Dudaklarını usulca dudaklarıma kondurdu.Dudaklarım kıvrıldı.Yeniden dudaklarımızı birleştirdi.
Yavaş başlamıştı.Sakin sakin öpüyordu.Anın tadını çıkarmak istercesine yavaş öpüyor,yumuşak dudaklarının keyfini çıkarmama yardım ediyordu.
"Dudaklarının tadına bayılıyorum..."Kısık sesine konuştu.Saçlarımı kulaklarımın arkasına atıp avuçlarını yanaklarıma bastırdı.
Yeniden dudaklarıma kapandı.Yavaş yavaş sertleşmeye başlıyordu.Belli etmesem de sert halini daha çok seviyordum.
Sağ eli boynumu tutuyordu.Beni iyice kendine çekti.Sanki kaçacakmışım gibi sert tutuyordu.
Öpmemizi yarıda bırakıp bacaklarımdan kavradı.Hemen arkamızdaki çimenlere beni yatırdı.
Gömleğini açmaya çalışırken azdığım için ellerim titriyordu.Düğmeleri açmaya çalışmaktan vazgeçip gömleğini yırttım.
Dudaklarını öptüm.Dillerimiz birbiriyle oynuyor gibiydi.Tükürüklerimi ağzına yolladım.
Elbisemi yukarı kıvırdı.Külodumu çıkarttı.Üzerime eğildi.Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup aşağı indi.
Kızlığıma dili değdiği anda titredim.Gülmesini duyduğumda kızlığımı yalamaya başladı.
Boydan boya yalıyordu.Sert dil darbeleriyle beni mahvediyordu.Diliyle zaten ıslak olan kızlığımı yalıyordu.
Kızlığımın dudaklarını emiyordu.Ufak ufak inlemeye başlamıştım.Aniden dilini içime soktuğunda seslice inledim.
Dilini içime sokup çıkarmaya başlayınca sağ elimle saçlarını tuttum.Kendime bastırmaya başlayınca dil darbeleri hızlandı.
Dili resmen benimle oynuyordu.Kızlığıma soktuğunda dilini döndürüyordu.
"Ahhmmm...Daha fazlasını istiyorum bebeğim..."Saçlarını hala tutuyordum.Başını kaldırdı.
"Bebeğim,ha?"Kızlığımı son kez boydan boya yalayıp kızlığımın dudaklarına öpücük kondurdu.
Beni omuzlarımdan tutup çekti.Dikleştim.Kıvrılmış elbiseyi tek hamlede çıkardı.
Memelerime yumuldu.Sol mememi yalamaya başladı.Hala kızlığıma dair hiçbir şey yapmıyordu.
Beni iyice delirtene kadar yapmayacaktı.
Sol mememi ağzına alıp emmeye başladı.Tükürükleri mememi sırılsıklam yapmıştı.Ucunu ısırıp diğerine geçti.
Onu da emmeye başladı.Eliyle de az önce emdiği mememi sıkıyordu.Kızlığım sırılsıklam bekliyordu.Tamamlanmak istiyordu.
Memelerimin sızladığını hissediyordum.Canımı yakan bir sızı değildi.
Azdığım için memelerim iyice dolgunlaşmıştı.Bu da onun hoşuna gidiyordu.
"Ahhhh!Lütfen artık rahatlat beni!"İnlemelerimin arasından konuştuğumda gözlerimiz buluştu.
Bana bakarken bir yandan mememin ucuyla oynuyordu.
"Ne istiyorsun güzelim?"Beni delirtmek istiyordu.Gülüşünden belliydi.
"Ahhh!Boşalt beni bebeğim...Becer beni!" Güldü.
Orta ve yüzük parmaklarını ağzıma gönderdi.Gözlerinin içine bakarak yaladım.
Ağzımdan çıkardı ve parmakları kızlığıma yolladı.İnlediğimde kafamı geriye yatırdım.
"Ahhh,harikasın..."
Parmaklarıyla gel git yaparken üzerime kapandı.Bana sürtünüyordu.
Parmakları sırılsıklam kızlığımda git gel yaparken Karmen'in memelerimi yalaması işi daha kötü yapıyordu.
Gel gitleri artarken inlemelerim de arttı.Dakikalarca bunu yaptık.
"Ahmm...Ahhhmmm..."
Aniden bir parmağını daha soktu.Küçük bir çığlık attığım da dikleşip geri yattım.
"Ahh!"
Üçüncü parmak beni kıvrandırıyordu.
Dar kızlığımı genişleten parmakları beni tatmin edebilecek kadar yeterliydi.Elimi yalayıp klitorisimi okşamaya başladım.Hızlı hareket ettirerek kendimi rahatlatmaya çalışıyordum.
Bacaklarım istemsizce tir tir titremeye başladığında sonlara yaklaştığımızın farkındaydım.
"Daha çok hızlan Karmen!Ahhhhh!"Inlemelerim çığlığa evrilmeye başlamıştı.Ara sıra çığlık atıyordum.
Karmen hızlandığında ikimizde sallanıyorduk.O da boşalmak üzereydi.
İnlemelerimin arasından Karmen dudaklarıma kapandı.Üst dudağını ısırdım.
"Gel benim için bebeğim!"Karmen'in sert bağırışını duyduğumda kızlığına üç parmağımı soktum.
Artık o da benim gibi inliyordu.İkimizde deli gibi inliyorduk.
Yarım saatin ardından yaptığı son darbeyle ağzım sonuna kadar açıldı ve çığlıklarla boşaldım.
Karmen'de beni duyar duymaz sanki bu anı bekliyor gibi boşalmıştı.Zevk sularımız birbirine karıştı.
Elini yaladı.Bende onun kızlığına soktuğum elimi yaladım.
Dudaklarımızı kavuşturduğumuzda tatlarımız birbirine karışmıştı.
Onu altıma alıp üstüne yattım.Memelerini yalayıp emmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita(g×g)
Romance"Sensizliğimin yirmi altıncı yılı sevgilim.Seni severek geçirdiğim dört yıl hayatımın en mutlu değil,tek yıllarıydı.Tüm kusurlarıma rağmen beni seven sana olan aşkımı yıllar değiştirmedi."