evett kaos sayilmayan kucucuk kargasa iceren bolume hos geldiniz. son kargasali bolumdu bundan sonra kalan iki bolum rahat gececek. ayrica bolumun ortalarina dogru iciniz rahatlayacak bence ;)
--------
Bundan birkaç gün önce Seungmin'e, uyandığında gördüğün ilk yüz Minho'nunki olacak deseler, o güne hızlıca gitmek için her şeyi yapardı.
Ve şimdi, gözlerini açtığında karşılaştığı Minho'nun çıplak göğsüyle bakışlarını yüzüne çevirdi ve uyurken bile güzelliğinden hiçbir şey kaybetmeyen eşine parlak bakışlarla bakmaya başladı.
Minho'nun yanında uyandığı ilk sabah, ne kadar şanslı olduğunu bir kere daha hatırlamıştı.
Belini saran sıkı kollardan sıyrılıp sol dirseğini yatağa yasladı ve başını da yumruk yaptığı eline yaslayıp Minho'yu izlemeye devam etti.
O kadar güzeldi ki, baktıkça yetmiyor, gördükçe daha fazlasını istiyordu.
Fakat sarayda onlar adına gelmiş birçok misafirin henüz gitmemiş olmalarından dolayı erkenden kalkmaları ve misafirlerle kahvaltıda bir arada olmaları gerekiyordu.
Balayı işini biraz ertelemeleri gerekiyordu.
Bu Seungmin'i ne kadar mutlu etmese de o misafirlerden birinin ailesi ve arkadaşları olduğunu bilmek bu düşünceye biraz daha katlanabilmesine nefen oluyordu.
Henüz uyanmayan ve uyanma belirtisi göstermeyen Minho'nun yüzüne eğilip yanaklarından başlayarak bütün yüzüne öpücükler kondurdu.
En son dudaklarına geldiğinde Minho'nun çoktan uyandığını belirten ani hareketiyle afalladı. Daha kendisi Minho'yu öpemeden tek elini boynuna atıp onu kendine çeken ve dudaklarına sulu bir öpücük bırakan Minho'yla genişce gülümsedi.
"Huzurla uyanmak böyle bir şeymiş. Buna alışabilirim Kim Seungmin. Beni şımartıyorsun'"
Minho'nun sabah kalktığındaki şişmiş yüzüne ve kendisine daima gösterdiği tatlılığına bakarak gülüşünü büyüttü.
"Her sabah seni böyle kaldıracağım için alışsan iyi edersin aşkım." Parlak ve büyüttüğü gözleriyle kendisine bakan Seungmin'e dayanamayacağını ve bütün günlerini yatakta geçirmelerine neden olacağını düşünerek tekrardan kocasının dudaklarına kelebek öpücüğü bıraktı ve yerinden hızlıca kalkıp elini Seungmin'e uzattı.
"Bugün misafirlerle ilgilenmemiz gerekiyor, herkes bahçede olacak. Gecikmek istemiyorsak hazırlanmaya başlamamız lazım." Uzattığı elini tutarken dudaklarını büzen ve bundan mutlu olmadığını belli eden Seungmin'in tatlılığına dayanamayarak ona doğru bir adım attı ve bir elini beline, diğerini bacaklarının arkasına atarak kucağına aldı Seuungmin'i.
"Fakat ondan önce beraber banyo yapabiliriz aşkım." Yüzünde sinsi bir sırıtış ve bir göz kırpmayla söyledikleriyle Seungmin'den gelen kıkırtıları onay olarak düşündü ve kucağında sevgilisiyle banyoya adımlamaya başladı.
Eğer her gün böyle uyanacaksa, bundan hiçbir zaman sıkılmayacağına emindi.
-----------
Onlar için kısa fakat bahçedeki misafirler için uzun sürdüğüne emin olduğu banyo seansından sonra bahçeye çıktıklarında yaşının onlardan oldukça küçük olmasına rağmen kendini sevdirmeyi bilen kardeşini, arkadaşlarının yanında gördüğünde gülümsedi ve Minho'ya döndü.
"Aşkım, ben arkadaşlarımın yanına geçiyorum." başını sallayıp etrafına baktı ve kimsenin henüz onları fark etmemiş olmasını fırsat bilerek küçük bir öpücük kondurdu dudaklarına Minho.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love wins all; 2min
Fanfictionfar away in the universe from earth to mars will you please go with me? royalty, ftl, 2min uyarlama bir hikayedir.