Öncelikle okumadan önce veya okuduktan sonra oy tuşuna basmak zor olmamalı
İyi okumalar🦋💙
+++++
Sesler kesilmişti. Yani sadece bende. Gözlerimi açtığımda revirdeki yatakta yatıyordum. İyi de ben buraya nasıl gelmiştim ki? Hemen yan tarafıma baktığımda telefonu ile uğraşan Acar'ı gördüm. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki o da bana döndü. "Uyanmışsın. Nasılsın daha iyi oldun mu?" demek ki beni buraya Acar getirmişti. Ama henüz tam bilmiyordum çünkü sesin kime ait olduğunu o an algılayamamıştım. "Evet, daha iyiyim. Şey, acaba ben buraya nasıl geldim." gülümsedi ve "İyi olmana sevindim. Seni buraya ben getirdim. Anlatmamı ister misin." Onu onaylar gibi kafamı sallarken aynı zamanda da "Evet anlat lütfen." demiştim.
"Şimdi beni müdür odasına çağırmıştı. Bende oraya gitmiştim. Orda işim bittikten sonra yukarıya doğru çıkıyordum ki senin orada öylece durduğunu ve dengeni kaybettiğini gördüm. Endişelendim çünkü bir anda yere düştün, arkandan bağırdım işte 'Başak iyi misin hasta mısın' diye. Sonra da kucağıma aldım ve buraya getirdim." dediğinde gerçekten de onun beni buraya getirdiğini anlamıştım.
"Teşekkür ederim." dedim. O ise bana baktı ve "Ne için?" diye sordu merakla. Bende "İşte beni kurtardın ya, başkası olsa yapmazdı." dedim. O kafasını sallayarak beni onayladı ve "Bence başkaları da yapardı. Neden yapmasınlar ki? Ayrıca arkadaşımsın tabii ki yardım edeceğim." dedi gülümsedim, ilk defa böyle olay yaşamıştım.
Revirde bir süre konuştuktan sonra Acar'a mesaj gelmişti. O mesajı okuyup bana "Rüzgar geliyormuş. Yemekte getiriyormuş." dedi. Ne? Hayır, asla olmaz yine zorbalıktan başka hiçbir şey yapmayacak. Hemen yatağın önündeki perdeyi çekerek kapattım Acar bana "Başak ne yapıyorsun? Açsana şu perdeyi." demişti. Ben hemen "Yok, önemli değil. Yorugunum biraz dinleneceğim. Siz takılın kafanıza göre." demiştim.
Aslında hepsi bahane, Rüzgar beni görüp zorbalık yapmasın diyeydi. Odanın kapısı çaldı. Sonra içeriye Rüzgar girdi. "Kanka al bu sana. Ee kime ne olmuş anlat bana da." dedi. Aha şimdi sıçtım. Acar "Kanka anlatmak isterdim ama o kıza da sormam gerek, rahatsız olabilir." dedi. Oh, Acar Allah senden razı olsun.
Rüzgar "Ee sor ve anlat basit bir şey kanka." Off bu benim kim olduğumu öğrenene kadar salmayacak beni. Acar, lütfen kurtar beni diye içimden geçiriyordum. O sırada Acar "Kanka hiç kusuruma bakma ama kıza soramam. Şuan dinlenmesi gerekiyor." dedi. Acar varya adamsın. Rüzgar onu onayladı ve biraz daha konuştular sonra Acar, "Rüzgar bekle sen beni. Şimdi şu revir görevlisini çağıracağım." dedi ve gitti. Hayır yaa. Hemen yan bir şekilde döndüm ve saçlarımla yüzümü kapattım. Çünkü eminim ki Rüzgar, onun gitmesini bekleyip o perdeyi açacaktı.
Bir tahminim de yanlış çıksa şaşırırdım. Dediğim gibi Rüzgar perdeyi açmıştı. Saçlarımla kapalı yüzümü görebilmek için saçlarımı çekmeye çalıştığında uyanmaya başlamışım gibi mırıltılar çıkarttığımda geri çekilmiş ve perdeyi kapatmıştı.
O sırada Acar da gelmişti. Yanında da revir görevlisini getirmişti. Revir görevlisi Acar ve Rüzgar'ı dışarı almıştı. Ve perdeyi açıp beni uyandırmıştı. Kalmıştım ve artık gidebileceğimi ve yemek yemem gerektiğini açlıktan bayıldığım ve ayrıca soğuk algınlığı yaşadığımı söylemişti. Zaten kıştayız. Her neyse revirden çıktım. Acar beni bekliyordu. Rüzgar gitmişti.
Acar'a görevlinin bana ne dediğini söylemiştim. Sonrasında Acar beni çekiştirerek yemekhaneye getirmişti. Rengim atmıştı. Ve o halde yemekhaneye inmiştim. Acar, beni bir masaya oturtup yemek almaya gitmişti. Bende oturup onu bekliyordum.
Sonunda Acar gelmişti. Sırf güleyim diye bana komik olan anılarını anlatıyordu, bende gülüyordum. Sonra Bade ve diğer arkadaşlarının bana sinirle baktığını gördüm. Sonra Bade'nin yanındaki kız yanımıza yaklaştı ve kulağıma eğildi. "Sen şuan gülüyorsun, Bade'nin sevgilisini çaldın. Ama son gülen iyi güler. O gülüşün bir daha olamayacak." dedi ve gitti. Artık gülmediğimi fark eden Acar, hemen bana ne dediklerini sordu ama söylemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK YÜREK İSTER
JugendliteraturBaşak, kendi okulunda zorbalığa uğrayan bir kızdır. Ailesiyle de arası iyi olmayan Başak, zorbalık gördüğünü kimseye anlatamaz. Başak okula başladığı ilk günden beri hep zorbalık görür ama yine okul değiştirmek istemediği için ailesiyle konuşamaz. O...