"Ama Alin..."Umursamadım.Şuan kafamın karışıklığından hiçbir şey düşünemiyordum.Sadece onu istiyordum.
Ben onu öpmeye başladığımda ayağa kalktı.Ben onu öperken benden kaçmaya çalışıyordu.Geri geri giderken en sonunda duraksadı.
Gözlerimi açtığımda bar masasına kadar geldiğimizi gördüm.Gülümsedim.
"Nereye kaçıyorsun güzellik?" dediğimde gözlerini kaçırdı.Şuan kendini zor tuttuğuna eminim.
"Ben şey..."Mırıldandığında iyice ona yaklaştım.
Sağ elimle pantolonunun düğmesini açtım.Fermuarını indirip elimi içeri yolladım.Boxerınında içine elimi sokup kızlığını okşadım.
"İstemiyor musun yoksa?"Onu kıvrandırmayı bildiğim için bu yaptığım haraket tam da istediğim gibi olmuştu.
"İstemiyor muyum?"Fısıldar gibi konuşmuştu.Gözleri kayıyordu.
"Ah sikeyim!"Ellerini sıkmayı bırakıp kalçama koydu.Gülümseyip dudaklarına yapıştım.
Elimi çıkarttım.Kendimi bir anlığına geri çektim ve az önce kızlığını okşadığım elimi yaladım.Gözlerine bakarak elimi yalıyordum.
Elimi sertçe çekip dudaklarımızı yeniden buluşturdu.Elimi sıkarak aşağı indirmişti.İçinde sakladığı sertliği bana gösterememesini seviyorum.
Üst dudağını ağzıma alıp emmeye başladım.
"Ahmmm..."Kısık inlemesini sevmiştim.Dudaklarını yalıyıp başımı geri çektim.Burnunu öptüm.Omzundan hafifçe ittirdim.Bar sandalyesine oturdu.Altındaki pantolonu ve boxerı indirip,altının tamamen çıplak kalmasını sağladım.
Dizlerimin üstünde yere çöktüm.Yavaşça gözlerine bakarak kızlığına yaklaştım.
Dilimi kızlığına dayadığım anda gözleri yukarı kaydı.Boydan boya iki kez yaladım.
"Bunu daha önce yapmalıydım...Çok lezzetlisin aşkım!"
Klitorisini yalamaya başladığımda saçlarımdan tuttu.Kafamı bastırmaya başladığında zevk aldığını anladım.
Daha fazla dilimi sokmaya başladım.Dilimi her soktuğumda inliyordu.Klitorisi adeta bir kalp gibi atıyordu.
Arada kendimi geri çekip elimle klitorisine vurmaya başladım.Saçlarımı tutuyordu ama canımı yakmıyordu.
"Ahhh!Daha derine yap bebeğim"Karmen'in sesini duyduğumda dilimi en derinine kadar sokmaya başladım.
Saniyeler sonra boşaldı.Zevk suyunun hepsini kana kana içtim.Dudaklarına doğru yeniden çıktım.Dudaklarını öperken konuştum.
"Beni...Becer...Sevgilim." dediğimde gözlerini açtı.Beni kalçamdan tutup kaldırdı.Kucağına aldı.
Kucağındayken öptü.Dudaklarımı emiyordu.Arada dudağımı ağzına alıp gel git yapıyordu.
Beni bar masasına yatırdı.Altımdaki eşofmanı bir çırpıda çıkardı.Üstümdekini de çıkardığında tamamen çıplaktım.
Eğilip kızlığımı yaladı ancak bu boşaltmak için değil,ıslatmak içindi.Hızlıca birkaç kez yaladığında sırılsıklam olmuştum.
Orta parmağını yalayıp içime yolladığında beklemediğim için gözlerim açıldı.
İşaret parmağı da kızlığıma sokup çıkarmaya dahil olduğunda inlemeye başladım.Masaya tamamen yatmıştım.
Ara sıra yaşadığım hazla oturur pozisyona gelsemde yeniden sırtım soğuk masayla buluşuyordu.
Boşta kalan elimle memelerimi sıkmaya başladı.Her parmakları girip çıktığında memelerim sallanıyordu.Memelerimin çarpma sesi daha çok azdırıyordu.
Üç parmağını da soktuğunda daha hızlı gel git yapmaya başlamıştı.Benim inlemelerimi duydukça o da inliyordu.
Gel git yapmaktan kızarmış kızlığımı eğilip öptü.Saniyeler sonra yanan kızlığım git gide daha da yandı.Klitoisimi iki parmağımla okşuyordum.
Üç parmağını hızlı hızlı sokmak yerine derine sokmaya başladı.İşte bu benim için bitirici noktaydı.
"Aahhh!!!Hızlan bebeğim!!!"
Arka arkaya inlemelerim dur durak bilmiyordu.Öylesine azmıştımki neredeyse bayılacaktım.Git gide daha fazlasını istiyordum.
"Ahmmm...Dayanamıyorum!Ahhh!"
Bağırışımla beraber boşaldığımda kızlığımın hala attığını gördüm.İkimizde nefes nefese kalmıştık.
Karmen beni kucağına alıp yatağa götürdü.Beni yatağa yatırıp memelerimi yalamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita(g×g)
Romance"Sensizliğimin yirmi altıncı yılı sevgilim.Seni severek geçirdiğim dört yıl hayatımın en mutlu değil,tek yıllarıydı.Tüm kusurlarıma rağmen beni seven sana olan aşkımı yıllar değiştirmedi."