Bibir diketap. Cincin pertunangan Mina dipegang. Lagi enam hari Mina akan jadi kepunyaan yang lain."Apa lagi boleh aku buat?" Khairi mengeluh. Dia termenung.
Mustahil Mina tidak memilih Danish sebagai suami.
Danish seorang yang sempurna. Paras rupa lebih kacak darinya. Dibesarkan tanpa cacat cela. Berkelulusan dan mempunyai syarikat warisan keluarga. Siapa saja yang bodoh untuk menolak?
Mina yang berdengkur halus di dadanya dielus. Cincin pertunangan Mina disarungkan kembali ke jari manis perempuan itu.
"Khairi?" Panggil Mina.
"Ya." Khairi menyahut.
"Pukul berapa sekarang?" Soal Mina mamai.
"6:20" telefon dibuka.
"Shit." Mina tersentak. Kepala diangkat dari dada lelaki itu.
"Kenapa?" Soal Khairi hairan.
"6:30. Diorang ketuk pintu. Subuh." Mina panik. Selimut di dada diperbetulkan. Sudah masak akan perangai Hana dan ibunya.
Khairi membuntangkan mata. Lagi 10 minit?
"Cepatlah. Keluar. Nanti diorang tahu." Mina menepuk lengan Khairi memaksa.
"Sabarlah. Takkan nak keluar bogel macam ni?" Khairi mencapai seluar pendek di tepi.
"Cepat!" Bahu lelaki itu dikuis.
"Nak join solat subuh boleh ke? Jadi imam." Usik Khairi. Mina memejamkan mata kerana lelaki itu tidak serius di waktu genting.
"Jadi imam tengkorak kau. Kau bukan suami aku. Keluarlah." Mina menendang perlahan kaki Khairi.
"Takkan tak boleh. Imam kepada Hana? Perasan je orang nak jadi imam dia." Khairi mula memakai seluar.
Dia menapak. Almari pakaian Mina dibuka.
"Kau buat apa lagi? Cepat!" Mina menghalau.
"Sabar. Aku nak cari tuala. Kasi aku mandi wajib dulu." Khairi sengaja melambatkan masa.
"Gi lah mandi kat rumah kau. Aduu." Mina meraup kasar wajahnya tatkala Khairi ingkar.
"Woaa bra kau colour pink. Comel je." Lelaki itu mula mencapai bra Mina.
"Muatlah Mina. Bra ni saiz aku." Khairi menyarungkan bra Mina ke dada. Dia tergelak.
"Keciknya panties dia. Hmm tak muat tak muat." Panties itu cuba diukur ke pinggang.
"Kau nak aku halau pakai penyapu?" Mina mula bangun. Baju tidurnya dicapai.
"Ok aku blah. Tapi dengan satu syarat." Khairi mendekati Mina.
"Aduh banyak kerenah lah. Apa syaratnya?" Mina malas melayan.
"Kita quick fuc-"
"Mama!!"
"Mina bangun. Dah subuh ni nak." Suara emaknya memanggil di luar pintu.
Pintu diketuk kuat.
Kreakk.
"Eh tak berkunci?" Kata ibu Mina.
Mina cemas. Sudah tidak ada jalan keluar. Tangan Khairi ditarik lalu menuju ke katil. Selimut dibentangkan. Khairi dimasukkan ke dalam selimut.
"Mina?" Ibu Mina menegur.
Perempuan tua itu mengerutkan dahi. Mina tersenyum janggal cuba menyembunyikan sesuatu.
YOU ARE READING
Dear Dictator [Completed] ✅
Romance[KARYA KEDUA] Language : Malay Fat and naive boy, Khairi is trapped in dangerous game which leads Mina,a popular girl and queenbee dared to be in relationship with him for one month. Khairi is deeply in love with Mina but when situation takes a tu...