Selamm
Bu bölüm maalesef ki sadece teşekkür var...
Öyleyse geçelim
********
Başak:
Kitabın başından sonuna kadar yanımda olan tüm kişilere, bana her zaman destek verip beni hep seven kişilere, kimsem olmasa bile yanımda olan tüm kişilere teşekkür ederim. Belki başka bir evrende tekrar karşılaşırız, belki başka bir kitapta adımız geçer. Yıldızlara bakınca bizi hatırlayın...
Rüzgar:
En başından beri beni yargılamadan destekleyen, beni hep seven ve hep sevecek olan, bana sürekli küfürler eden, ilk küfür edip sonra seven, hiç gitmemi istemeyen herkese teşekkür ederim. En parlak yıldıza bakınca beni hatırlayın. Başka evrende tekrar karşılaşmak dileğiyle.
Acar:
Bu kitabın en sevdiğiniz karakteri olmuş olabilirim veya belki de öyle değilimdir. Moraliniz bozuk olduğunda kitaba gelebilirsiniz. Her zaman bana gülen, beni seven ve sayan, örümcekten korkup Sema'nın kucağına atladığım için dalga geçen herkese teşekkür ediyorum. Başka evrende tekrar bir arada...
Kuzey:
Bu kitabın daha ilk başlarında tanıştık. İlk sizi o zaman sevdim. Beni sevdiğiniz, benimsediğiniz için teşekkür ederim. Her zaman yanınızdayım, üzgün olduğunuzda mutlu olduğunuzda telefonunuz kadar uzaktayız. Sizler sevildiğinizi asla unutmayın. İyi ki varsınız...
Sema:
Kitabın başlarında zengin ve egoisttim. Hala egoistim ama nasıl olduğu bilinmez ben fakirim. Yanımda olan herkese çok teşekkür ediyor başka söyleyecek bir şeyim olmadığını belirtmek istiyorum.
Bade:
Geçmişimi bilmeden beni yargılayan ya da yargılamayan herkese teşekkür ederim. Geçmişimden ufak ama çok yaralayıcı birkaç şey öğrenince beni anlamaya başladınız. İyi ki varsınız, kimse göründüğü gibi değildir...
Erhan:
Merhaba, kitabın sonunda bile evlenemeyen bahtsız bedevi benim. Evet popüler dizi oyuncusu da benim. Her koşulda yanımda olan, beni seven kişilere teşekkür ederim.
Ensar:
Rüzgar'ı adam edebildiğimiz ve Başak'ı koruyabildiğimiz için çok mutluyum. Benim yanımda olup her koşulda beni seven kişilere teşekkür ederim. Her zaman yanınızdayım.
Elif:
Kitaba çok geç geldim. Yine de beni seven birkaç kişi elde ettim. Beni pek tanımadığınız için söyleyecek pek bir şeyim yok. Özür diliyor ve tekrar teşekkür ediyorum.
Başak'ın biyolojik anne & babası:
Biz cehennemde yanıyoruz. Yaptıklarımız için pişman değiliz aklımız hala yapamadıklarımızda...
Bıdıksu:
Yazarın en sevdiği ve asla ona zarar vermeyeceği karakter olmaktan gurur duyuyorum, Afacan kankamla ortalığı karıştırmaya devam edeceğimize dair söz veriyorum. Beni seven ve benimseyen herkese teşekkür ederim.
Afacan:
Bu kadar zeki örümcekler mi olur diyorsunuz değil mi? Biz varız. Bunu da Wattpad tarihine geçirin. Hepinize teşekkür ederim.
Hediye:
Benden nefret edenlere bir sözüm var, bende sizden nefret ediyorum. Rüzgar'ın sonunda benim olacağını düşünüyorum.
Süheyla teyze:
Rüzgar'ı en sonunda kendi kızıma alacağım. Görürsünüz siz!
Rüzgar'ın büyücü yengesi:
Ben daha bir şey demiyorum. Kaç kere büyü yapmayı denedim, hepsinde fark ettiler.
Batuhan:
Kızıma gerçek babalık duygusunu tattırabildiğim ve sizlerin saygısını kazanabildiğim için çok mutluyum. Herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK YÜREK İSTER
Teen FictionBaşak, kendi okulunda zorbalığa uğrayan bir kızdır. Ailesiyle de arası iyi olmayan Başak, zorbalık gördüğünü kimseye anlatamaz. Başak okula başladığı ilk günden beri hep zorbalık görür ama yine okul değiştirmek istemediği için ailesiyle konuşamaz. O...