ᯓ8

31 4 0
                                    


O koyu kahverengi gözlerine hep yenileceğim chim...

(Jimin'den...)

Hafifçe gözlerim aralandı.
Haftalarca kaldığım o loş ışıklı odada yatıyordum.

Kafamın ağrısını hissettiğim an hafif yüzümü buruşturdum ve gözlerimi kapattım.

Sonra ise gözlerimi açtım ve etrafım'a bakındım, yanımda Annem vardı.
Telefonu ile ilgileniyordu sonra bana döndü ben uyuma taklidi yaptım bu sefer.

Oda taklit yaptığımı anlamadı ve telefonuna bakarak odadan çıktı.

Uyandığımı görmemişti sanırım. Tam doğrulacaktım ki kapı bir daha ani bir şekilde açıldı.

Bende ne yaptığımı bilmeden tekrar yattım,uyuyormuşum gibi numara yaptım çocukça.

İçeriye giren kişi kapıyı kapattı ve sessiz adımlar ile yanıma ulaşmıştı.

Yanımda ki, misafirlerin yada hasta yakınlarının oturduğu sandalyeyi kenara çekti ve oturdu.

"Hala ilk günkü gibi güzelsin Jimin."

Bu ses... Taemin.

Ne arıyordu burada? Ne işi vardı yine benim ile? En önemlisi, neden bu cümleleri kurmuştu!?

Elleri sarı solgun saçıma gitti ve okşadı. Midem bulandı bir anlık, tiksindim.

Sonra yüzüme doğru bir nefes hissettim.

Tanrım bu gerçek olamaz,şu an ilk öpücüğümü Taemin'den alamam değil mi? Lütfen yardım et, lütfen yardım et Tanrım.

Nefesi yüzüme daha yakınlaştı, dayanamayıp uyanacaktım ki Tanrı dua'larıma karşılık verdi ve içeri birisi girdi. Yüzüme doğru solunan nefes etrafa dağıldı bir anda.

İçeri giren kimdi merak etmiştim, ama şuan uyanırsam herşey mahvolurdu. O yüzden sabırlı bir şekilde uyuma numarası yapmayı sürdürdüm.

Kapı açılıp, aynı hızda kapanınca irkilmiştim bende.

Adamın adımlarının seslerini duyabiliyordum çok net bir şekilde.

"Onun yanında durmama'nı söylemiştim Taemin."

Yoongi.

"Benim olana dokunmak sana hiç yakışmadı."

Burada.

"Sen kim oluyorsun Yoongi? İnsanlara 'benim' demek mi? Ah, anlıyorum onu seviyorsun."

Ne.

"Sevmek mi? Ondan nefret ediyorum."

İşin.

"Seviyorsun sanmıştım, yanılmışım. Peki ne diye onu benden koruyorsun? Yada daha doğrusu onu benden çalmak istiyorsun?"

Var.

"Onu senden çalmıyorum,onu senden koruyorum Taemin. Herkes senin ne kadar psikolojik sorunların olduğunu biliyor. Yani sadece... Ona yapacağın şeylerden korkuyorum, yoksa o umrumda bile değil, emin ol."

Nefes verdim ve doğruldum. İlk beni Yoongi gördü, sonra Taemin. İkiside yüzüme afallamış şekilde baktı.

"Benden nefret ediyorsan siktir git Yoongi, Senin beni korumana ihtiyacım yok."

Sadece durdu ve bana öylece baktı. Taemin farklıydı, Yoongi'nin asık suratından çok Taemin gülüyordu.

O bembeyaz dişleri göstererek çok içten bir şekilde bize bakıp gülüyordu.

ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin