ᯓ19

41 2 3
                                    

Bölüm birazcık geç geldii o yüzden bu bölümü uzun yazacağımm⭐🎀

(Yazar'dan...)

Herşeyden habersiz elinde çiçek ile Jimin den özür dilemek için Odasına doğru yürüyen Yoongi, odanın tam önünde durdu ve titrek bir nefes verdi.

Yavaşça elini yumruk yaptı ve kapıyı tıklattı ancak içeriden gelen ses daha önce hiç duymadığı bir kadın sesine aitti.

Tek kaşını kaldırmış bir şekilde kapıyı araladı ve içeriye girer girmez karşısında Jimin'i değilde Jimin'in yatağını düzenleyen bir hemşireyi görünce şaşırmıştı.

"Acaba Park Jimin nerede biliyor musunuz?"

Diye nazikçe sormuştu Yoongi, ama alacağı cevap ile çılgına dönmesi an meselesiydi.

"Park Jimin Taburcu işlemlerini yaptı ve hastaneden çıkış yaptılar Beyefendi, yakını mısınız?"

Yoongi olduğu yerde öylece kalakaldı ve sadece hemşireye bakmak ile yetindi.

Nereye gitmiş olabilirdi Jimin? Neden ölümcül bir hastalığa sahip iken hastane onu taburcu etmişti? Kafasını karıştıran sorular ile Yoongi hemşireye cevap bile vermeden odanın kapısını sertçe açmış ve sertçe kapatmıştı.

Hızlı ve hiç sakin olmayan adımlar ile Asansöre binmiş ikinci kata basmıştı. Ayakları öyle bir titriyordu ki asansörü sallamaya yetiyordu.

"Hadi siktiğimin asansörü hızlı git."

Asansörün ayna olan kısmından kendine bakmış ve gözlerini kapatıp derin bir nefes alıp vermişti.

Sonunda ikinci katta duran asansör den hızlıca inmiş ve J-hope'un kaldığı odaya yönünü çevirmişti.

Kapının önüne geldi ve şimdiden içeridekileri öldürmek amaçlı yumruklarını sıkmıştı.

J-hope'un odasına öyle bir hışımla dalmıştı ki Yoongi, odada ki yatağı düzenleyen hemşireler korkudan çığlık atmışlardı.

"Siktir, şaka falan mı bu?"

Yoongi kendi kendine konuşurken yüzünde ki sinir kaslarını belli edecek şekilde seyretiyordu.

"Beyefendi bu odaya böyle dalamazsınız!"

Sinirle gülmüş ve sadece bunun bir şaka olmasını dilemişti Yoongi, yoksa olacaklar onun sorunu değildi.

"Burada ki J-hope isimli hasta taburcu mu oldu?"

Konuştu sinirden gülerken, sakin ama sakin olmayan sesi ile.

"E-evet."

Diyebilmişti sadece hala korkan hemşire. Yoongi onları korkuttuğu için özür diledi ve elinde ki çiçekle beraber hastane den ayrıldı.

Hastane'nin girişinde ki bir çöp kutusuna baktı birde elinde ki çiçeğe.
Atmak istemişti sinirden, ama yapamadı.

Sinirliydi, hemde çok. Sinirini alabilecek tek şey Jimin'in eşsiz kokusuydu ancak Jimin uzaklardaydı ve Yoongi'nin de bundan henüz haberi yoktu.

(...)

"Aç şu kapıyı Taemin!"

Üç koruma aynı anda kapıya tekme atıp sertçe vuran Yoongi'yi tutmaya çalışıyorlardı ancak oldukça başarısızlardı, bu sinirli adamı tutamayacak kadar güçsüzlerdi.

En sonunda kapı bir hizmetçi kadın tarafından açıldı ve korkakça saygı anlamında eğildi. Ardından korumalara uzaklaşmaları için bir bakış attı ve sinirli olan adama şevkatli bir gülümseme ile baktı, tekrardan onu selamladı ve dudaklarını araladı.

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin