Selamm
İyi okumalarr 🦋💙
++++++++
"Uyanıyor."
"Sonunda!"
"Uff amma abarttınız, altı üstü uyuyordu."
"Kes sesiniz Bade! Senin yüzünden oldu zaten."
"Sen bana kes sesini diyemezsin! Haddini bil, yoksa ben sana haddini bildiririm!"
"Haddimi bilmiyorum var mı. Gel haddimi bildir. Bu kız kaç saattir uyanmıyorsa senin suçun."
"Ay uyuyan güzel mi bu?! Kendine gelsin çok drama queen."
"Bade sus!"
"Susmuyorum Rüzgar, bana bağırmayı kesin ya! Günah keçisi miyim ben?!"
"Bade kes sesini dedim!"
Bir şeyin yere çarpma sesinden sonra başkasının sesini duydum.
"Sakin ol Rüzgar, ayrıca tek suçu ona atamazsın. Kız sokağın ortasında senin yüzünden ıslandı."
"Sen az önce Bade'ye sandalye mi fırlattın? Seni kınıyorum. Bu onda psikolojik bir travma bırakmış olabilir. Bu ilerde tekrar başına gelirse kriz geçirebilir. Şuan Bade'yi savunmuyorum ama bir bayana sandalye fırlatmak nereden çıktı?"
Konuşan kişi yürüyen psikolog Ensar'dı. Gözlerimi açtığımda başımda gördüğüm kişilere sevinsem de bazılarını yok etmek istiyordum. Sema, Acar, Kuzey, babam, Erhan, Ensar, Yağız, Ebru'yu görmek beni rahatlatsa da diğer yanda; Rüzgar ve Bade'yi görmek beni sinirlendiriyordu.
"Hepiniz dışarı, sadece Erhan, Ensar ve Yağız kalsın."
"Gitmiyorum ulan dışarıya falan."
Rüzgar'a sinirlendiğim için ayağa ani bir hareketle kalkmıştım. Kalkmamla gözüm kararmıştı ve kendimi yerde bulmuştum. Zaten gerisi de dipsiz bir karanlık...
********
"Uyanıyor, Acar! Doktoru çağırın."
"Tamam!"
Ve kapının açılma sesi. Etraftaki sis dağılmış gibiydi. Yani artık etrafı net görebiliyordum. Doktor içeri girdi ve "Tüm herkesi dışarı alabilir miyim? Hastayla özel olarak konuşmak istiyorum. Sadece bir kişi kalabilir."
"Şey ben psikoloğum. Benle birlikte bir kişi kalsa olur mu?"
"Hmm... Başak hanım kabul ederse kalabilirsiniz."
Başımı kalabilir anlamında salladıktan sonra doktor tekrar konuştu. "Peki öyleyse. Başak hanım, yanınızda kalacak kişiyi seçebilirsiniz." Etrafa göz attıktan sonra dudaklarımı araladım ve "Öncelikle Bade'yi kesinlikle istemiyorum. Lütfen çıksın dışarı." derin bir nefes aldıktan sonra Acar'a döndüm "Acar lütfen darılmayın ama Erhan'dan özür dilemem gerekiyor. O yanımda kalsa sorun olur mu?" "Başak! Hiç önemli değil gülüm. Sen mutlu olacaksan çıkalım. Hadi herkes dışarı."
Beni anlamasına sevinmiştim. Doktor tekrar konuştu. "Evet Ensar bey ve Erhan bey dışındakiler, sizleri dışarıya alalım." Rüzgar, sinirle baktıktan sonra dışarı çıktı. Sonra da bizim ekip çıktı. Odada doktor, Ensar, Erhan ve ben dışında kimse kalmadı.
"Evet, nasıl hissediyorsunuz Başak hanım?"
"Bilmiyorum, içimde bir huzursuzluk var. Sanki bir şeyler yanlış ama ne?"
"Anladım. Bütün bunlar psikolojik, bunları Ensar Bey'le konuşsanız daha iyi olur. Her neyse sizin için şunları söyleyebilirim. Sağlık durumunuzda hiçbir sıkıntı yok, sadece üşüttünüz. Bana kalırsa göz kararmanız da üşütmenizden kaynaklı. Onun dışında içinizdeki huzursuzluk stresten olabilir. Şimdi dinlenebilirsiniz. Bir süre sonra arkadaşlarınız çok fazla sizi yormamak şartıyla odaya girebilir." üşütmemin sebebi de Rüzgar'dı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK YÜREK İSTER
Teen FictionBaşak, kendi okulunda zorbalığa uğrayan bir kızdır. Ailesiyle de arası iyi olmayan Başak, zorbalık gördüğünü kimseye anlatamaz. Başak okula başladığı ilk günden beri hep zorbalık görür ama yine okul değiştirmek istemediği için ailesiyle konuşamaz. O...