21 - NEFES

2.5K 260 32
                                    

Merhaba💗

Yıldızlamayı unutmayınn💗💗

İyi okumalar🤍💗

'Family ties - Marco Bertram

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Family ties - Marco Bertram

Fate - Dominic Lewis'




Etimesgut, Ankara

Gün, yeni ağırırken koltuğuna yaslanan komutan, buruşturduğu yüzüyle masadaki ona getirilen dosyalara bir bakış atmıştı. Stres, tüm vücudunu bir yılan gibi sarmıştı. Bir hata yapmıştı. Büyük bir hata yapmıştı ve bunu ya canıyla yada başkalarının canıyla ödeyecekti.

Canıyla ödeyemeyecek kadar korkaktı. Geriye bir seçenek kalıyordu.

Başkalarının canını almak, onun için en kolayıydı.

Komutanın gözleri, masada isminin yazılı olduğu bir plakete takıldı.

Ahmet Köroğlu.

Tiksintiyle baktı yazıya.

Yapmıştı da, başkalarının canını almıştı. Bunu planlı bir şekilde gerçekleştirirken gözünü bile kırpmamıştı.

Kırpmaması normaldi, alışıktı çünkü. O bir asker, komutan değildi. Bir teröristi, vatana ihanet eden bir şerefsizdi. Yalanlarının ortaya çıkacağı günü bile bilen bir adamdı. Fakat bu olayla beraber daha erken bir tarihe çekilmişti.

Elini, masaya vurdu yavaşça. O günlerin tekrar tekrar gözlerinin önünde canlanmasına izin verdi.

Tam olarak bir yıl geçmişti. Koca bir yıl.

O lanet gün, karşı karşıya getirdiği iki kişi yüzünden tüm bu olanlar gerçekleşmişti.

O zamanlar toy olan genç bir asker ve komutana bilgi vermek amacıyla gelen örgüt kurucusunun lideri.

O gün, askeri üsten çıkıp, arabasına binmişti. Her zamanki gibi yine şifrelerle dolu bir telefon gelmişti. Bu da onun için verilecek bilgilerin zamanının geldiğini belirtiyordu.

Arabasını çalıştırıp, her zaman değiştirdiği rotasıyla buluşma noktasına gelmişti. Arka koltuğa attığı içinde belgeler olan çantayı eline alacakken, onu sonra çıkartmaya karar vermiş ve bırakmıştı. Dışarı çıkan Ahmet, arkasından kapıyı açık bırakmıştı. Büyük ve boş bir alana gelmişti. Terk edilmiş birkaç depo ve işyeri sıralı olan alanda durmak insana korku veriyordu.

YAKUT MAHALLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin