Oy vermeyenlerin rüyasına öcü olarak giriyormusum
İyi okumalarr🦋💙
++++++++
Ne kadar süredir uyuyordum bilmiyorum. Ama camıma büyük bir taş atılmasıyla uyanmıştım. Yani ayılmıştım. Kısacası ben uyudum sanarken bayılmışım. Hemen camdan dışarıya doğru baktım. O sırada zil de çaldığı için dışarıyı tam göremeden yavaş adımlarla kapıya doğru gittim. Yine başım dönmeye başlıyordu. Yine gözüm kararıyordu. Ama kapıya ulaşabilmiştim kapıyı açtım ve karşımda Acar'ı gördüm. Endişeli görünüyordu. N'olmuştu ki?
Tam bana "Başak iyi misin? Bak yine yaptın. Telefonları açmıyorsun tamam belki de şarjın bitti ama niye kapıyı çalmama rağmen açmadın? Ne kadar çok çaldım kapıyı. Ne kadar endişelendim haberin var mı? Seni ne kadar merak ettim aklım gitti-" tam o sırada onu susturdum ve "Acar hiç iyi hissetmiyorum, sonra konuşalım mı?" Bana döndü ve "Ne oldu sana Başak?" "İnan bilmiyorum." dedim. Tam o sırada onu içeriye davet etmem gerektiğini düşündüm. "İçeri geç lütfen ayakta kaldın." O da başıyla onayladı ve içeri geçti.
"Bir şey ister misin?" O da bana bağırdığında boğazı kuruduğu için sadece su istemişti. Bende hemen mutfağa geçtim. Arıtmadan bir bardağa suyu doldururken bir anda gözüm karardı. Kafamı tezgaha yaslayıp biraz bekledim. Geçtiğini düşününce bardağı alıp mutfaktan çıktım. Oturma odasına girdiğimde şiddetli baş dönmesiyle olduğum yerde durdum. Acar bana bakıp, "Ee Başak, ne duruyorsun gelsene." dedi. "Acar, yardım et. Gözüm kararıyor önümü göremiyorum."
Acar geldi ve beni kolumdan tutup dışarı çıkarttı. Hava aldıktan sonra "İyi misin Başak?" dedi onu onaylamak istedim ama olmadı iyi değildim. "Hayır, iyi değilim." Bana baktı ve "İnsan nezaketen iyiyim der." dedi. Şaka yapıp kafamı dağıtmaya çalıştığını biliyordum ve bende kahkaha attım sonra "Ne yani, yalan mı söyleyeyim?" dedim.
İyi olmadığım için çok ısrarları sonucu hastaneye gitmeye karar verdik. Motora binemeyeceğim için arabaya bindirdi beni ve hastaneye doğru sürmeye başladı. Biraz uyumak için kafamı cama yasladığım esnada tümsekten geçtiğimiz için zıpladım kafamı cama vurucakken Acar, elini kafamın olduğu yere uzattı ve kafamı vurmamı engelledi. İyi dostlar edindim hepsi ailem oldu. Acar telefonunu Bluetootha bağladığı için kim ararsa görebilirdim ve duyabilirdim.
Tam o sırada Kuzey aradı. "Acar nerdesin? Evde yoksun. Bir anda çıkman gerektiğini söyleyip çıkmışsın, hayırdır?" Acar hemen yanıt verdi çünkü Kuzey'in sesi endişeli geliyordu. "Ya Kuzey, Başak ile hastaneye gidiyoruz. Sanırım biraz hasta." Kuzey daha da endişeli bir sesle "Ne?! Bana da konum at bende geliyorum." Ben çok endişelendiği için "Önemli bir şey yok Kuzey. Gelmene gerek yok." Bunu dememe rağmen geleceğini belirtmişti.
Hastaneye gelmiştik. Bana serum takılmış ve b12 vitaminimin düştüğünü o yüzden böyle olduğunu ve ayrıca demir eksikliğim olduğunu da söylemişti. İki gün izin yazılmıştı ve o iki gün boyunca da okula gitmemiştim. Beni tek bırakmak istemedikleri için Acar ve Kuzey de gitmemişti. Evden çıkıp gezmeyi teklif ettiklerinde yorganımdan çıkmak istemediğim için orda kaldım. Birkaç saat uyuduğumda oturma odasına indim. Acar ve Kuzey de koltukta uyumuştular. Hemen yorganı üstlerine örttüm, o sırada Acar'ın telefonu çaldı. Kimin aradığını gördüğümde Acar'ı hiç uyandırmak istemesem de uyandırdım.
"Acar. Acar! Rüzgar seni arıyor." Bana baktı ve "Sen aç, benim uyuduğumu ve uyanınca onu arayacağımı söyle." dedi. Bende onu onayladım. Yorganı hiç üstüne çekmeden tabiri caizse kıçını dönüp yattı.
"Alo?" dedim ve o da yanıt verdi "Kimsiniz ve Acar'ın telefonu neden sizde?" Korktum tabii, Allah'tan beni tanımadı "Acar burada bizim evde ve şuan uyuyor." dedim derin bir nefes aldım ve konuşmaya devam ettim. "Bu arada siz niye aramıştınız?" Gecikmeden cevap verdi "Okula yeni bir kız gelecekmiş onla ilgili konu konuşacaktım." Bende çok merak etsem de bir yerde insan merakına dur demesi gerekiyordu, şuan tam sırasıydı. "Anlıyorum. Öyleyse diyecek bir şeyiniz yoksa kapatıyorum?" O durmam için bağırdığında nolduğunu sormak için tekrar konuştum. "Noldu bir sorun mu var?" O da hemen "Bana Acar'ın fotoğrafını at. Nereden bileceğim ben senin telefonu çalıp yalan söylemediğini?" dedi ve bende onu onayladım. Aramayı kapattım ve kamerayı açtım tek gösterimlik için hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVMEK YÜREK İSTER
Novela JuvenilBaşak, kendi okulunda zorbalığa uğrayan bir kızdır. Ailesiyle de arası iyi olmayan Başak, zorbalık gördüğünü kimseye anlatamaz. Başak okula başladığı ilk günden beri hep zorbalık görür ama yine okul değiştirmek istemediği için ailesiyle konuşamaz. O...