29- KARŞILAŞMA

1.4K 134 7
                                    


Merhaba Yakut'larım.

Bölüm atıp, yatmaya gidiyorum, oylamayı unutmayınn💗

(Arkadaşlar bölümü her zamanki gibi dün akşam sekiz civarı atmıştım. Fakat sabah kalktığımda bölümün sıfır okunma olduğunu gördüm. Sonra kitap yok oldu. Ama sonradan sorunu anladım, güncelledim uygulamayı ve şimdi tekrar atıyorum. Görebiliyorsanız bir işaret koyabilir misiniz çiçeklerim, sorun için üzgünüm.)

İyi okumalar💗💗

1 gün sonra...

Melal, dün yaşadığı anlardan sonra kalkmış, asansöre girmiş ve garaja gidip bulduğu ilk arabaya binmişti. Şansına anahtarı üstünde olan arabayı çalıştırıp nereye gittiğini bilmeden sürmeye başlamıştı. Arabayı bir yolun kenarına bırakıp, yolda öylesine oturmuştu. Ne ağlıyor, ne konuşuyordu. Ta ki Elif, arabanın içinde olan takip cihazı sayesinde ona verilen adresle Melal'in yanına gidene kadar.

Melal'in öylesine oradan ayrılmak için bindiği araba Altaner'e aitti.

Elif, Melal'in yanına gitmişti.

"İyi misin? " diye sorduğu gibi Melal kendinden geçmiş, içindekileri bağıra çağıra boşaltmıştı. Bu sorudan o gün nefret etmişti, Melal.

2 gün sonra...

Melal, yatağında kıvrılmış yatıyordu. Gözleri o kadar şişmişti ki, kapanmıyordu. Odasına kapanmış, gelen ve konuşmaya çalışan kimseyle konuşmuyordu. Aslında böylesine güçsüz düştüğü bir günde onun yanında olup, bir seferinde sarıldığı gibi tekrar sarılmasını istediği biri vardı. Ama gelmemiş, bir kere bile aramamıştı.

Birkaç saat sonra...

Duyduğuma göre Demir, işinin başına gitmek için İstanbul'dan çekip gitmişti. Nereye gittiğini bilmiyordum, bilmek de istemiyordum. Onun gelip kendisinin gideceğini ve belki de sonra geleceğini söylemesini mi bekliyordum?

Belki de hiç gelmeyecekti.

Bir veda bile yapmamıştı.

3 yıl sonra

Kıbrıs, Girne

"Komutanım, temiz. " Kılıç, söylediği şeyle girdiği son evden çıkmıştı. Eski ve kapısı olmayan evden çıktığı gibi etrafında onun gibi birkaç evden çıkan tim arkadaşlarını gördü.

"Temiz." demişti Kılıç'a en yakın evden çıkan Keskin.

"Temiz." Diğer askerlerde durumu teğit ettiklerinde herkes evlerin ortasındaki boşlukta toplandılar. Kıbrıs'ta oldukça küçük ve bir anda boşaltılmış bir yerleşkeydiler. Köyde bir sağlık ocağı ve okul bile yoktu. Çok küçük bir yerleşkeydi ve en yakın merkez oldukça uzaktı. Gelen bir ihbarla bu yere gelmiş ve teşrif etmek için görevlendirmişlerdi. Bu yerleşke, aniden kim bilinmeyen bir örgüt tarafından boşaltılmış, siviller götürülmüştü. Sivillerin kurtarılması için başka bir tim g örevliydi.

"Demir, kalakaldın sanki? " Herkes aniden duyduğu sesle birbirine baktı. Onları yukarıdaki görüntülerden bire bir takip eden biri vardı. Bir istihbarat ekibi olan Barol ekibinden, Altaner.

YAKUT MAHALLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin