Dedektif ve Ji'nin birkaç arkadaşı gelecekti. Evet, onlar da Yetimhane denmiş.

Annem ile beraber kahvaltı ediyorduk, ancak o kadar uykusuzdum ki yemek yemeyi bırak, gözlerimi açık bile tutamıyordum.

Birazdan gitmemiz gerekiyordu o yüzden kendimi zorladım ve yumurtamı yemeğe devam ettim.

En sonunda kahvaltımız bittiğinde annem sofrayı toplamış hızlı bir şekilde evden çıkmıştık.

Her şey bir anda gelişmişti ve kafam cidden patlama derecesine geldi.

Ben güzellik uykumu alamadım be! Birisi bana şurada dokunsa ağlayacak durumdayım.

"Geldik."

Dedim araba'nın anahtarını çıkarttıktan sonra.

Annem ile beraber indik ve yeni evlerini incelemeye başladım. O sırada Annem kapıyı çalmış, kapı ise anında açılmış, açıldığı gibi yüzüme ıslak bir şey atılmıştı.

"Ne sikim bu böyle!"

Islak toz mendilini yüzümden çektim ve iğrenir şekilde bir mendile bir de atan kişiye baktım.

"Seni öldüreceğim Taemin!"

Annem ile o gülerken bir anda ona doğru adımladım, yüzünde ki gülümseme biraz korkmuş bir hâl aldığında Annem hala gülmeye devam ediyordu.

"Jimin, dostum sakin ol-"

Sözünü bitiremeden koşmaya başlamıştı, ben ise kovalamaya.

Etrafımızda birileri vardı ama göremeden sadece onu yakalamaya çalışıyordum.

Salona girdiği anda koltuğun üstünden atladı bende bir anda atlayınca gözleri şok ile açılmıştı.

"Sende ne marifetler var mış Jimin!"

"Başka nasıl marifetlerim var sana göstereceğim meleğimi çalan pislik!"

Kaşlarını çatmış ne dediğimi anlamaya çalışırken bunu fırsat bilmiş üstüne atlamıştım.

"Ah, kafam!"

Taemin acı ile bağırmış ben ise üstünde yerimi almıştım.

"Bu meleğim J-hope'u benden çaldığını için!"

Minik bir tokat attım. Ne sertti ne de yumuşak.

"Bu bana kapıyı açar açmaz pis, tozlu bezi attığın için!'

Daha deminkinden birazcık daha hızlı bir şekilde vurdum o ise sadece eğleniyordu.

"Ne gülüyorsun orospu çocuğu!"

Gülmesi daha çok genişlemiş ve yavaşça gözleri omzumun biraz ilerisine takılmıştı.

"Bu an bana tanıdık geldi Yoongi sanada gelmedi mi?"

Söylediklerinin ardından arkamda olduğunu daha yeni öğrendiğim Yoongi ye göz kırpmıştı.

Donmuş bir şekilde Taemin'e bakıyordum. O sadece pislik bir şekilde gülüyordu. Her zaman ki gibi!

Kulağına doğru eğildim ve dudaklarımı araladım o hala kıkırdarken.

"Arkamda şuan Y-yoongi mi var?"

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin